Fitness Seller

Test/Tren/T3/Peptides blast/cruise

• Topic Starter Topic Starter
Startdatum is veranderd.
Ben nu op het vliegveld in BKK, overmorgen gaat de eerste prik er in.
Overigens ben ik afgevallen aangezien mijn voeding er nogal bij in schoot en ik 0,0 heb getraind in Thailand.
Voel me nogal ecto dus het duurt wel een week of 1,5 voordat de eerste foto hier komt te staan, eerst weer een wat vollere look creëren.

Startdatum is veranderd.
Ben nu op het vliegveld in BKK, overmorgen gaat de eerste prik er in.
Overigens ben ik afgevallen aangezien mijn voeding er nogal bij in schoot en ik 0,0 heb getraind in Thailand.
Voel me nogal ecto dus het duurt wel een week of 1,5 voordat de eerste foto hier komt te staan, eerst weer een wat vollere look creëren.

Geen idee of al in de log staat, maar op vakantie in Thailand geweest of school/stage?
Klinkt gaaf!

Haha, wel begrijpelijk, eerst even vollere look creeëren voordat je pic upload. Maak sowieso wel pics nu, is wel nice om te vergelijken over twee weken hoeveel je gegroeid bent sinds je on bent en muscle memory voor je doet.

En al een keer test prop zelf in je reet gezet?

Geen idee of al in de log staat, maar op vakantie in Thailand geweest of school/stage?
Klinkt gaaf!

Haha, wel begrijpelijk, eerst even vollere look creeëren voordat je pic upload. Maak sowieso wel pics nu, is wel nice om te vergelijken over twee weken hoeveel je gegroeid bent sinds je on bent en muscle memory voor je doet.

Was een backpack trip voor 1,5 maand.
Weet niet of ik nu al een foto maak, zie er slecht uit vind ik, zal in een week al wel heel anders zijn hoop ik.

En al een keer test prop zelf in je reet gezet?

Nee, doe ik morgen denk ik, zo eerste inject in schouders.

Zo, eerste 60mg tren, 35mg test prop en 25mcg T3 zit er in.
Ben benieuwd wat deze blast me gaat brengen.
Gooi er volgende week ook wat MT2 bij en wellicht wat clen later deze blast.

Laatst bewerkt:
Ja mooi hea: hij raden het mij aan deze week in mijn log. Vroeg hem hoe de ervaring was. Toen kwam de aap uit de mouw:p
Hij had het zelf nog nooit gedaan:eek:

Haha ik bedoelde alleen maar dat ik zelf PIP het minst erg vind in de gluteus, daarom zou je het eens kunnen proberen.
PIP in de schouders is erg irritant tijdens het trainen, gluteus heb je amper last van.

Ja mooi hea: hij raden het mij aan deze week in mijn log. Vroeg hem hoe de ervaring was. Toen kwam de aap uit de mouw:p
Hij had het zelf nog nooit gedaan:eek:

okay van daar :) geen aanrader dus ;)

@TS ben vooral benieuwd naar de werking/ toevoeging van peptides

misschien met alles wat je er naast zet moeilijk te onderscheiden allemaal wel :D

Peptides pas de volgende blast, nee hCG reken in niet als een peptide.

Ohw hier had ik blijkbaar over gelezen :p

Ja ik ben ook benieuwd naar de peptides.
Maar gebruik het idd nog niet deze blast omdat ik dan helemaal niet weet waar ik sides/gains op af kan schrijven, ben nieuw met tren en t3.

Dag 3, uithoudingsvermogen was placebo aangezien ik gisteren een half uur heb gelopen zonder er bij na te denken en niet stond te hijgen.
Tot zover blijven de sides uit, morgen eerste dag eindelijk weer in de gym ben benieuwd wat het me gaat brengen.
Wel last van mn maag wanneer ik T3 op een lege maag 's ochtends in neem.

Ja ik ben ook benieuwd naar de peptides.
Maar gebruik het idd nog niet deze blast omdat ik dan helemaal niet weet waar ik sides/gains op af kan schrijven, ben nieuw met tren en t3.

Welke peptides ga je nou nemen?

Ik zet zelf:
Ipam 300mcg (na de training of voor het slapen)
CJC-1295 with DAC (2x per week het halve flesje)
Neem hierbij wel huperzine A anders gaat je lichaam de DAC te snel afbreken.
Zal het zo eens bij mijn eigen log bijvoegen

Welke peptides ga je nou nemen?

Ik zet zelf:
Ipam 300mcg (na de training of voor het slapen)
CJC-1295 with DAC (2x per week het halve flesje)
Neem hierbij wel huperzine A anders gaat je lichaam de DAC te snel afbreken.
Zal het zo eens bij mijn eigen log bijvoegen

CJC-1295 no DAC en GHRP-6, mede door de GHRP wil ik het in de bulk zetten ivm honger gevoel.

Vandaag eerste keer weer in de gym na een kleine 2 maanden.
Jezus wat ben ik slap geworden :p, ben overigens ook een goede 6 a 7kg afgevallen.
Was ook redelijk snel buiten adem tot aan krampen in de zij, nog nooit gehad tijdens een simpele rug/biceps dag, wellicht door de tren.
T3 geupt naar 50mcg per dag.

Net even een nuchtere (12 uur vast) cholesterol test gedaan.
Cholesterol 3.23 nmol/L
HDL 0.88 nmol/L
TRIG 0.63 nmol/L
CHOL/HDL 3.7
LDL 2.07 nmol/L

Zoals te zien is het goede cholesterol dus al wat verlaagt hoewel LDL nog niet erg hoog is.
Volgende test rondom week 4, ben benieuwd wat er veranderd is tegen die tijd.
Zit op 4 gram omega 3.

Edit: ook de eerste 0,25mg MT2 zit er in, houd het op deze dosis gezien ik het idee heb dat iedereen redelijke bijwerkingen krijgt op 0,5 a 1mg.
Zal de eerste 3 weken 0,25mg ed (normaal 5mg laad fase) zetten en daarna 0,5 ew denk ik.

Laatst bewerkt:
thanks voor update zal ook is wat omega 3 moeten vreten :)

Eerste keer chest inject gedaan, een milliliter bevalt prima.
Gisteren redelijk wat last van mijn maag en opvliegers gehad na de MT2.
Tot zover nog geen dramatisch gedaalde conditie, rare dromen, insomnia, zweten snachts e.d.
Deels hoop ik dat ik er geen last van ga krijgen maar aan de andere kant wil ik wel weten dat het legit gear is al ben ik geen teleurgestelde reacties tegengekomen over dit merk.

+1 kilo ondertussen, zal veel vocht in de spieren zijn aangezien ik een 7 weken niet heb kunnen sporten.

Nice dat je als je af en toe ook report over de MT2, wil het namelijk eens keer gebruiken.

Terug
Naar boven