Want mensen van mid 40 kunnen niet net zo krap bij kas zitten als oude mensen?Hangt ervan af, als het van oude mensen is geef ik alles terug, anders hoe ik het geld zelf bij.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Want mensen van mid 40 kunnen niet net zo krap bij kas zitten als oude mensen?Hangt ervan af, als het van oude mensen is geef ik alles terug, anders hoe ik het geld zelf bij.
Want mensen van mid 40 kunnen niet net zo krap bij kas zitten als oude mensen?
Respect voor ouderen, je besteelt toch geen bejaarden.
Je kan toch zelf wel op je geld passen is dat nu zover gezocht? Verlies je je geld dan heb je pech.
Behalve ouderen dat begrijp ik dat die hun geld kwijtspelen en dat zou ik altijd teruggeven.
Je kan toch zelf wel op je geld passen is dat nu zover gezocht? Verlies je je geld dan heb je pech.
Behalve ouderen dat begrijp ik dat die hun geld kwijtspelen en dat zou ik altijd teruggeven.
Wat een typetjes hier. 
Wat een drama hier zeg voor 50 euro, het gaat hier niet over 500 euro ofzo of een heel maandloon.
Maar goed boto en de rest vinden het beter dat 50 euro word teruggegeven en 500 euro bijgehouden dan andersom.

Wat een drama hier zeg voor 50 euro, het gaat hier niet over 500 euro ofzo of een heel maandloon.
Maar goed boto en de rest vinden het beter dat 50 euro word teruggegeven en 500 euro bijgehouden dan andersom.
Geld wat niet van jou is en je hebt toegang tot de eigenaar moet gewoon teruggegeven worden, maakt niet uit hoeveel het is. Dat we deze discussie überhaupt voeren man.
Dan kan ik wel in elke auto gaan rijden die op straat staat. "Ja hij staat daar toch zomaar en ik heb geen auto, simpel toch?! Oh hij is van iemand? Maakt toch niet uit, moeten ze hem maar niet zomaar laten staan!".
En daarbij, karma is a b*ch!
Waar zeg ik ergens dat ik 500€ wel zou bijhouden?![]()
Ik geef 1€ terug en 3000€ van rijke topmanager even goed.

Haha word een briefje van 50 euro vinden nog vergeleken met een auto stelen ook.
Wat is 5O euro nu? een maandloon vinden is een andere zaak, daar heeft iemand hard voor gewerkt. Een staat waar iedereen alles teruggeeft wat ze vinden zou utopisch zijn maar werkt jammer genoeg niet in de praktijk, enkel ouderen leven nog met dat principe.

Dus jongens, als je gaat stelen... Gewoon even 5x 50€ stelen ipv de grote pot, daar is niets mis mee!

Omdat er veel posten dat ze grotere bedragen wel zouden bijhouden en er op mij juist gereageerd word![]()