XXL Nutrition

Testosteron Masteron Boldenone bulk kuurtje

Bezoekers in dit topic

Ik zou verhogen tot die doseringen van week 5 en dan de dosis van test en mast omdraaien
 
ik wilde een nieuwe kuurtje plannen om droge massa aan te komen komende 16/20 weken en zat er aan te denken om wat nieuws te proberen ipv tren/deca.
ik merkte dat ik van tren/deca te erge narcistiche trekjes kreeg🤐 (waar ik pas na de kuur achterkwam) en bijna me relatie stuk liep hierdoor.:thumbd:

mijn plan is om de dosering steeds een beetje te verhogen tot ik side effects voel en daarna het ga verlagen als het moet.
heb zelf nooit soort ´´piramide´´ schema geprobeerd maar ik denk dat je lichaam snel wend aan de dosering,
en aan gezien het langwerkende compounds zijn wil ik het snel omhoog laten krikken.
ik wil de dosering die ik in de week zet door 2 delen en 2x per week zetten om zo de goede bloedwaardes te houden.
dus gaat als volgt:

Insuline pas in 4e week.
max maand daarna 2 weeks off, repeat.
langwerkende insuline iedere ochtend 8/10 iu en kortwerkende (ligt eraan hoeveel koolhydraten ik eet rond training) 3/5 iu voor en na training.

1e week
- Testosteron E 250MG
- Masteron E 200MG
- Boldenone 500MG

3e week
- Testosteron E 250MG
- Masteron E 400MG
- Boldenone 750MG

5e week
- Testosteron E 250MG
- Masteron E 600MG
- Boldenone 750MG

10e week
- Testosteron E 500MG
- Masteron E 750MG
- Boldenone E 750MG

14e week
- Testosterone E 750MG
- Masteron E 1000MG
- boldenone E 750MG

iemand verder tips vragen? let me know :devilnana:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je kuurverleden, op basis daarvan kan ik iemand meestal wel tips geven. Als ik je kuurvoorstel lees zie ik in ieder geval veel fout gaan...
 
Als je gezondheid je lief is, zou ik het houden op de doseringen van week 1.
En dan de mg masteron vervangen voor test, als je wil groeien heb je toch een beetje een test-basis nodig.
 
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je kuurverleden, op basis daarvan kan ik iemand meestal wel tips geven. Als ik je kuurvoorstel lees zie ik in ieder geval veel fout gaan...
Heb eigenlijk elke compound gehad behalve boldenone
 
Hoe ziet je voeding eruit? Welke macro’s, kcals?

Hopelijk weet je wat je doet, succes in ieder geval ;)
 
Hoe ziet je voeding eruit? Welke macro’s, kcals?

Hopelijk weet je wat je doet, succes in ieder geval ;)
Dit is wat ik zowieso elke dag eet avond eten niet in begrepen in dat schema dat bepaald moeders haha 😜 maar vrijwel bijna dagelijks eiwit rijk avond eten oa kipfilet..
en alleen maar gezonde vetten in dat schema.
En heb mijn kleine cheat meals voor extra koolhydraten vooral in het weekend en voor trainingen. Dus denk aan ongeveer 3800 calorieën per dag
 

Bijlagen

  • 04EB2976-2E66-4776-A3C0-DB4CE6A03ABB.jpeg
    04EB2976-2E66-4776-A3C0-DB4CE6A03ABB.jpeg
    105,5 KB · Weergaven: 149
De avond eten zit niet bij de macros, maar met avond eten eet ik voor twee (zegt moeders😜) en altijd koolhydraat rijk voedsel
 
Net mijn eerste injectie gezet na maanden..
Test e 250mg
Mast 200mg
Bold 500mg
kreeg heftige hoestbui, dicht bij de aders gezeten denk 🙃
Ben benieuwd wat de komende maanden brengt.
 
21, tren en deca al gebruikt. 2,5gr aan aas en nu al aan de insuline.
Hardgaan is een manier van leven.
 
Iedereen op dbb word beest op 250mg test-e per week weetje
Laten we eerlijk zijn though....

Er was iemand hier die 2,5 gram AAS nam, met human grade HGH en slin, en hij ziet er nog steeds uit als een body en fitboy.

Ik noem geen namen.
 
21, tren en deca al gebruikt. 2,5gr aan aas en nu al aan de insuline.
Hardgaan is een manier van leven.
Van al dat voedsel wat je dagelijks na binnen harkt moet jou "natuurlijke" insuline hard gaan voor werken.
In me bulk wil ik juist insuline toepassen omdat ik zowieso al meer ga eten als nu en me "natuurlijke" insuline een soort van break te geven van al dat "harde" werk.. buiten dat, daar doe ik het niet voor.
 
Back
Naar boven