MuscleMeat

The A-team

choker

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Vinden jullie het A-team ook zo cool? En wie is je favoriete personage?

Ik denk dat ik in mn eentje het hele a-team ben. Ik ben zo geniaal dat ik gek ben, en versier alle vrouwen met mijn brute fysiek.:nanner:

ik voelde mij als kind altijd al murdock

denk dat het ook is blijven hangen :p

toen ik 9 jaar was vond ik het the A-team cool ja...
nu ligt dat ietsje anders :D

was een idd goeie serie...
lekker wijfje trouwens...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Die Tawnia is lekkerder dan Amy:d

vroeger vond ik hannibal altijd de shizzle :cool:

wat vonden jullie dan van knight rider ??? ik vond het vroeger echt een top serie

ik was Face.. en als het uitkwam BA en soms ook hannibal of ook eigenlijk wel eens murduck.. maar mij favo voor nu is Ba..

Dukes of hazard? ook geweldig!

Knight Rider en the Dukes zijn idd ook top:d

Hannibal! Altijd die droogkloterige opmerking als één van hun bizarre acties weer was geslaagd: "I just love it when a plan comes together!!", heerlijk!

BA was ook 1 van m'n favorieten omdat ik hem als klein mannetje echt gruwelijk gespierd vond, van hem had ik ook zo'n action-figure. Nu vind ik em eigenlijk helemaal niet zo buff meer als ik vroeger dacht.

Ik ben meer opgegroeid met Bassie en Adriaan

dat waren de tijde, mimimimimi

de 3 nog levende a- team leden zullen in een programma proberen hannibal zijn geest op te roepen:D

ik zag laatst B.A. op tv, mar die kerel is niets veranderd joh. Ikzelf vond m vroeger idd ook huge, maar tegenwoordig vind ik dat wel meevallen. Desalniettemin een geweldig character. Ik moet even zoeken, maar ik zal strax even een link posten waar je geluidsfragmenten van 'm kan downloaden!

Zo, snel gevonden: Listen up, fool! You've found the Mr. T Jibba Jabba Archive!

ik zag hem idd al voorbij komen op VK. Die kerel is echt grappig, maar ik moet zeggen dat zijn zangkwaliteiten dramatisch zijn. Wie weet er trouwens over verdere acteerprestaties van de A-team leden, en dan bedoel ik met name de wat grotere rollen?

Hannibal was en is nog steeds mijn favoriete personage.

Terug
Naar boven