MuscleMeat

Test/Tren/T3/Peptides blast/cruise

Waarom gebruik je MT2 bij deze cycle?

• Topic Starter Topic Starter
Zet anders ghrp2 of ipa als honger een probleem is.
Inderdaad, ben er ook wel over aan het twijfelen, misschien de laatste paar weken van deze blast.

Waarom gebruik je MT2 bij deze cycle?
Omdat ik niet bruin kan worden zonder eerst goed te verbranden wat alles behalve gezond is.
Ook worden mijn kuiten echt nooit maar dan ook nooit bruin, hopelijk veranderd dat door de MT2.

Inderdaad, ben er ook wel over aan het twijfelen, misschien de laatste paar weken van deze blast.

Omdat ik niet bruin kan worden zonder eerst goed te verbranden wat alles behalve gezond is.
Ook worden mijn kuiten echt nooit maar dan ook nooit bruin, hopelijk veranderd dat door de MT2.

Het heeft 5 weken nodig voordat je zichtbaar wat gaat zien, zou het langer door trekken je had er erg goed massa van vast. Beviel mij er goed vorige keer, ben nu ook bezig voor minimaal 20 weken.

@ Buffert, heb je ergens een recente foto geplaatst?

@ Buffert, heb je ergens een recente foto geplaatst?

Meest recente staat in mijn fotoboek of hoe je het ook genaamd is.
Ben flink afgevallen na al die weken dus post foto's vanaf een week of 3 in de blast, wil er eerst weer normaal bij staan.
Ondertussen al weer een kleine 2 kilo er bij terwijl ik cut dus het gaat snel de goede kant op.

Vanochtend eerste 20mcg clenbuterol genomen, redelijk jittery tot 20 min na inname en nu valt het mee.
Ga voor 1 week nu gezien ik geen zin heb om op koningsdag clen te gebruiken en ik het compleet uit mijn systeem wil hebben voor een dag/nacht feesten, het is al warm genoeg.

Schema (als ik de dosissen verdraag):
20mcg
20mcg
40mcg
40mcg
60mcg
60mcg
80mcg
80mcg

Dus supplementen die ik nu neem:
60mg tren-a ed
35mg test-p ed
50mcg T3 ed
20-80mcg clen ed
0,25mg MT2 ed

Meest recente staat in mijn fotoboek of hoe je het ook genaamd is.
Ben flink afgevallen na al die weken dus post foto's vanaf een week of 3 in de blast, wil er eerst weer normaal bij staan.
Ondertussen al weer een kleine 2 kilo er bij terwijl ik cut dus het gaat snel de goede kant op.

Dec 2013 is de laatste? Ik bedoel het echt niet aanvallend gozer maar heb het idee dat je best wel heftige kuurplannen hebt in vergelijking met waar je nu staat (zie in je ts ook iets over slin). Wat natuurlijk prima is en je eigen keuze maar een huidige foto is wel chill om te zien en geeft een beter beeld bij de log.

Dec 2013 is de laatste? Ik bedoel het echt niet aanvallend gozer maar heb het idee dat je best wel heftige kuurplannen hebt in vergelijking met waar je nu staat (zie in je ts ook iets over slin). Wat natuurlijk prima is en je eigen keuze maar een huidige foto is wel chill om te zien en geeft een beter beeld bij de log.

Ik vind 400mg tren en 250mg test nou niet echt heftig?
En slin gebruik ik nu ook niet, misschien als ik hierna op de 90 a 95kg zit.
Bij je eerste winstrol kuurtje kan je toch ook al best wel plannen hebben voor een gram test over een jaar, tenminste zo bekijk ik het.

Laatste gewicht is 89kg bij 1,835 (niet 1,86 wat ze in mijn paspoort beweerde) en een goede 13% vet.

wat doet die T3 voor je is dat beetje vergelijkbaar met clen?

wat doet die T3 voor je is dat beetje vergelijkbaar met clen?

Theoretisch is het niet vergelijkbaar met clen behalve dat het bijdraagt aan je verbranding.
Persoonlijk merk ik er nog niet veel van, maar ik gebruik het dan ook pas voor een week nu, wellicht verhoog ik de dosis vanaf vandaag naar 75mcg.
Ook al ga ik er op een hogere dosis niet veel van merken, ik zal het vanaf nu wel op een lage dosis gebruiken gezien ik het qua theorie net zo interessant vind als een hoge dosis zink.

Gain ze, ik volg.

Theoretisch is het niet vergelijkbaar met clen behalve dat het bijdraagt aan je verbranding.
Persoonlijk merk ik er nog niet veel van, maar ik gebruik het dan ook pas voor een week nu, wellicht verhoog ik de dosis vanaf vandaag naar 75mcg.
Ook al ga ik er op een hogere dosis niet veel van merken, ik zal het vanaf nu wel op een lage dosis gebruiken gezien ik het qua theorie net zo interessant vind als een hoge dosis zink.

Enig idee of T3 ook aan te raden is bij mijn eerste kuur 500mg Test E + kickstart winny, bedoeling is om wat te recompen.

Gain ze, ik volg.

Enig idee of T3 ook aan te raden is bij mijn eerste kuur 500mg Test E + kickstart winny, bedoeling is om wat te recompen.

Gezien je recompt kan het als nutrient partitioning agent kan het wat toevoegen, ik zou alleen geen hoge dosis nemen (25mcg per dag, of iets hoger). Maar als je niet van plan bent om in de toekomst T3 te gaan gebruiken zou ik het gewoon achterwege laten.

---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:43 ----------

Vanochtend eerste 40mcg clen ingenomen, denk dat ik de dosis niet veel ga verhogen zoals wel de planning was.
Hartslag ligt rond de 100 per minuut in rust nu, en het hart is de spier waar ik met gezond verstand mee om wil gaan dus hoger dan 100bpm in rust wil ik het niet maken.

Laatst bewerkt:
40mcg clen is vandaag al een stuk beter te handelen dan gisteren.
Verder worden de dromen met de dag gekker en daalt de conditie, T3 sinds gisteren omhoog gegooid naar 75mcg.

Direct moe en puffen dan van de clen dacht dat je juist meer pit had dan?
maja met de verhoogde hartslag kan ik wel inkomen dan

Direct moe en puffen dan van de clen dacht dat je juist meer pit had dan?
maja met de verhoogde hartslag kan ik wel inkomen dan

Nee was ook totaal niet moe gisteren, had een soort wired gevoel en kon mijn hand niet recht houden zonder verschrikkelijk te trillen.

Suikers? Heb je wel je goede bril op gehad?
Meerendeel van de carbs komt uit groente, zuivel en rijst, geen suiker dus.
En waarom moet volgens jou yoghurt en melk halfvol zijn, dan schrap ik onnodig calorieën.
Suiker blijft er in, 4 theelepels per dag kan helemaal geen kwaad en is alleen als zoetstof.
Btw je kan niet meer dan 3 maaltijden en 1 tussendoor invullen, verdeel het denk ik in 5 maaltijden zoals gewoonlijk.

Edit: zie al wat je bedoeld, suiker uit chili saus en ketchup.
Totaal 50 gram carbs waarvan hooguit de helft suiker, ik vind het allemaal wel meevallen.

Ja en ook suiker uit melk, kwark en yoghurt. Volgens mij kan je kwark vinden met minder suiker en je yoghurt kan je iets anders voor verzinnen. Ik ben er al ff uit met de voeding dus weet het niet zeker over de kwark maar volgens mij kan je betere kwark vinden. Melk ben ik zelf ook een grote fan van. Zou alleen wel magere melk nemen. Verder is het geen kritiek gozer. Vind dat je een behoorlijk kort lontje hebt. Is niet de eerste keer. Je vraagt om advies. En ik probeer te helpen.

Ja en ook suiker uit melk, kwark en yoghurt. Volgens mij kan je kwark vinden met minder suiker en je yoghurt kan je iets anders voor verzinnen. Ik ben er al ff uit met de voeding dus weet het niet zeker over de kwark maar volgens mij kan je betere kwark vinden. Melk ben ik zelf ook een grote fan van. Zou alleen wel magere melk nemen. Verder is het geen kritiek gozer. Vind dat je een behoorlijk kort lontje hebt. Is niet de eerste keer. Je vraagt om advies. En ik probeer te helpen.

Er is naar mijn mening niks mis met wat simpele carbs zolang de rest prima on track is, het moet ook haalbaar zijn. En een kort lontje? :roflol: Ik snap niet hoe jij dat elke keer zo interpreteert, ben haast buddha op tren.

---------- Toegevoegd om 10:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

Voeding wat aangepast, zit nu op 2550kcal per dag waarvan 232gr koolhydraten 71gr vet en 237gr eiwit.
T3 laat ik op 75mcg en clen op 40mcg, vind het voordeel van een hogere dosering clen niet opwegen tegen de nadelen.

Er is naar mijn mening niks mis met wat simpele carbs zolang de rest prima on track is, het moet ook haalbaar zijn. En een kort lontje? :roflol: Ik snap niet hoe jij dat elke keer zo interpreteert, ben haast buddha op tren.

---------- Toegevoegd om 10:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

Voeding wat aangepast, zit nu op 2550kcal per dag waarvan 232gr koolhydraten 71gr vet en 237gr eiwit.
T3 laat ik op 75mcg en clen op 40mcg, vind het voordeel van een hogere dosering clen niet opwegen tegen de nadelen.

Al zit je een paar dagen op 40mcg clen ga je er niet meer zoveel van merken. Op een gegeven moment voelde 160mcg clen hetzelfde aan als de eerste keer 40mcg clen. Als je voorzichtig met je hart om wil gaan zoals je aangeeft is misschien albuterol een betere optie?

Terug
Naar boven