MuscleMeat

Tempraments Log

sorry voor het wachte. had eigenlijk geen zin meer in DBB toen iedereen ging lope lollen met mijn foto's voelde me niet meer serieus genome. en zo. dus maar ik zal me log wel bij blijven houde dan denk ik :)

Huh, wie dan?

Wel goed dat je in elk geval blijft loggen.

Leuk om het allemaal te lezen, maar aangezien je gewichten en het feit dat je beginner bent is Starting Strength van Rippetoe ideaal. Je traint de grote compounds en gaint in de eerste weken gigantisch. Ik trainde zelf al een tijdje zonder een "schema". Heb in september dit opgepakt en het werkt echt super. Zou het zeker een poging geven al is het maar een maand. Als je dan nog denkt geen progressie moet je het maar bij je eigen schema houden. Succes in ieder geval.

Je bent pas net begonnen met deadliften, en doet nou al setjes en 1rm wat totaal onlogisch is.

Hallo blessure!

Je kunt dan wel een apart hoofd hebben. Maar **** dat.

Des te meer motivatie om "ons" uiteindelijk in te halen door een monsterlijk fysiek te krijgen.

Sommigen van "ons" zullen dat namelijk nooit krijgen ;)

sorry voor het wachte. had eigenlijk geen zin meer in DBB toen iedereen ging lope lollen met mijn foto's voelde me niet meer serieus genome. en zo. dus maar ik zal me log wel bij blijven houde dan denk ik :)

no offence maar naar mijn mening lokt iemand die zoveel gezichtfoto's online plaatst dit wel een beetje uit.

En dit is sowieso een slecht idee. plak gewoon altijd wat over je gezicht heen.

Dit hierboven, en typ aub wat meer ABN dat leest wat makkelijker en ziet er netter uit.

• Topic Starter Topic Starter
om je vraag te beantwoorden strngr. Geen flauw idee zag zo 3 gaste met mijn foto als un avatar. en sommige ginge er op tekenen.
best triest om met zulke kinderen op een forum te zitten tjah. ik word beest ik ga dat bewijze maar ik doe het alleen voor me zelf. niet voor jullie(6)

Lol. Ik doe wel compounds met. Isolatie er bij en ik zie zo ie zo progressie :). En trouwens dat ik zo hoog deadlifte was dat ik t fout deed klopt vandaag ff same getrained met zo guy die flinke gut heeft hehehe

En doe nu 55 deadlift met optimale techniek :). Wel lastig zeg damn hahahah. Zit op seated c row ook bijna op max. Echt die apparate allemaal onzin.

trouwens vandaag rug gedaan

deadlift na lang oefene met die gast same

heb ik dit onder de knie . 5 x 5 55 kilo (( losse stang :D geen smith wooO!:P ))

seated c row . 3x 6 x 75 kilo

lat pull downs. 3 x 8 x 50 kilo

seated rows 3 x 8 x 50 kilo

daarna bicep

ben eindelijk van de machines weg met bicep dus barbell nu alleen het nadeel is ik had een gekke z bar echt een rare zat heel de tijd te schommele. maar ja dat is logish elke keer machines totaal geen balans:P dus nu zit ik aan de free weight :D

barbell curl 3x8x 18 *( incl bar)) vond het zo makkelijk alleen als ik zwaarder doe raak ik me balans kwijt dus ja moet maar is onder aan de ladder beginnen.

dit was trouwens zittend

dumbbell curl 3x8 x 16

dat was het zo'n beetje. had sample no xplode. Echt troep had gewoon heel de tijd honger.

Laatst bewerkt:
huh ik begrijp niet alles maar wel goed dat je nu een perfecte techniek hebt dan.

valt mij eerder tegen dat je niet eens gewoon een foto op internet kan plaatsen zonder dat mensen er rare/kinderachtige dingen mee gaan doen. Kwestie van gewoon reporten bij mod.

ach joh leve is niet perfect he:P

trouwens vandaag shoulders doen. ik vind dat zo saai dat ik alleen voor schouders en abs naar de ****ing sportschool ga xD

in ieder geval verbetering dat je met een losse barbell traint = 100 punten:thumb: Nu nog over naar een schema met de grote 3 erin en klaar:D

die zitte er overal al in . ik bench press ik squat en ik deadlift. :P

Shoulder press ( machine)) 3x8 50 kilo ( nog nie klaar voor 55)
Volgende keer ga ik losse stang doen merk dat me schouders bijna op slot slaan bij die machine

Lateral raise. ( machine) 3x8 35

Lever seated rear lateral fly( machine) . 3x6 : 30 kilo

Shrugs ( machine ) 3 x 8- 80 kilo

ABS

Crunch machine 3 x 15 91 kilo

lever vertical leg hip raise 3 x 20

nog eentje voor de zijkante maar kan de naam niet vinde

3x 8 25. (( hij voelde super zwaar aan deze keer :S. Gek ))

Maxi mize v2. Genome. Echt super sterk spul bijna over mijn nek gegaan bij het drinke stond te shake in de sport school. Gek spul dat, volgende keer maar 1 scoop in plaats van 1.5.

Beetje standaard training. Snap best dat je dat saai vind. Probeer eens wat meer te variëren.

ga ik zeker doen volgende keer pak ik alles op free weight ga daar veel meer plezier van hebbe :D

Af en toe een oefeningetje of setje bijvoegen is ook niet verkeerd.

Ik zie dat je schouders en traps traint. Dit kan ook Bijv.
Dumbbell Shoulder Press 5 setjes
Cable Side raises 4 setjes
Reverse Peck Deck 3 setjes
Face Pulls 3 setjes
Barbell Shrugs 5 setjes

Lekkâh!

niet een beetje veel voor schouders??

niet een beetje veel voor schouders??

Als prikkel? Waarom?

-1 compound oefening voornamelijk voorste schouderkop.
-1 oefening middelste schouderkop.
-1 oefening achterste schouderkop.
-1 oefening wat achterste schouderkop en wat traps
-1 oefening traps.

Als variatie kun je alles wel gebruiken.

ik wilde vandaag reverse peck deck doen he. die machine is echt gay elke keer als ik dan wil dan komt die machine tege me bene aan en als ik dan verder press dan press ik me zelf er van af dus dat gaat hem nie worde vriend:P

echt iedereen kijke van wtf doet die gast nou weer;P

Terug
Naar boven