MuscleMeat

Terug sterker geworden, en bijna op oude niveau maar...

Dus als ik het goed begrijp weet TS dat bij BOR weinig bicep activiteit is. En dat bij curls veel bicep activiteit is lijkt hij dus nog over in het ongewisse te zijn kennelijk. Ga gewoon curlen.

Aan de moderator: ik heb de antwoorden die ik nodig had. Hier mag een slotje op want de trolls hebben weer een plekje gevonden waar ze hun puberale neigingen kunnen botvieren.

Geen dank, zodra het geld overgemaakt is stuur ik het boekje op.

Dus als ik het goed begrijp weet TS dat bij BOR weinig bicep activiteit is. En dat bij curls veel bicep activiteit is lijkt hij dus nog over in het ongewisse te zijn kennelijk. Ga gewoon curlen.

Nee je begrijpt 'm helemaal verkeerd, domme trol dat je bent. Hij traint al heel lang en voert de BOR zo uit als het moet dus weinig biceps, dus kan hij toch best een BOR doen omdat ie weinig biceps voelt en zo toch de biceps wat extra trainen man, he zo moeilijk is dat allemaal niet.

Nee je begrijpt 'm helemaal verkeerd, domme trol dat je bent. Hij traint al heel lang en voert de BOR zo uit als het moet dus weinig biceps, dus kan hij toch best een BOR doen omdat ie weinig biceps voelt en zo toch de biceps wat extra trainen man, he zo moeilijk is dat allemaal niet.

O oke dus BOR voor extra bicep training

Laatst bewerkt:
@ yasmine
BOR (pendlay) met 100kg en handpalmen naar boven...:wl:

formuleer nog 1x je vraag duigelijk met die zinnen er bij waarin je bors voor jezels uitsluit. en post meteen het antwoord wat je gevonden denkt te hebben, ik ben zeer benieuwd namelijk.

• Topic Starter Topic Starter

Alleen intelligente mensen maken goede grappen. Don't quit your day job. Ik vermoed dat je een atlas stone iets te vaak op je hoofd hebt laten vallen;

Al dat curlen hoeft toch ook helemaal niet wil je je kracht weer terugkrijgen. Als afsluiter na een andere training 1x per week ofzo een setjebarbell curls/zware chin ups oid. en dan komt dat toch wel weer goed.
Tig setjes en tig oefeningen per spiergroep slaat voor natties sowieso nergens op.

Ik denk je er toch echt niet aan ontkomt om iets van curls te doen. In ieder geval 1x per week een aantal setjes. Ik zou dan kiezen voor zware (cheat) curls.

bedankt iedereen voor de goede raad.
Ik begrijp het wel maar ik blijf het vreemd vinden hoe zwak de kracht in mijn biceps wordt als ik geen oefeningen doe waar die hard worden geprikkeld. Deadliften, squatten, OHP,... dat is bijna terug op mijn oude niveau maar de biceps blijft zwak. Er was een tijd dat ik tien chin ups deed met een dumbell van 38 kilo aan mijn riem. EN nu lijkt zelf 1 rep te zwaar. De arts had gezegd dat de de operatie een enorme invloeg ging hebben op biceps en triceps maar ben vergeten de biceps ook te "revalideren". HEt wordt dus dringend tijd.

Dus vanaf nu hier en daar wat chin ups, curls;....

MSs nog een klein ander vraagje: Er werd me aangeraden de "plank " te doen om de core te verstevigen, maar dat vind ik een moordende oefening. Erger nog, ik vergeet ze iedere keer gewoon te doen.
Als ik opwarm voor de bench press, dan doe ik dat met de barbell: 2 x 10 x 50. Zou het geen goed idee zijn deze opwarming te vervangen door push ups omdat dit een soort mengeling is tussen de plank en bench press?

De plank te zwaar?

Dus oefening, met squat begonnen je knieën ook te knikken als je 120 kg squat de eerste maand dat je ging trainen. Zelfde als ab roller, ook goede oefening voor de core

http://www.thuisgym.nl/oefeningen/images/brug.gif

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:38 ----------

Mijn lichaam begint al na 90 seconden te trillen en na 150 seconden val ik bijna dood. Zeker bij de vierde set

Als je hem 90 seconden doet ben je er al te sterk in. Bekijk eens hoelang je TUT is bij andere oefeningen, echt geen 90 seconden hoor. Om kracht te gainen in je buik zou ik gewoon dragon flags doen. Negatief beginnen en dan opbouwen :)

Bij de Body En Fitshop krijg je een boekje waar 100 oefeningen in zouden staan. Maar je zult er zeker 80 in vinden!

Groetjes Ralf

Bij de Body En Fitshop krijg je een boekje waar 100 oefeningen in zouden staan. Maar je zult er zeker 80 in vinden!

Groetjes Ralf

Hahhaha, B&F krijgt het hier hard te verduren. Op zich wel jammer als je bedenkt dat mensen daar tien jaar "goede en tevreden klanten" waren.

je lijkt wel een pubertje Yasmine hoe je reageert op mensen in topics
je wilt biceps trainen maar niet curlen
je wilt je core verstevigen met planks maar doet teveel pijn
stop eens met huilen man

Terug
Naar boven