MuscleMeat

Tempraments Log

welke pro workout heeft die dan? ik gebruik caffeine en ga hard misschien met beta-a erbij heb je zelf een pre work supp

Hij heeft dit:
heb namelijk

unleash v3
maximize v2
noxipro
jack3d
_________

Heb zelf Result icm met Beta A en Citrulline gestack. Tintelingen zijn leuk, en heb er wel wat kwa kracht en massa gegaind maar of dat te wijten valt aan dit is maar de vraag.

Zelf geprobeerd: 100mg DMAA genomen (Standaard scoop crack, no xplode bevat 25mg), 2x Energize, 2x Pwp Pil bij BF, 3 scoops Crack. En ik merk er niks van. Zelfs op koppijn, misselijkheid en in slaap vallen zet ik Pr's op squat. Gezonde motivatie en doorzettingsvermogen, meer heb je niet nodig!

Sorry als ik een spelbreker moet zijn voor sommigen.

Pre-workouts zijn voor een andere ervaring in de gym. It will get you nowhere son. Het uiteindelijke verschil in groei e.d. is minimaal.

Post-workouts daarentegen is een heel ander verhaal. Dan heeft je fysiek gewoonweg bepaalde behoeften. Het uiteindelijke verschil in groei e.d. is enorm.

Supplementen zijn zeer nuttig, naast een goed voedingsschema. Alleen dan. Maar dan nog, je moet wel weten wat voor supplementen je nodig hebt.

Hij heeft dit:

Heb zelf Result icm met Beta A en Citrulline gestack. Tintelingen zijn leuk, en heb er wel wat kwa kracht en massa gegaind maar of dat te wijten valt aan dit is maar de vraag.

Zelf geprobeerd: 100mg DMAA genomen (Standaard scoop crack, no xplode bevat 25mg), 2x Energize, 2x Pwp Pil bij BF, 3 scoops Crack. En ik merk er niks van. Zelfs op koppijn, misselijkheid en in slaap vallen zet ik Pr's op squat. Gezonde motivatie en doorzettingsvermogen, meer heb je niet nodig!

4 pre work out? :roflol: sorry dat ik het zeg maar als je echt kracht en uithoudingsvermogen wilt kan je gewoon aas toch nemen? het is wel schadelijk maar dit is ook schadelijk voor je porto

Pre-workouts zijn voor een andere ervaring in de gym. It will get you nowhere son. Het uiteindelijke verschil in groei e.d. is minimaal.

Post-workouts daarentegen is een heel ander verhaal. Dan heeft je fysiek gewoonweg bepaalde behoeften. Het uiteindelijke verschil in groei e.d. is enorm.

Supplementen zijn zeer nuttig, naast een goed voedingsschema. Alleen dan. Maar dan nog, je moet wel weten wat voor supplementen je nodig hebt.

+1

En dan nog is het verschil tussen wel of geen supplementen mss 5%.
Rust, Eten, Trainen als dit perfect is behaal je zoveeeeeeel meer dan als je, je volpropt met supps wat sommige doen.

Mijn pre workout is een blikje energydrank en harde muziek:)

Post work kan je ook zelf maken wat havermout/rijst/eieren etc
supps wat je echt moet hebben is whey,multivits en visolie imo

Ervan uitgaand dat je voeding in orde is, kun je wel meer dan 5% rendement uit supplementen halen, mits je de juiste keuze maakt.

Ervan uitgaand dat je voeding in orde is, kun je wel meer dan 5% rendement uit supplementen halen, mits je de juiste keuze maakt.

Welke raad je aan?

4 pre work out? :roflol: sorry dat ik het zeg maar als je echt kracht en uithoudingsvermogen wilt kan je gewoon aas toch nemen? het is wel schadelijk maar dit is ook schadelijk voor je porto

100mg DMAA is nog niet schadelijk voor je ;) Test daar in tegen kan grotere bijwerkingen hebben.

Dit heb ik gekregen van vriend, zodat ik het kon testen of het voor mij heeft geholpen.

Is gewoon om te kijken wat het voor mij doet, had uiteraard niet de verwachting dat ik instant 10kg erbij doe bij bench :roflol:

Dat is bijv. een zeer goed rijtje supplementen. Alleen al met deze supplementen haal je meer dan 5% rendement extra, om zomaar op een "statistiek" in te haken.

Wat wil je uitgeven?

Het rijtje van Puff Daddy is al een zeer goed begin :)

Mwah wat ik wil uitgeven staat gelijk aan wat je er aan behaald. Kwa geld maakt het niet uit, maar het moet wel de moeite waard zijn. Alleen dat zal ik denk alleen verwachten bij test :D
Eurotje of 50 is denk wel redelijk.

Rijtje van Daddy, heb ik al vaker gelezen. Denk dat ik dat ook binnenkort ga bestellen, stack van nu is toch afgelopen. Welke voordelen ondervind je dan van dat rijtje (Whey daar buiten gelaten uiteraard)

Laatst bewerkt:
Geloof me ik heb echt bijna alles geprobeerd qua supps maar wat ik net heb opgenoemd is toch de beste.
Als je echt sneller in spiermassa/kracht wilt komen andere dingen aan de orde wat nog goedkoper is dan bijvoorbeeld no xplode.

Goede whey, multivit. en visolie kun je redden met 50 pleuri :)

Geloof me ik heb echt bijna alles geprobeerd qua supps maar wat ik net heb opgenoemd is toch de beste.
Als je echt sneller in spiermassa/kracht wilt komen andere dingen aan de orde wat nog goedkoper is dan bijvoorbeeld no xplode.

Oh oke, deze voordelen heb jij dus te danken aan de bovenstaande combinatie die je nu gebruikt?

---------- Toegevoegd om 17:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------

Goede whey, multivit. en visolie kun je redden met 50 pleuri :)

Oh jawel, whey is standaard dus dat reken ik niet mee met 50 euro.

Zelf aanraders piet betreft supps?

@Daddy, heb je toevallig links van de visolie en vitamins die je hebt besteld

Laatst bewerkt:
Oh jawel, whey is standaard dus dat reken ik niet mee met 50 euro.

Zelf aanraders piet betreft supps?

Naast eerdergenoemde supplementen vind ik bijv. aminozuren een geschenk uit de hemel. Zowel bij het cutten als bulken.

En zoek voor de grap eens naar "Protein Fuel" van Biotech USA. Dat neem je tijdens de training. Over extreem herstel tijdens je setjes gesproken :) Ik heb persoonlijk nog nooit zoiets meegemaakt.

• Topic Starter Topic Starter
wajooo ik teken net even een awesum plaatje voor mr appoloo zijn thread word heel mijn log vol gespammed xD

Dit klopt niet helemaal.

Voor wat betreft boosters( caffeine & the likes ) heb je deels gelijk. Die geven een boost en dragen niet direct bij aan spiergroei.

Daarentegen als jij door caffeine meer gewicht kunt tillen( doordat het je CNS triggered ) zorgt dit indirect wel voor meer spiergroei!

Nog iets, de supplementen die jij pre workout neemt( what ever it is ) worden opgenomen tijdens de workout. Post workout moet alles nog verteerd worden, het wordt niet linea recta opgenomen ondanks dat sommige fabrikanten dit beweren. Imo is dus pre-workout voeding/supplementatie belangrijker dan post workout. Door de timing.

On a side note, ik vind het hele pre-post wat achterhaald. Geloof zelf meer in intra-workout, komen ook steeds meer onderzoeken naar boven waarom dit beter zou zijn. ( o.a mbt de bloedsuikerspiegel )

ja ik zat zelf te denken volgende keer. groene thee extract . caffeine pillen. normale crea want die heb ik nog staan xD

nog meer? oh gebruik zelf ook van die omega caps ;)

Ik zou slechts 1x in de week een preworkout nemen, anders word je er in zekere zin ook "afhankelijk " van.

Een goede postworkout (imo) is TMS, herstel er goed op.

Goede post STRNGR :)

Echter, het moment van opname is per product verschillend. Al moet ik wel zeggen dat de verhalen van de meeste fabrikanten erg overdreven zijn. En dan heb ik het ook over de opname. Dus je reply klopt grotendeels.

Vloeibare aminozuren met een slim koolhydraatprofiel worden bijv. vrijwel direct opgenomen. En dat is ook PWO ;)

Wat betreft je caffeine verhaal, klopt ook grotendeels. Al vraag ik me wel af hoe het rendement in percentages uitgedrukt kunnen worden.

En daarnaast moeten we het placebo effect niet vergeten. Te veel "feiten" hangen hier samen mee.

tjah

weet niet hoe het met me adhd is maar ik reageer lekker op die suplementen
wat minder op maxi mize v2 sta helemaal te shaken dan en zie nog net geen kabouters rond rennen

Terug
Naar boven