Fitness Seller

Test e/Tren e/T3

• Topic Starter Topic Starter
Haha ja ok je hebt natuurlijk wel gelijk :p echter als ik op de sportschool foto's maak in de spiegel lijkt alles zo héél ver af, en de foto's na men training zijn ook altijd pas na 20-30 minuten na mijn training dus dan is de pomp al wat weg hé :p

Haha ja ok je hebt natuurlijk wel gelijk :p echter als ik op de sportschool foto's maak in de spiegel lijkt alles zo héél ver af, en de foto's na men training zijn ook altijd pas na 20-30 minuten na mijn training dus dan is de pomp al wat weg hé :p

welkum toe da laif ov bodiejdildowing.

Vandaag waren borst en biceps weer aan de beurt

- Incline dumbel press (28 - 30 - 32kg)
- Cable fly (20 - 25 - 30kg)
- Chest cable raises (15 - 20 - 15kg)
- Weighted dips (15 - 15 - 15kg)

- Biceps curl (18 - 20 - 22kg)
- Preacher curl (10 - 12,5 - 15kg)
- Cable curls (20 - 20 - 20kg)

Hierna nog een paar oefeningen voor zijkant buik gedaan, hiervan ken ik de namen echter niet.

Ik heb voor de training even snel een foto gemaakt in de kleedkamers (zie bijlage) Ik zie op mijn voorste delts al aders veschijnen die er eerst niet waren :D Eerst zag je de ader links doorkomen maar nu ook rechts, tijdens het trainen zijn het zelfs nog wat meer aders :)

20140603_173818.jpg

Lekker bezig! probeer volgende x een van de "poses" van vorige foto's aan te nemen zodat de progressie makkelijker te zien is :)

EN haal eens een scheermes over jezelf heen.............aap hahahaha

Vandaag waren borst en biceps weer aan de beurt

- Incline dumbel press (28 - 30 - 32kg)
- Cable fly (20 - 25 - 30kg)
- Chest cable raises (15 - 20 - 15kg)
- Weighted dips (15 - 15 - 15kg)

- Biceps curl (18 - 20 - 22kg)
- Preacher curl (10 - 12,5 - 15kg)
- Cable curls (20 - 20 - 20kg)

Hierna nog een paar oefeningen voor zijkant buik gedaan, hiervan ken ik de namen echter niet.

Ik heb voor de training even snel een foto gemaakt in de kleedkamers (zie bijlage) Ik zie op mijn voorste delts al aders veschijnen die er eerst niet waren :D Eerst zag je de ader links doorkomen maar nu ook rechts, tijdens het trainen zijn het zelfs nog wat meer aders :)

chill man, je chest is veel duidelijker te zien nu

@Helium: Ja je hebt gelijk, mijn trainingspartner was nog niet aangekomen dus heb ik de foto even zelf gemaakt :p zal proberen voor volgende week ofzo weer een paar poses te doen :)
@Aap: Haha ja ik weet maar ik heb schrik dat het nog veel erger word als ik er eenmaal aan begin :p
@Vendetta: Thanks :)

@Helium: Ja je hebt gelijk, mijn trainingspartner was nog niet aangekomen dus heb ik de foto even zelf gemaakt :p zal proberen voor volgende week ofzo weer een paar poses te doen :)
@Aap: Haha ja ik weet maar ik heb schrik dat het nog veel erger word als ik er eenmaal aan begin :p
@Vendetta: Thanks :)

Ja dat wordt t. i know the feels

Zal best, ik had al 2 jaar zo ongeveer dezelfde bos op m'n rug/schouders, toen ging ik 't trimmen en als ik 't nu niet bijhoud zit er een hele shitload meer. Same goes for m'n chest/armen

no shit sherlock wanneer je aan de aas zit groeit het allemaal wat harder.

Ik had die artikels ook al eens gelezen maar toch :p Mij persoonlijk stoort het niet zo fel, als ik een vriendin heb die het liever niet wilt dan zou ik het eventueel weg doen :p

Doe je cardio erbij nu ook ofnie ?

Terug
Naar boven