XXL Nutrition

Test flu

Bezoekers in dit topic

IntrepidBe

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
21 feb 2012
Berichten
44
Waardering
2
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Vandaag begin ik normaal gezien aan mijn 5e week test-e 500mg, nu heb ik wel sinds mijn 4e injectie hevige symptomen van Test Flu gekregen: hoofdpijn om U tegen te zeggen, overmatig zweten s nachts, moe en futloos gedurende de dag. Ik vroeg mij af of deze symptomen nog wegtrekken? Ik heb posts op internetfora gelezen waarin stond dat het wrs aan de gear kon liggen en dus ook kan blijven?
Het zou kut zijn als ik vroegtijdig met mijn kuur zou moeten stoppen vanwege dit, maar anderzijds belemmert het me wel in mijn dagelijkse activiteiten ... ik kan ook moeilijk nog 6 weken Dafalgan blijven nemen.
 
Bloed laten checken. Weet je binnen de 4 dagen waar het probleem zit.
 
"test flu" heb ik in mijn eerste kuur ook gehad maar dan wel de eerste week. Vermoedelijk omdat mijn lichaam moest wennen aan de stof.

Na 4 weken nog test flu vind ik onwaarschijnlijk.
 
"test flu" heb ik in mijn eerste kuur ook gehad maar dan wel de eerste week. Vermoedelijk omdat mijn lichaam moest wennen aan de stof.

Na 4 weken nog test flu vind ik onwaarschijnlijk.
Ik had de tweede kuur na drie weken test flu.

Geef het een dag of 4, 5
 
Ik had de tweede kuur na drie weken test flu.

Geef het een dag of 4, 5

Bij mij is het begonnen enkele dagen na mijn 3e inspuiting, vandaag zou ik mijn 5e zetten, dus ik heb de symptomen nu een kleine 1,5w
 
ik heb het de eerste 3-4 weken van mn kuur, is nu volledig weg :)
anders dosis even verlagen
 
Misschien verdelen in 2x injecteren? Griepje misschien....?
 
Misschien verdelen in 2x injecteren? Griepje misschien....?
Griepje denk het niet, dit voelt anders ... bij een griepje ben ik bv. s nachts nog nooit wakker geworden met een t-shirt en lakens die echt doorweekt zijn van het zweet.
Ik ga voorlopig verder met mijn kuur, ik zal wel zien of de symptomen blijven of verergeren. Als ik al van de hoofdpijn en het 'down' gevoel vanaf geraak, ben ik al lang content.
 
Paar weken verder nu en buiten nog hevig zweten 's nachts, zijn alle symptomen zo goed als weg. Kuurtje lekker verder laten lopen dus
 
Ik dacht dat test flu alleenmaar kon voorkomen bij hoge dosissen.., blijkbaar niet, goed om t weten
 
Back
Naar boven