XXL Nutrition

Test e/Tren e/T3

Vandaag weer Rug en triceps!

- Pull ups (bw) (3x10)
- Lateral pull down front (55 - 65 - 75kg)
- Rows (50 - 60 - 70kg)
- Lateral pull down machine (60 - 70 - 80kg)

- Dumbel skull crusher + CGBP dumbel (11 - 13 - 14kg)
- Push down ( 60 - 65 - 70kg)
- Bench dips (bw) (3x10)

Vandaag ook vierde inject gezet, gisteren helemaal vergeten om te injecten dus maar direct van morgen gedaan, paar uurtjes verschil zal d

e wereld niet maken.

Die ene dag maakt ook niet uit kwam er gister bij men vriendin ook achter dat ik leeg flesje tren had meegenomen haha

Zulke mensen verdienen het gewoon. Hij is nu inderdaad bezig maar moet gewoon direct stoppen anders bel ik de politie.

ik dacht anders hetzelfde hoor lichaam is nog niet kuur waardig.
als je naturel al niks behaald zulllen je gains met juice dalijk als sneeuw voor de zon verdwijnen...
maargoed het is bijna zomer he alle superdudes aan de juice:D

• Topic Starter Topic Starter
Je weet zelf

Edit: Het gaat hier om het te hoge VP, niet om gains die ik zo niet behaald heb >_> Als je mij in't echt zou kennen zou je zien en weten dat ik al veel massa heb gepakt, heb me gewoon nooit om dat VP gekommerd.

Vind trouwens dat foto's zonder schaduw je direct 5-10kg lichter laten blijken. Daarom vanaf nu enkel foto's met goede belichting om zo'n uitspraken te voorkomen.

---------- Toegevoegd om 16:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:43 ----------

Voel me vandaag eigenlijk al bijna heel de dag k*t. Ik heb ook weer felle PIP, was vorige week minder. En de PIP begint mij echt stilaan de keel uit te hangen. De batch van TEST die ik nu heb bezorgd mij namelijk EXTREME PIP, dit in combinatie met soms wat test flu voor één dag. De PIP is begonnen bij de tweede inject van mijn cruise en die was uit een andere batch, voor de rest heb ik momenteel enkel deze batch liggen dus ben er zeker van dat het de test is!

Heb er een paar weken terug al een topic over gemaakt maar lijkt me dus gewoon een batch te zijn met een veel te hoge contentratie BA ofzo. Bij de volgende bestelling uitdrukkelijk vragen voor een andere batch!

Ik zou straks borst en biceps gaan trainen maar voel me echt super zwak, ik ga naar de gym gaan en kijken of het iets word of niet. Anders doe ik gewoon 30 minuten cardio en that's it voor vandaag dan.

Laatst bewerkt:
Zoals verwacht was het gisteren een k*t training, heb maar een paar sets borst en biceps gedaan en dan 30 minuten cardio. Dus niet veel te loggen. Voelde me slecht en hoewel ik mij wel al wat beter voelde toen ik in de gym was was het niet genoeg om fatsoenlijk te trainen.

Zoals elke keer als ik test flu heb is het gelukkig weer over na één dag.

Het cutten gaat verder goed, heel de dag honger maar gewoon volhouden zou ik zeggen! Vrijdag ochtend ga ik me wegen en kijken of ik afgevallen ben. Mij is opgevallen dat ik mijn riem bijna één gaatje meer toe kan doen.

En hoe gaat het op de T3 merk je op 100mcg wel wat of nog steeds denk je dat het onder gedoseerd is?

En hoe gaat het op de T3 merk je op 100mcg wel wat of nog steeds denk je dat het onder gedoseerd is?

Nou ik merk dat ik de hele dag met honger rond loop, in het begin had ik het ook wat warmer maar dat wordt nu al zwaar overtroffen door de tren. Ik blijf sowieso tot eind van mijn blast op 100mcg zitten

Zondag inject #5 gezet, deze keer weer bijna helemaal geen PIP. Gelukkig maar :p

Gisteren rug en triceps getraint

- Rows (wide grip)
- Lat pull down (small grip, front)
- Dumbel rows (38 - 38 - 40kg)
- Oefening waarvan ik naam niet ken

- Tricep push down cable (50 - 60 - 70kg)
- One arm behind the neck dumbel tricep extension (? :p) ( 10 - 12 -14 kg)
- Bench dips (bw)

Eind van de week zal ik proberen nog wat foto's te maken. Vooral 's morgens als ik pas op sta zie ik duidelijk dat mijn buik droger aan het worden is. :D

Nou ik merk dat ik de hele dag met honger rond loop, in het begin had ik het ook wat warmer maar dat wordt nu al zwaar overtroffen door de tren. Ik blijf sowieso tot eind van mijn blast op 100mcg zitten

Ik heb em ook geupped naar 100mcg, voel niet speciaal iets anders dan met 25mcg, 50mcg en 75mcg. Heb af en toe wel wat warmer maar thats it!

Je hebt gelijk, kwa verschil met 75mcg ofzo merk ik bijna niks.

Gisteren Borst en Biceps gedaan, ik merk nu echt dat de kracht goed vooruit aan't gaan is alhoewel ik 1000 kCals onder onderhoud zit :D

- Incline dumbel press (30 - 32 - 34kg)
- Cable flies (20 - 27 - 33 kg)
- Oefening waar je de halters van onder naar boven je gezicht brengt met je handen naar boven wijzend (ken de naam niet en vind hem niet zo 1, 2, 3 op exrx.net), deze ook met cable
- Weighted dips (10 - 15 - 20kg)

- Cable biceps curl (33 - 40 - 50kg)
- Preacher curl (10 - 12,5 - 15kg) => volgende keer beginnen op 12,5 en gaan tot 17,5
- Hammer curl (18 - 20 - 22kg)

Ik zie ook dat ik al wat droger ben, of dat lijkt toch in ieder geval zo. Vooral 's morgens zie ik nu goed dat mijn buik plat is en als ik aanspan zie je die bovenste 4 blokjes al. Dus we zitten dus goed op weg denk ik :D

noem het bijv. dumbell chest raise? :P of cable chest raise..... is denk ik precies wat je bedoelt :P is handiger

noem het bijv. dumbell chest raise? :P of cable chest raise..... is denk ik precies wat je bedoelt :P is handiger

Inderdaad dat lijkt me wel een betere omschrijving :D Zal deze gebruiken in't vervolg :p

Edit: Hem chest raises gegoogled, volgens google heten die met de kabels "Cable lower chest raise" dus je zat wel redelijk in de buurt haha :D

Laatst bewerkt:
Vanmorgen gewogen en het gewicht stond op 83,4KG, het gaat langzaam maar zeker de goede kant op! Ik heb het gevoel alsof mijn schouders en armen al wat droger lijken, enkel mijn buik duurt het langste. Ik zie wel al verschil maar nog niet super veel.

Gisteren schouders en trapezen getraind

- Military press (strict) (45 - 55 - 67.5) => laatste set maar 4 reps gelukt
- Side raises (11 - 13 - 15kg)
- lying reverse flies (10 - 12 - 14kg)
- upright rows (50 - 50 - 50kg)

- Barbel front shrugs (50 - 60 - 70kg)
- dumbel rear shrugs (20 - 22 - 24kg)

Voor de rest heb ik gisteren cardio geskipped, ik haat het echt maar als ik eenmaal bezig ben dan gaat het wel. Moet me altijd ff goed moed inpraten voor ik die fiets/crosstrainer/loopband opstap :P

Edit: Door het flashen van mijn gsm vanmorgen geen foto kunnen uploaden, heb er gisteren eentje gemaakt maar vind niet dat de foto goed uit is gekomen. Hoe kan de spiegel zo verschillend zijn van een foto? :p

Anyhow, zodra ik de Gmail app terug op mijn phone heb ff naar men laptop mailen en hierzo posten :)

Vandaag twee nieuwe foto's! Deze had ik vorige week al willen posten maar door omstandigheden ben ik er niet toe gekomen! Daarom vandaag dan maar :)

Gisteren inject #6 gezet, normaal gezien had ik gisteren verhoogd naar 800mg tren maar omdat ik nu toch gewoon aan het cutten ben heb ik besloten om het op 600mg te houden. De 800mg is dan voor een volgende blast.

Injectie verliep verder vlekkeloos, vind het wel altijd wat raar om in mijn linker quad te injecten. Is precies of men vastus lateralis veel groter is op mijn rechterbeen.

Gewicht heb ik vanmorgen niet opgenomen omdat ik dit weekend een vrijgezellen feestje heb gehouden (niet voor mijn eigen :p) en daar hoort natuurlijk goed feesten en eten bij! Dus dit weekend niet zo zeer op kCals gelet maar vanaf vandaag gaat het cutten weer verder!

IMG_20140508_184800.jpg

IMG_20140509_194606.jpg

Welk merk gebruik je dat je die PIP en test-flu krijgt?

dude is het ik of is er niet veel verschil

@Karon: Die met de stier, batch 43028

@Vendetta: Ja op de foto's lijkt dat inderdaad zo! Je moet natuurlijk niet vergeten dat ik nog maar 2 weken aan het cutten ben nu. Verder denk ik ook dat mijn tren zwaar ondergedoseerd is, ik heb wel een paar tren sides maar merk veel minder dan vorige keer op 400mg.

Er is echter wel al wat veranderd hoor :) 3kg minder op 2 weken vind ik niet zo zeer slecht :p

ja kan best zijn, wou het zeker weten want ik ben deze woensdag begonnen met dezelfde kuur, voel tot nu toe nie echt veel van sides.

@Karon: Die met de stier, batch 43028

@Vendetta: Ja op de foto's lijkt dat inderdaad zo! Je moet natuurlijk niet vergeten dat ik nog maar 2 weken aan het cutten ben nu. Verder denk ik ook dat mijn tren zwaar ondergedoseerd is, ik heb wel een paar tren sides maar merk veel minder dan vorige keer op 400mg.

Er is echter wel al wat veranderd hoor :) 3kg minder op 2 weken vind ik niet zo zeer slecht :p

Ik dacht dat je GG gebruikte of is dat alleen de Tren?

@Karon: Yep dat is inderdaad gewoon de tren omdat deze in 200mg/ml was terwijl die bij het stiertje maar 100mg/ml is

Terug
Naar boven