Ohhh sorry! Dan heb ik je inderdaad helemaal verkeerd begrepen
Ja ben al veel kilo's kwijt maar dat komt door mijn momenteel dieet van 2000kCals, wil eindelijk wat droger komen vooraleer ik verder ga met bulken. Dus in die zin is het niet écht een zonde omdat ik nu wat droger ben en bijna geen spiermassa ben verloren.
Verder kan ik melden dat me echt serieus moet inhouden op het werk om niet te ragen bij het kleinste grapje dat er richting mij gemaakt word (werk in de IT, al mijn collega's zijn vetz*kken of ecto's maar ze maken grapjes met de enigste sportieve?

) Zijn ook helemaal geen beledigende grappen maar ik neem direct aan dat iets dissend is bedoelt richting mij
Vandaag heb ik rug en triceps getraint, moet zeggen dat waar ik mij vorige week nog redelijk slap en futloos voelde ik deze week heb geknalt gelijk nog nooit! Ben begonnen met gewoon wide grip pull ups en bij de tweede set begon het zweet al van me af te lopen
- Wide grip pull ups (3x10 bw)
- Bent over row (onderhands) (40 - 50 - 60kg)
- Bent over row (bovenhands) (50 - 60 - 65kg)
- Cable pull down (normaal met stang) (? - ? - ?kg)
- Skull crusher (20 - 30 - 35kg)
- One arm dumbel behind the neck extension (11 - 12 - 13kg)
- Dips (3x10 bw)
Ik merk nu héél duidelijk dat de tren aanwezig en actief is, iets wat ik de vorige weken niet heb gemerkt. Tijdens het trainen heb ik ook een heerlijke pomp