Fitness Seller

Tempraments Log

ach joh alles is persoonlijk.

Daar sla je de spijker op z'n kop. Al zijn er wél goede richtlijnen.

Om het ideaal te bereiken moet je er mee spelen.

Al kun je wél gerust stellen dat meer niet altijd beter is. Zoals 6 á 7 oefeningen voor borst haah :D

• Topic Starter Topic Starter
Daar sla je de spijker op z'n kop. Al zijn er wél goede richtlijnen.

Om het ideaal te bereiken moet je er mee spelen.

Al kun je wél gerust stellen dat meer niet altijd beter is. Zoals 6 á 7 oefeningen voor borst haah :D

:roflol: precies. of je biceps trainen met barbell terwijl je de swings maakt als een wind molen. ??? :trollface: j/k j/k concentration curls werke goed bij jou?

@Temp.. post je schema eens?

Ken nie dat mag niet van Dbb heb ik voor moete tekene. -.-

huh, had je hier een schema gekregen??
hoeveel had je betaald

was een broekkie had weinig zin om zelf een schema in elkaar te zetten dus pleurde ff 50 euro neer. maakte ze een vet goed voedings schema.

helaas plus een k*t trainings schema dus ik maakte me eigen schema:P

was een broekkie had weinig zin om zelf een schema in elkaar te zetten dus pleurde ff 50 euro neer. maakte ze een vet goed voedings schema.

helaas plus een k*t trainings schema dus ik maakte me eigen schema:P

Jonge.. degene die het beste een schema voor JOU kan maken ben jij zelf. -.-
Was niet slim :)

Jonge.. degene die het beste een schema voor JOU kan maken ben jij zelf. -.-
Was niet slim :)

daar heb je het mis zoon. er gaan hele opleidinge over Nutrition.
dus. het enige wat zij van je moete wete is waar je allergisch voor bent en zo. en nog meer dinge. waar jij snel je vetten van gained

enz enz

daar heb je het mis zoon. er gaan hele opleidinge over Nutrition.
dus. het enige wat zij van je moete wete is waar je allergisch voor bent en zo. en nog meer dinge. waar jij snel je vetten van gained

enz enz

Complete BS.

Zij kennen je lichaam niet, iedereen reageert anders op bepaalde voeding en training.

ik zeg toch net dat ze aantal dinge van je moete weten of hoe zit het. trouwens ik reageer perfect op dit schema ^_^

maar late we dit geen russian bear topic maken. anders word mijn topic zometeen nog gelocked. dus morgen post ik me benen dag :D

Zou wel blijven afwisselen van oefeningen, alleen de grote 3 niet

Top ga ik doen . ik ga zo ie zo de schakel maken naar zo veel mogelijk free weights

Ik geef ook de voorkeur aan free weights maar je moet kijken wat voor jou het beste werk. Ik doe altijd eerst freeweights en daarna machine werk. Er zijn ook genoeg machine oefeningen die erg goed zijn voor progressie in massa en kracht zoals bijv legg press, dit zal je squat weer verhogen.

Zo is ieder oefening wel weer een verbetering voor de volgende training:)

Ik geef ook de voorkeur aan free weights maar je moet kijken wat voor jou het beste werk. Ik doe altijd eerst freeweights en daarna machine werk. Er zijn ook genoeg machine oefeningen die erg goed zijn voor progressie in massa en kracht zoals bijv legg press, dit zal je squat weer verhogen.

Zo is ieder oefening wel weer een verbetering voor de volgende training:)

leg press vorrige week naar 150 gemaxed jep ziellige sportschool. en de apparaten zijn nu ook nog is stuk allebij de leg presses:P

tjah dan maar dikke vrouw op zoeken en weg pressen :P moet lukke

thx man. ach joh motiveert me alleen maar meer om door te blijven gaan en iedereen te laten zien. dat deze jonge het gaat halen. :D

btw ben je echt 2 meter? :P ik wil de 1.95 halen maar ben bang dat het niet meer gaat lukken :(

Ja, aah lengte gaat je tegen zitten hoor..
Moet net wat meer massa aanzetten om buff te ogen als mensen van 1.70/1.80. Maar goed wel mooi om straks groot en beest te zijn :D

hahah 50 euro voor een voedingsschema wat je in een uur zelf kon maken van 50 euro kon je 3 weken eten :roflol:

Concentration Curlz alz afmaker iz een goede optie hoor :)

Zou wel beginnen met échte mazzakwekerz voor de bicepz zoalz bijv. Barbell Curlz of EZ-Curlz e.d.

Ja, aah lengte gaat je tegen zitten hoor..
Moet net wat meer massa aanzetten om buff te ogen als mensen van 1.70/1.80. Maar goed wel mooi om straks groot en beest te zijn :D

des te leuker het is om me doel te berijken. jonge je kan wel klein en buff zijn maar moet je na gaan groot en buff bammm kom maar met die contests .centjes yay:P

mehhh die biefstuk zou wel lekker zijn geweest . 4.5 gram crea per kilo nom nom nom

Terug
Naar boven