XXL Nutrition

Test e/Tren e/T3

m'n test is links , en tren rechts. als ik jouw tren bekijk, lijkt het op m'n test. hopelijk maken kleuren idd niet zoveel uit als men beweert.

P120514_14.520002.jpg

• Topic Starter Topic Starter
P120514_14.520002.jpg

m'n test is links , en tren rechts. als ik jouw tren bekijk, lijkt het op m'n test. hopelijk maken kleuren idd niet zoveel uit als men beweert.

Inderdaad jou tren ziet er wel gewoon goed uit. Moet wel zeggen dat ik met 1000kCals onder onderhoud nog niks van kracht verloren ben. Misschien heb ik ook gewoon totaal verkeerde verwachtingen van wat de tren me deze keer zal brengen

Mijn GS Tren is toch echt 200mg/ml. Snap niet dat je dan GG pakt, alleen maar gezeik de laatste jaren. Pak dan EP of UP

Serieus? Moet ik hun toch eens een mail sturen! Had me deze GG rotzooi bespaard kunnen blijven (wil niet bashen op GG maar deze tren is volgens mij gewoon niet kosjer)

Inderdaad jou tren ziet er wel gewoon goed uit. Moet wel zeggen dat ik met 1000kCals onder onderhoud nog niks van kracht verloren ben. Misschien heb ik ook gewoon totaal verkeerde verwachtingen van wat de tren me deze keer zal brengen

Dat komt door de test. Eerste paar weken (week 3-7) kwam ik zelfs in kracht aan. Nu begint het langzaam af te nemen maar dat komt omdat ik bijna op de 9% zit en zo'n 7kg kwijt ben maar ben nog steeds zo'n 10% sterker met 7kg minder aan gewicht als voor mijn kuur

Gewoon EP nemen. verder zal ik echt even hulp zoeken met je dieet maat

Gewoon EP nemen. verder zal ik echt even hulp zoeken met je dieet maat

Ik had men dieet nu aangepast dat ik 1000kCals onder onderhoud zit met 2 à 3 keer per week cardio erbij. Tot nu toe werkt het goed, heb je nog tips misschien? Eventueel meer vet om de honger wat te stillen? Nog lager in carbs gaan?

is 1000 onder je onderhoud niet teveel? al helmaal op juice

Ik weet dat het een groot te kort is maar heb niet het gevoel dat ik massa verlies, enkel buikvet tot nu toe :)

Edit: Contact opgenomen met GS en inderdaad, tren 200mg/ml verkopen ze ook! Wel enkel op aanvraag daarom staat hij niet in hun prijslijst.

er valt weinig massa te verliezen als je op dit niveau zit.

@Martyn: :rolleyes:

Ongeacht of je het fijn vind of niet dat ik aan de juice zit moet je geen onzin gaan vertellen hé :p Ik heb al redelijk wat massa enkel zie je dit niet goed op foto's

Ongeacht of je het fijn vind of niet dat ik aan de juice zit moet je geen onzin gaan vertellen hé :p Ik heb al redelijk wat massa enkel zie je dit niet goed op foto's

ja foto's vertekenen inderdaad. Op fotos heb ik een tattoo maar in het echt niet!

:rolleyes:

Ik weet dat het een groot te kort is maar heb niet het gevoel dat ik massa verlies, enkel buikvet tot nu toe :)

Edit: Contact opgenomen met GS en inderdaad, tren 200mg/ml verkopen ze ook! Wel enkel op aanvraag daarom staat hij niet in hun prijslijst.

Waren die vials met die witte tops ook waar je de PIP van kreeg of was dat een eerdere batch?

Wist helemaal niet dat ze nog 100/1 ml maakte, volgens mij stond er ook gewoon 200 op hun prijslijst toen hun site nog in de lucht was

Neen de PIP was van een oudere batch. Heb nu ook de 200mg variant besteld

Gisteren weer rug en triceps getrained:

- Pull ups (wide grip) (bw)
- bent over row (50 - 60 - 70 kg)
- deadlift (80 - 100 - 120kg)
- rows (60 - 70 - 80kg)

- Tricep cable push down (50 - 60 - 70kg)
- one arm behind the neck tricep extension (8 - 10 - 12kg) => moet deze veel zwaarder doen, begin altijd te laag in gewicht
- bench dips (bw + 20kg)

Gisteren borst en biceps gedaan, jammer genoeg maar één oefening van biceps kunnen doen wegens blessure aan linker biceps. Ik voelde deze al bij mijn derde set bankdrukken en heb deze set dan ook niet kunnen afmaken.

- Barbel bench press (60 - 80 - 90 kg)
- Lower chest cable raises (15 - 20 - 25kg)
- Cable fly (high) (20 - 25 - 30kg)
- Variable grip bench press (40kg) (wide - mid - small grip, 10 reps each = 1 set)

- Biceps dumbel curl (10 - 12 - 14kg => wegens pijn aan linker biceps minder gewicht genomen maar was nog te pijnlijk)

Aangezien ik biceps niet kon afmaken ben ik dan maar cardio gaan doen.

Verder upload ik ff een foto die ik gisteren na de training heb getrokken. Van morgen was mijn gewicht 82,4kg dus het gaat nog steeds goed :)

20140513_200147.jpg

Gisteren ondanks pijn aan mijn linker biceps en delt toch een zeer goede schouder training gehad. Ipv military press heb ik er deze keer dumbel press ingedaan. Heb het gevoel dat mijn biceps zo minder ondersteund.

- Dumbel press (20 - 22 - 24kg) => volgende keer zwaarder, wist niet goed hoe zwaar ik deze kon doen omdat ik ze niet vaak doe
- Dumbel Side raises (12 - 14 - 16kg)
- Barbel upright rows (40 - 45 - 50kg) => vind deze fijner met kabels
- Sitting reverse fly (15 - 17 - 19kg)

- Dumbel shrugs (40 - 40 - 50kg)

Verder gisteren weer een bestelling van XXL Nutrition binnengekomen. Lekker nieuwe whey shakes :D Heb ook een metacal bodyfat caliper besteld en die was er gisteren ook bij. Blijkbaar hoef je maar 3 punten te meten maar dit is totaal niet nauwkeurig volgens mij!

Als ik mijn mm's meet op borst, buik en bovenbeen dan kom ik uit op een vetpercentage van 11%, hetgeen toch nooit niet kan. En een 7-puntsmeting kan ik niet bij mijn eigen uitvoeren :\

Again, no offence, maar als jij op 10 % zou staan is er niks meer van je over.

Terug
Naar boven