AndroidHealthClinic

Tempraments Log

:roflol:

O ja, 1.91m :D

• Topic Starter Topic Starter
maar ik pak wel die machine met die lange stokken weet je wel daar doe ik altijd soort van reverse pec deck op :D dies echt lekker:D

Hihihi :D

shit man ik ben bijna knockout gegaan tijdens het squatten. ik moest oppeens hoesten (( weet niet hoe dat kwam. )) waardoor ik te weinig zuurstof binne kreeg. en toen alles swart werd. dus ben toen meteen gestopt (( omdat ik een vreselijke hoofd pijn heb gekregen daarna )) nu zijn me ouders helemaal tegen de sportschool xD lol

Yo temp.

Lol, vorige week heb ik voor men eerste keer gesquat..
om de één of andere manier kreeg ik ook hoofdpijn ..???

Yo temp.

Lol, vorige week heb ik voor men eerste keer gesquat..
om de één of andere manier kreeg ik ook hoofdpijn ..???

Op je ademhaling letten. Het stijgt naar je hoofd.

Normaal bij squatten, vooral bij groentjes.

Succes! :thumb:

hehehe ik heb er al lang geen last meer van en vind squatten ziekelijk gaaf jong! :P
adem halen is belangrijk maar is dat niet altijd belangrijk xD? :P

hehehe ik heb er al lang geen last meer van en vind squatten ziekelijk gaaf jong! :P
adem halen is belangrijk maar is dat niet altijd belangrijk xD? :P

Duh! Maar bij squatten komt veel meer druk op de borst te staan, waarbij er minder zuurstof naar de hersenen gaat. Makkelijk optelsommetje. Toch?

@ Temp: ik ga je trouwens volgen :D. hehe
Succes!!!

welke hersenen?

Beats me. Heb werkelijk geen idee.

thx man leuk dat je mee leest :D

voel me vandaag wel erg futloos na mijn training gehad te hebben. eet nog steeds als een beest dus zal wel door maximize v2 komen :P

Haha :p
Heb ik ook vaak, als ik thuis kom van de training.. gewoon even een uurtje slapen.

Jongens ik heb even een nieuwe meting gedaan

Gewicht: 86.7
lengte : 191
nekomtrek: 39
middelomtrek: 91

Toen ramde ik op berekenen. (( i know tis niet echt accuraat maar ja ))

Vetpercentage : 18.04 %
Vet : 15.64
Vetvrije massa : 71.06

zotezien mag ik een rood doel groen kleuren :D

K*t man, jammer dat ik niet in kan schatten hoe dat er uit ziet. Deze stats zeggen mij niets.

helaas post ik even geen foto's meer vanwege de mensen die zig niet volwasse genoeg konde gedrage . tjah.

Doe je pics zonder hoofd?

Ja, zet gewoon effe in paint en doe je hoofd weg.
Wil je fysiek wel eens zien;).

ik laat het even rusten zo . als je het niet erg vind .
momenteel vind ik het totaal niet comfortable om het te gaan plaatsen.
vanwege die shit weetje. want ik weet zodra ik mijn pic plaats gaan ze weer lope lollen plakke ze gewoon mijn hoofd er weer op via paint. omdat ze zeker wete wel plaatjes hebbe opgeslage.

maar ik blijf om de zoveel weke pics maken en ik zet ze dan in een filmpje om het bij te houden. en dan eind february upload ik hem wel weer. (( sorry voor me typ fouten. me gezicht veld is een beetje aan het draaien:P ))

Terug
Naar boven