XXL Nutrition

Tempraments Log

ik laat het even rusten zo . als je het niet erg vind .
momenteel vind ik het totaal niet comfortable om het te gaan plaatsen.
vanwege die shit weetje. want ik weet zodra ik mijn pic plaats gaan ze weer lope lollen plakke ze gewoon mijn hoofd er weer op via paint. omdat ze zeker wete wel plaatjes hebbe opgeslage.

maar ik blijf om de zoveel weke pics maken en ik zet ze dan in een filmpje om het bij te houden. en dan eind february upload ik hem wel weer. (( sorry voor me typ fouten. me gezicht veld is een beetje aan het draaien:P ))

Aight!

Heb je niet door dat ze je uitlachten omdat je er een video van maakte in plaats van zoals iedereen doet foto's te zetten met/zonder hoofd.

Maar dan nog succes met loggen en trainen ! Je komt er wel !

• Topic Starter Topic Starter
jonge dit is een soort motivatie om nog harder te trainen. ^_^ er spele nog steeds dinge rond in me hoofd die vroeger op de bazis school zijn gebeurd en elke keer als ik die flashback krijg knal ik weer extra er bij. was toevallig bij me laatse bene dag nog :D
met een beetje hulp van noxi pro natuurlijk.

alleen is het wel k*t dat ik agressief word van die flashbacks perongeluk bijna personeel geslage daar zo maar ja so be it

Laatst bewerkt:
ik laat het even rusten zo . als je het niet erg vind .
momenteel vind ik het totaal niet comfortable om het te gaan plaatsen.
vanwege die shit weetje. want ik weet zodra ik mijn pic plaats gaan ze weer lope lollen plakke ze gewoon mijn hoofd er weer op via paint. omdat ze zeker wete wel plaatjes hebbe opgeslage.

maar ik blijf om de zoveel weke pics maken en ik zet ze dan in een filmpje om het bij te houden. en dan eind february upload ik hem wel weer. (( sorry voor me typ fouten. me gezicht veld is een beetje aan het draaien:P ))
:roflol:ben jij dat echt? wat ze postten

:roflol:ben jij dat echt? wat ze postten

tjah klopt maar ja ik moest volgens mij spiere aan spanne in een van die fotos ja dan vertrekt me kop klein beetje.

maar ja of ik nou lelijk ben of niet kan me geen reet schelen. heb genoeg chicks gehad. en dit is een BB forum. geen manicure forum. of beuty shit shizzle.

ik denk dat 90 procent van heel DBB alleen maar loopt te trollen. en 10 procent nog serieus bezig is. als ik zo de threads zie en posts.

ik ga er voor de volle 100 procent voor en dat blijf ik doen.

Het leuke is dat de grootste relnichten hier vaak niet eens trainen:rolleyes: goed dat je er vol voor gaat man.

vandaag unleash v3 in genome voor me workout en flinke energie van gekrege

chest press
10 x 40 ( warming up))

bench press
8 x 45
5 x 55
5 x 60
5 x 65
5 x 65
3 x 65

cable flys

8 x 25
8 x 25
8 x 25
6 x 30

wide grip chest press

8 x 55
8 x 55
8x 55

pec deck

8x 30 ( soort van close grip gedaan))
8x 55 (( weer normaal gepakt))
8x 55
6 x 60

chest press t444 (( iets met kabels iedergeval))

8 x 11.5 (( per arm))
8 x 11.5
8 x 11.5

(( hier ik was al helemaal verrot ik kon echt niet meer maar toch ging ik door met laag gewicht helaas maar ja ))

dumbbell press
8 x 14
8x 14
8 x 14

(( borst flinke pomp in triceps ook))

Tricep

cable pull down . `
8 x 41
8 x 41
8 x 41
8 x 41

Dip machine

8 x 50
8 x 60
8 x 65
8 x 70 (( moest iemand vragen om mij op mijn stoel gedrukt te houden:P (( jep arme stakkers we hebben hier geen riem ))
6 x 75

volgende keer triceps ( cable pull down)) maar hoger gooien want de techniek liegt er niet om. ik vond hem vrij makkelijk

wtf je bencht 65 maar je doet maar 14 kg met dumbbell press? volgens mij is je uitvoering op de bench niet helemaal goed.

Waarvoor gebruik je nu al pre workout boosters als je pas net begonnen bent?

Nette training, maar je logica betreft training en eten is soms ver te zoeken.

7 oefeningen voor borst, opwarmen met 40kg terwijl je daarna 45kg gaat doen als werksetjes. Dan vervolgens 2 oefeningen maar voor triceps. Wat is de logica hiervan?

Laatst bewerkt:
je doet echt veels te veel voor borst, ik deed dat in het begin ook,
nu doe ik enkel paar setjes banken (3-7 licht aan de reprange)
en incline dumbbell press + 3 setjes dips
dan moet je ze echt al wel voelen,
daarna tricep afmaken met skullcrusher en klaar

Hier ben ik het met jonggeleerd eens.

4 oefeningen borst max, geen 6 á 7.

@ bell112 bench is goed rede waarom DB press laag was is omdat het op het einde deed terwijl ik eigenlijk niet meer kon man daarom pakte ik ze laag :P

@ dennis Pre work outs tjah ik voel me er beter door grotendeels van wege de caffeine er in en krijg minder negatieve zelf kijk op me (( tjah beetje ****ed up)) voeding. vreet 8 keer op een dag. mag helaas me schema niet posten. omdat ie door een DBB persoonlijke begleiding gemaakt is.

over triceps. Zoals je weet is als je borst pakt. dan train je triceps. right?
daarom maar 2 oefeninge voor tricep. ;)

@jongeleerd klopt was meer een bij effect van unleash man ik wil dan zo veel mogelijk van alles. ^_^ volgende keer toch maar beperken op minder oefeningen hehe:P

@ pietje klopt lag gewoon aan me unleash man ik wilde zo graag meer doen. :P

Lol, pre workout heb je nu echt nog niet nodig hoor. Gewoon trainen en gaan! Krijg je genoeg motivatie van.

Dat is ook bullshit dat je, je schema niet mag posten :roflol:

En zegt wel genoeg over je discipline als je door unleash laat gaan. Van te voren gewoon 4 oefeningen bedenken en die doen, meer is niet nodig!

Lol, pre workout heb je nu echt nog niet nodig hoor. Gewoon trainen en gaan! Krijg je genoeg motivatie van.

Dat is ook bullshit dat je, je schema niet mag posten :roflol:

En zegt wel genoeg over je discipline als je door unleash laat gaan. Van te voren gewoon 4 oefeningen bedenken en die doen, meer is niet nodig!

tjah en klopt vind het dikke bull dat het niet mag maar ja ik heb er soort van voor moete tekenen xD digitaal:P

dus tjah mag niets posten er over. misschien zijn ze bang dat ze stiekem slechte schema's maken:P

tjah als jij mij verteld hoe lang dat poeder houd baar blijft als het open gemaakt is.

heb namelijk

unleash v3
maximize v2
noxipro
jack3d

Laatst bewerkt:
Als je nou printscreen maakt van je schema en alleen linkt post?

Post je het iig niet op dbb :D

tjah klopt maar ja ik moest volgens mij spiere aan spanne in een van die fotos ja dan vertrekt me kop klein beetje.

maar ja of ik nou lelijk ben of niet kan me geen reet schelen. heb genoeg chicks gehad. en dit is een BB forum. geen manicure forum. of beuty shit shizzle.

ik denk dat 90 procent van heel DBB alleen maar loopt te trollen. en 10 procent nog serieus bezig is. als ik zo de threads zie en posts.

ik ga er voor de volle 100 procent voor en dat blijf ik doen.

laat die chicks maar achter wege! Nee kerel het is gewoon dom om je pics zo op internet te stampen, en dat heb je nu ondervonden!
Daarnaast wel nice dat je traint..

Suc6 er mee

thx man. ach joh motiveert me alleen maar meer om door te blijven gaan en iedereen te laten zien. dat deze jonge het gaat halen. :D

btw ben je echt 2 meter? :P ik wil de 1.95 halen maar ben bang dat het niet meer gaat lukken :(

jo als ik jou was zou ik niet zoveel foto's maken...

train gewoon keihard en maak over een halfjaar-jaar weer foto's. Als je elke week foto's maakt zit je je blind te staren op een kleine verandering

Ik zeg niet dat je de booster nu in de kast moet laten liggen.

Maar je traint pas net, eerste half jaar kan je genoeg gains maken door geen enkele supps te gebruiken, daarna kan je prima met whey of creatine beginnen. Eventueel Aminozuren, BCAA, EAA is leuke toevoeging. Als laatste boosters, aangezien die per persoon verschillen, en ik ze niet de moeite waard vind.

ach joh alles is persoonlijk . voor mij werkt het lekker en blijf er ook lekker mee door gaan tot ze op zijn:P kan nog 3 maande of langer zelfs mee denk 4 a 5 xD

Terug
Naar boven