Fitness Seller

test flu?

cutman

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
96kg
Vetpercentage
14%
Beste dbb'ers,sinds woensdag heb ik mijn 1ste shot gezet test en deca(dbol/oxy)vrijdag moest ik rug,biceps trainen,voelde me zo zwak,futloos,ben niet gegaan.
Had ibuprofen genomen.Gisteren heb ik me pre workout voeding gegeten,
erna weer zo zwak,duizelig,en ben in me bed gaan kruipen.
Zou dit testflu zijn?hoelang duurt dit gem.?

thx

ps:blijven eten gaat goed,300 plus eiwitten,400plus kh,en 50-60 vetten

das genaait voor je als het zo is heb der niet veel verstand van maar het lijkt er wel op Sterkte!

Hoeft niet, er heerst griep op het moment.

Je kan even antihistamine halen, 1 tab pd Will do THE trick als het idd testgerelateerd is kerel suc6

als het echt test flu is ben je morgen weer helemaal de oude

test flu is k*t, maar is snel weer weg.
gewoon vermannen en trainen :)

ik heb het de eerste 3 weken na iedere inject. Nu neemik als het opsteekt antihistamine,dan is het binnen aantal uur weg

"Antihistamines are used as treatment for allergies. Allergies are caused by an excessive response of the body to allergens, such as the pollen released by grasses and trees. An allergic reaction indicates an excessive release, by the body, of histamines. Other uses of antihistamines are to help with normal symptoms of insect stings even if there is no allergic reaction."

Is het illegaal dan? ???

nee hoor gewoon bij de appie halen, wel tegen huiduitslag nemen,die is sterker dan de anti hooikoorts,geloof 3 euro doosje.

was neurofen (en meer bepaald een bestandsdeel hierin) ook niet aan te raden tegen tesflu?

• Topic Starter Topic Starter
ja maar er was toch nog iets anders in neurofen hoor dat niet in dafalgan zit waardoor de testflu direct over ging...
dacht ik:)

ik dacht dat ik ook test-flu had.. bleek het gewoon een koorts reactie te zijn van de beurse plek op mijn bil.. voelt precies hetzelfde als griep, verklaart ook waarom je met ibruprofen zoveel beter voelt daarna:D

ibuprofen ! dat zocht ik dus:)

Terug
Naar boven