Fitness Seller

Test e/Tren e/T3

• Topic Starter Topic Starter
Again, no offence, maar als jij op 10 % zou staan is er niks meer van je over.

Ja ik begrijp wel wat je wilt zeggen, vooral in vergelijking met mensen zoals jij en Martyn die gewoon veel meer massa hebben. Maar daar komt verandering in hoor, eerst nu goed droog cutten en dan massa bij zetten :cool:

Edit: Maar als ik dat metacal bodyfat caliper ding moet geloven sta ik nu al op 11% :p

Net inject #7 gezet, ben gisteren ook nieuwe tren gaan halen. Gedaan met die GG batch die evenzeer test ofzo kan zijn (op de kleur afgaand)

Heb nu een 20ml vial van XXL Pharma aangeschaft, gisteren gaan halen. Deze tren ziet er tenminste WEL goed uit en is volgens de beschrijving 50mg/ml hoger gedoseerd. Dat wilt zeggen dat ik vanaf vandaag op 750mg tren zit ipv 600mg.

Ik ben zeer benieuwd naar de komende paar weken. Moest ik erachter komen dat de GG tren tot nu toe niks meer dan wat placebo was dan zal ik nog een 20ml vial halen en mijn kuur met 6 weken verlengen.

Edit: Gisteren ook een vierpuntsmeting uitgevoerd (even pa de tricep laten meten :p) en ik kwam uit op 13%! :D

Laatst bewerkt:
Net inject #7 gezet, ben gisteren ook nieuwe tren gaan halen. Gedaan met die GG batch die evenzeer test ofzo kan zijn (op de kleur afgaand)

Heb nu een 20ml vial van XXL Pharma aangeschaft, gisteren gaan halen. Deze tren ziet er tenminste WEL goed uit en is volgens de beschrijving 50mg/ml hoger gedoseerd. Dat wilt zeggen dat ik vanaf vandaag op 750mg tren zit ipv 600mg.

Ik ben zeer benieuwd naar de komende paar weken. Moest ik erachter komen dat de GG tren tot nu toe niks meer dan wat placebo was dan zal ik nog een 20ml vial halen en mijn kuur met 6 weken verlengen.

Edit: Gisteren ook een vierpuntsmeting uitgevoerd (even pa de tricep laten meten :p) en ik kwam uit op 13%! :D

Ben benieuwd tussen het verschil van deze twee!! Maar is er ergens een onderbouwing dat tren donker moet zijn?? iedereen roept dat maar !! ben benieuwd naar wat onderbouwing..

Ben benieuwd tussen het verschil van deze twee!! Maar is er ergens een onderbouwing dat tren donker moet zijn?? iedereen roept dat maar !! ben benieuwd naar wat onderbouwing..

De grondstof van tren zou geel zijn ofzo heb ik eens gelezen. Als ik nu veel harder zal gaan dan heb ik de bevestiging :p wel niet vergeten dat ik nu 150mg hoger gedoseerd heb

Edit: even snel wat gegoogled: Kan ook te maken hebben met de temperatuur waarop het is bereid en dat tren oxideert, maar ik ben natuurlijk geen scheikundige :p

nee ik ben ook geen scheikundige!! Vandaar ik wel benieuwd ben hoe het nu zit.. Iedereen roept maar wat tegenwoordig..

Maar ben benieuwd naar je ondervindingen...

Vandaag niet zo'n spannende training gehad, rug en triceps. Kracht was ver zoek (denk dat 1000 kCals tekort zijn tol begint te eisen).

Triceps ging wel iets beter als rug, heb niet echt op de gewichten gelet maar de oefeningen waren deze:

- Pull ups (Wide grip, bij falen close grip verder doen) (3x10 bw)
- Bent Over Row
- Lat pull down behind the neck
- Lat rows (barbel naar onder trekken met armen lichtjes gestrekt)

- Skull crusher
- Cable tricep pushdown
- One arm dumbel tricep extension
- Bench dips (+0, +20, +40kg)

De kleur van Tren zou zogenaamd komen door bepaalde metabolieten die oxideren ( als ik me nieth eel erg vergis ) maar is ook al weer 500 keer weerlegd, dus geen flauw benul of het nou echt zo is. Ik heb eens bijna doorzichtige Ace gehad waar ik heel hard op ging maar zoals nu heb ik hele geelachtige Tren, die vind ik dan toch stiekem wel mooier.

Dat verhaal van die metabolieten was ik ook op een paar Engelse fora tegengekomen bij mensen zie het zelf zouden maken. Vind in ieder geval mijn nieuwe tren er veel beter uit zien :p

Vandaag en gisteren niet kunnen gaan trainen wegens omstandigheden. Wel heb ik het volgende te melden:

Dit is dag drie sinds de injectie van de XXL Pharma tren, in vergelijking met daarvoor word ik nu elke ochtend nat gezweet wakker (was daarvoor maar zeer lichtjes, heb dat trouwens ook in mindere mate gehad tijdens mijn cruise dus kan ook door de test komen). Verder is de tren-geur zeer aanwezig in mijn zweet en heb ik de laatste drie dagen een extreem kort lontje.

Sides zijn dus plots zeer merkbaar geworden terwijl ze eerst bijna onbestaand waren. Ondanks het feit dat ik nu 150mg hoger zou moeten zitten als op de GG Tren ben ik tot nu toe zeer tevreden. :D

hehe tren boy niet ragen he

Ben zeer benieuwd wat je gaat merken van het verschil in merk aan je gains.
Ik volg

@Prono: ik weet ik probeer me dan ook in te houden en mij telkens af te vragen "zou je zonder tren ook zo doen?" :p

@Rupertdb: Ben ook benieuwd, ben wel nog zwaar aan't cutten momenteel maar verwacht wel wat kracht gains en nog harder uit de cycle te komen.

Beschrijf de Tren geur eens?
Ik ruik niets bij mezelf.

Nou ik kan het moeilijk beschrijven en ik neem aan dat het bij iedereen wel een beetje anders is, maar als ik on tren ben en ik begin een inspanning dan ruik ik mijn zweet onmiddelijk. Heeft een andere geur en normaal ruik je nieuw zweet niet direct.

Ligt ook heel erg aan wat je eet. Als ik niet teveel carbs naar binnenwerk op een dag, zweet ik minder en ruikt het amper. Ga ik full r*tard op een carb refeed, dan zweet ik veel sneller en kan het soms ook wat anders ruiken inderdaad. Maar een goede deo doet echt wonderen! (Rexona Maximum Protection Men, kost wel 8,- ofzo, maar geloof me is het waard!)

Thanks voor de tip! Goede deo is inderdaad onontbeerlijk :) Wist ook niet dat het samenhing met de hoeveelheid carbs die je eet op een dag

Voel je al enig verschil met die nieuwe tren man ?

Ben vorige week veel te weinig kunnen gaan trainen wegens tijdgebrek en omstandigheden, ook in het weekend mijn dieet weer helemaal naar de klote gevreten (op hotel en auto-meetings etc). Vanmorgen stond de weegschaal dus weer op 82KG.

Straks rug en biceps en zal dan het resultaat hier loggen! Moet wel zeggen: De sides merk ik in ieder geval wel nu, eerst bijna niet, dus ik verwacht dat de rest in zelfde lijn is gestegen.

Wow dude zonde! Ik zag je stats denk nou 91kg nice, maar 82 is wel zonde ja :(

Wow dude zonde! Ik zag je stats denk nou 91kg nice, maar 82 is wel zonde ja :(

Is al een paar keer gezegd ondertussen :p Iedereen bepaalt natuurlijk lekker zelf wanneer die met wat begint enzo maar begrijp je commentaar wel :)

Echter laat ik me niet van mijn doel afbrengen door kritiek, ik ben van plan on te blijven totdat ik mijn doelen heb bereikt.

Edit: jij bent toch ook on cycle? Zijn jouw stats het dan wel waard? (4kg meer en 1% minder vp?)

Terug
Naar boven