MuscleMeat

Test e/Tren e/T3

Is al een paar keer gezegd ondertussen :p Iedereen bepaalt natuurlijk lekker zelf wanneer die met wat begint enzo maar begrijp je commentaar wel :)

Echter laat ik me niet van mijn doel afbrengen door kritiek, ik ben van plan on te blijven totdat ik mijn doelen heb bereikt.

Edit: jij bent toch ook on cycle? Zijn jouw stats het dan wel waard? (4kg meer en 1% minder vp?)

Haha bedoelde het ook niet als kritiek hoor, je begreep me helemaal verkeert ;) Wij kunnen niet bepalen of iemand er klaar voor is. Bedoelde meer zonde dat je zo bent teruggevallen!

Ik blijf ook ON tot ik ben waar ik wil zijn :D

• Topic Starter Topic Starter
Ohhh sorry! Dan heb ik je inderdaad helemaal verkeerd begrepen :)

Ja ben al veel kilo's kwijt maar dat komt door mijn momenteel dieet van 2000kCals, wil eindelijk wat droger komen vooraleer ik verder ga met bulken. Dus in die zin is het niet écht een zonde omdat ik nu wat droger ben en bijna geen spiermassa ben verloren.

Verder kan ik melden dat me echt serieus moet inhouden op het werk om niet te ragen bij het kleinste grapje dat er richting mij gemaakt word (werk in de IT, al mijn collega's zijn vetz*kken of ecto's maar ze maken grapjes met de enigste sportieve? :p) Zijn ook helemaal geen beledigende grappen maar ik neem direct aan dat iets dissend is bedoelt richting mij :o

Vandaag heb ik rug en triceps getraint, moet zeggen dat waar ik mij vorige week nog redelijk slap en futloos voelde ik deze week heb geknalt gelijk nog nooit! Ben begonnen met gewoon wide grip pull ups en bij de tweede set begon het zweet al van me af te lopen :D

- Wide grip pull ups (3x10 bw)
- Bent over row (onderhands) (40 - 50 - 60kg)
- Bent over row (bovenhands) (50 - 60 - 65kg)
- Cable pull down (normaal met stang) (? - ? - ?kg)

- Skull crusher (20 - 30 - 35kg)
- One arm dumbel behind the neck extension (11 - 12 - 13kg)
- Dips (3x10 bw)

Ik merk nu héél duidelijk dat de tren aanwezig en actief is, iets wat ik de vorige weken niet heb gemerkt. Tijdens het trainen heb ik ook een heerlijke pomp :)

Gisteren borst en biceps getraint

- Incline bench press (60 - 70 - 80kg)
- Incline dumbel flies (20 - 22 - 24kg)
- Incline chest press (50 - 60 - 70kg)
- Dips (3x10 bw)

- Dumbel biceps curl (18 - 20 - 22kg) (Laatste set overgestapt naar hammer curls)
- Rope-cable biceps curl (weet gewichten niet meer)
- Concentration barbel curl ez-bar (7,5 - 10 - 12,5kg) => deze moet ik volgende keer echt zwaarder beginnen/eindigen. 12,5kg op het laatste doe ik nog gemakkelijk 10 reps mee terwijl hier mijn biceps bijna aan't falen zou moeten zijn

- Eindigen met 25min cardio

Merk duidelijk dat ik nogal snel in "roid rage" schiet als iets misloopt of als ik mij opjaag om iets, tevens jaag ik mij 10x zo snel op als normaal :p

Ben ook blij dat ik bijna niks van kracht verloren ben ondanks mijn sterke cut :D Van morgen stond de weegschaal op 81,3 dus dat is weer een kilo'tje minder :) Eind van de week nog eens wegen en vet percentage opmeten.

Gewicht van morgen: 80,2kg
Vetpercentage (vierpuntsmeting - tricep, quad, abdominal, suprailliac): 11,50 - 12,50%

Straks op de sportschool kijken of zo'n instructeur mjin VP eens wilt meten.

nergens voor nodig, is onbetrouwbaar ga gewoon op de spiegel af.
of bestel zo een vp knijper van b&f

Gisteren benen en schouders gedaan, omdat ik donderdag niet ben kunnen gaan (hemelvaart)

- military press strict (40 - 50 - 55kg)
- side raises (12 - 14 - 14kg)
- Front raises (cable) (50 - 60 - 70kg)
- sitting reverse flyes (12 - 14 - 16kg)

- Leg press (150 - 170 - 190kg)
- Leg extension (85 - 90 - 95kg)
- Leg curl (50 - 55 - 60kg)
- High rep squat (60 - 60 - 60kg)

Vandaag is mijn verjaardag en ga ik dus voor een dagje mijn dieet vergeten en gewoon lekker eten wat ik wil!

gefeliciteerd BTW :P

zelf vp meten is trouwens nog onbetrouwbaarder :P

gefeliciteerd BTW :P

zelf vp meten is trouwens nog onbetrouwbaarder :P

Bedankt! Ja ik weet :p Daarom doe ik wel elke meting 3 keer en pak ik het gemiddelde van de twee dichtst bij elkaar liggende waardes. Voor mijn triceps heb ik gewoon pa even laten meten. :D

Ik weet dat het op deze manier nog niet 100% nauwkeurig is maar zo heb ik wel een mooie richtlijn :D

Gefeliciteerd man!
En wat verteld de spiegel al droger?

Ga je volgen. Super dat je foto's post! maakt het een stuk leuker om te volgen.
Hoelang ben je nu bezig met cutten op -1000kcal onder onderhoud,test en t3? merk je al wat van de T3? resultaten tot nu toe?

@Rupertdb: Thanks! Ja ik zie me zelf elke week droger en droger worden in de spiegel. Merk duidelijk aflijnening aan schouders en je begint ook steeds meer aders te zien :D

@Helium: Ik ga vandaag week 9 in van mijn cycle, daarvan ben ik al 5 weken aan het cutten (morgen begint week 6). Op die 5 weken ben ik ondertussen al 6kg kwijt geraakt. Ik denk dat er zeker ook wel wat massa bijzit maar over het algemeen ben ik enkel droger geworden.

In welke week zit je nu?

Ik doe nu zelf cutten op 100mcg T3 met 3mg MT (2x 1.5mg) per dag. Ik heb weken getwijfeld om test te laten doorlopen of echt MT only te doen. Ik zit nu op w3 zonder test en dat betekent dat nu zowel alle test als oestrogeen mijn lijf er vrijwel uit is. Ik vind dat heerlijk cutten. Als iets milder alternatief test op 125mg, dat scheelt toch veel oestrogeen en daarmee gaat cutten bij mij in elk geval stukken beter.

Ik ga nu week 9 in, heb juist de 9e inject gezet.

Volgende keer ga ik het wel anders doen, nu ben ik eigenlijk nog met doseringen bezig die ik gebruik voor te bulken. Echter heb ik hierop gecut :p Merk wel dat ik bijna niks van kracht ben verloren enzo.

Als deze blast om is ga ik waarschijnlijk nog even verder cutten op enkel test en T3. Tegen dan wil ik droog genoeg zijn dat ik eindelijk fatsoenlijk kan bulken. Als dat dan nog niet bereikt is dan gaan we nog 3 weken T3 en MT gelijk jij het doet doen.

Hoe bevalt de MT je? Op hoeveel kCals zit je nu ongeveer? Veel onder onderhoud? OF ben je eerder aan't recompen?

Gisteren waren weer rug en triceps aan de beurt

- Pull ups (3x10 bw)
- Pull down behind the neck (55 - 65 - 75kg)
- Bent over row (50 - 60 - 70kg)
- Lateral rows (met stang van boven naar onder trekken, armen licht gestrekt)

- Tricep cable push down (50 - 60 - 65kg)
- One arm tricep extension (11 - 12 - 13kg)
- Bench dips (40 - 40 - 60kg)

Van morgen was het gewicht nog 80,5kg. De laatste loodjes wegen duidelijk het zwaarst. Voor de rest ben ik eigenlijk al zeer tevreden over mijn vetpercentage evolutie tot nu toe. Denk dat ik misschien nog een kilotje eraf krijg geperst tegen het einde van deze blast.

Na de blast ga ik mijn lichaam een paar weken laten herstellen en gewoon verder cruizen op 250mg test.

Volgende blast word dan waarschijnlijk iets in de aard van 750mg test + nog iets of eventueel test only.

pics? :)

Zal straks na de training nog wat pics maken en uploaden :)

jaah na training,... helemaal vol alles dan pics :P doe ook koude pics :P

Ach zeik niet zo joh, hij gaat fotos plaatsen.. Dat kun je van de meeste niet zeggen ;)

ok ik ga dan maar niet meer zijken :(

Terug
Naar boven