AndroidHealthClinic

Teveel eiwit.

muscle_arab zei:
trouwens
40 a 50 gram eiwit in een maaltijd
hoe slecht is dat?

Moet kunnen lijkt me? Als je je dagelijkse behoefte aan eiwit niet overschreid dan moet dat kunnen lijkt me. Wat voor maaltijd is dat als ik vragen mag muscle arab?

het is toch 2,5 gram per VVM?

Papi Chulo zei:
Vergeet inderdaad niet dat je je vetperc. eraf moet trekken!

Percentage? Dus als je een vet percentage van 14% hebt moet je van die bijvoorbeeld 200 gram eiwitten daar 14 procent van afhalen?

• Topic Starter Topic Starter
als jij 80 kilo weegt met een vet percentage van 10 & dan moet jij
80 - 10% = 72 kilo nemen

72 x 2.5 gram

George zei:
als jij 80 kilo weegt met een vet percentage van 10 & dan moet jij
80 - 10% = 72 kilo nemen

72 x 2.5 gram

Oke thanx. En dat is alleen voor eiwitten he? Die 2.5 gram. Hoeveel gram vetten en koolhydraten zou je gemiddeld moeten nemen denk je?

• Topic Starter Topic Starter
Lumey zei:
Oke thanx. En dat is alleen voor eiwitten he? Die 2.5 gram. Hoeveel gram vetten en koolhydraten zou je gemiddeld moeten nemen denk je?

de verhouding die je zelf wil?
50-30-20 is een mooie richtlijn
kh-eiw-vet

inderdaad ik zou voor 200 gram gaan
zit je bijna altijd goed
tjah wat meer eiwitten niet zo heel erg denk ik
mits je genoeg water drinkt

Als je nou 200 gram eiwit nodig hebt en je neemt 250 gram bijv?Is dit dan heel slecht of verdwijnt die 50 extra gram in de pot?Want de 1 zegt dat het je dik maakt en de ander zegt dat het gewoon via de wc pot verdwijnt.Wie weet het? :p

Ik neem liever te veel dan te weinig

leGionellz zei:
ik geef je 90% kans dat als je ALLE zuivel eiwitten mijdt, je acne zal verdwijnen als sneeuw voor de zon.

Dit betekent dus geen kaas, melk of kwark en ook geen wei eiwitten

Had hetzelfde probleem en ben al vele anderen tegengekomen die het ook hadden. Het compleet mijden van zuivel eiwitten biedt meestal uitkomst.

IPV zuivel ga je dus voor kip, vis, vlees, soja, noten, etc

juist ja, en het is ook beter voor de groei ;)

Terug
Naar boven