- Waardering
- 1.061
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aan de moderator: ik heb de antwoorden die ik nodig had. Hier mag een slotje op want de trolls hebben weer een plekje gevonden waar ze hun puberale neigingen kunnen botvieren.
Dus als ik het goed begrijp weet TS dat bij BOR weinig bicep activiteit is. En dat bij curls veel bicep activiteit is lijkt hij dus nog over in het ongewisse te zijn kennelijk. Ga gewoon curlen.
Nee je begrijpt 'm helemaal verkeerd, domme trol dat je bent. Hij traint al heel lang en voert de BOR zo uit als het moet dus weinig biceps, dus kan hij toch best een BOR doen omdat ie weinig biceps voelt en zo toch de biceps wat extra trainen man, he zo moeilijk is dat allemaal niet.
Nee je begrijpt 'm helemaal verkeerd, domme trol dat je bent. Hij traint al heel lang en voert de BOR zo uit als het moet dus weinig biceps, dus kan hij toch best een BOR doen omdat ie weinig biceps voelt en zo toch de biceps wat extra trainen man, he zo moeilijk is dat allemaal niet.
http://www.thuisgym.nl/oefeningen/images/brug.gif
---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:38 ----------
Mijn lichaam begint al na 90 seconden te trillen en na 150 seconden val ik bijna dood. Zeker bij de vierde set
http://www.thuisgym.nl/oefeningen/images/brug.gif
---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:38 ----------
Mijn lichaam begint al na 90 seconden te trillen en na 150 seconden val ik bijna dood. Zeker bij de vierde set

Bij de Body En Fitshop krijg je een boekje waar 100 oefeningen in zouden staan. Maar je zult er zeker 80 in vinden!
Groetjes Ralf
je lijkt wel een pubertje Yasmine hoe je reageert op mensen in topics
je wilt biceps trainen maar niet curlen
je wilt je core verstevigen met planks maar doet teveel pijn
stop eens met huilen man