- Waardering
- 700
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zet dan test e vanaf eerste week erbij en de prop enkel de eerste drie weken.
---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------
Myfitnesspal is ook als app voor je telefoon. Erg handig om je voeding bij te houden.
waarom hou je je voeding bij? Je volgt toch een dieet en weet precies wat je krijgt en wanneer je het krijgt? Wat jij zegt klinkt alsof je door de dag heen maar wat vaag eet en op het eind van de dag eventuele oneffenheden gelijk probeert te trekken met een random maaltijd?
waarom hou je je voeding bij? Je volgt toch een dieet en weet precies wat je krijgt en wanneer je het krijgt? Wat jij zegt klinkt alsof je door de dag heen maar wat vaag eet en op het eind van de dag eventuele oneffenheden gelijk probeert te trekken met een random maaltijd?
Welke peptides ga je gebruiken?
of rekenen jij hCG voor een peptide?
Peptides pas de volgende blast, nee hCG reken in niet als een peptide.
Kan niet wachten om thuis te komen en mn eerste pin te zetten.
.
Nog een kleine 2 maanden wachten dus. Ik ben in elk geval benieuwd.
Geniet in tussentijd nog van je verblijf in Thailand (jaloers!). Ben je daar trouwens op vakantie of voor je werk ofzo?

Nog een kleine 2 maanden wachten dus. Ik ben in elk geval benieuwd.
Geniet in tussentijd nog van je verblijf in Thailand (jaloers!). Ben je daar trouwens op vakantie of voor je werk ofzo?
Nee, ik ben ze nog niet eens tegengekomen.
Ik vind dat je voeding nog wel verbeterd kan worden.
Je hebt 4 eetmomenten waarvan je ontbijt al niks is. Je eet geen goeie carbs maar suikers. Je lunch eet je gehakt en kip maar je diner eet je geen vlees maar kwark? Halfvolle melk en yoghurt moeten natuurlijk mager zijn. Suiker, sowieso schrappen.
Dit is geen kritiek ofzo he, ik wil alleen maar helpen.