vendetta21
Cool Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Karon: Yep dat is inderdaad gewoon de tren omdat deze in 200mg/ml was terwijl die bij het stiertje maar 100mg/ml is
Mijn GS Tren is toch echt 200mg/ml. Snap niet dat je dan GG pakt, alleen maar gezeik de laatste jaren. Pak dan EP of UP
Inderdaad jou tren ziet er wel gewoon goed uit. Moet wel zeggen dat ik met 1000kCals onder onderhoud nog niks van kracht verloren ben. Misschien heb ik ook gewoon totaal verkeerde verwachtingen van wat de tren me deze keer zal brengen
Gewoon EP nemen. verder zal ik echt even hulp zoeken met je dieet maat
@Martyn:
Ongeacht of je het fijn vind of niet dat ik aan de juice zit moet je geen onzin gaan vertellen héIk heb al redelijk wat massa enkel zie je dit niet goed op foto's
Ik weet dat het een groot te kort is maar heb niet het gevoel dat ik massa verlies, enkel buikvet tot nu toe
Edit: Contact opgenomen met GS en inderdaad, tren 200mg/ml verkopen ze ook! Wel enkel op aanvraag daarom staat hij niet in hun prijslijst.

Heb ook een metacal bodyfat caliper besteld en die was er gisteren ook bij. Blijkbaar hoef je maar 3 punten te meten maar dit is totaal niet nauwkeurig volgens mij!@Martyn:
Ongeacht of je het fijn vind of niet dat ik aan de juice zit moet je geen onzin gaan vertellen héIk heb al redelijk wat massa enkel zie je dit niet goed op foto's