Fitness Seller

the basement leuven(boka gym?)

gallius

Freaky Bodybuilder
Waardering
68
Lengte
1m88
Massa
101kg
Ben zonet even gaan trainen in the basement, welke nu een nieuwe locatie heeft gekregen.
De zaak was nog niet helemaal af, dit zou gepland zijn voor 1 oktober.
Eerste indruk: zeer degelijk, ondanks dat alle toestellen er nog niet stonden.
Meer zelfs, het wat weg van een echte hardcore gym, maar dan in een nieuw kleedje. Zware halters, powerrack, zowel inc, dec als flat bench(is tegenwoordig al uitzonderlijk dat er een bench staat in een fitnesscentrum)
Had een borst bicep schema in het vooruitzicht, en is dan ook lekker gegaan.
Niet te zwaar gegaan, iedere baar voelt immers anders aan, daarbij had ik nog nooit incline gebencht(hadden ze in vorige gym niet)
Bij de biceps wel lekker voluit gegaan, met goede pomp tot gevolg.
Eigenaar was ook erg vriendlijk, gaf meteen een rondleiding.
Morgen staat normaal gezien een onderrug-benen op het programma.Ik zal dan nog even updaten in hoeverre de gewichten dan nog voeldoen.
Achteraf nog even met de eigenaar gesproken, en een zeer positief gesprek gehad.Hij heeft een echt gym voor ogen, geen "healthcenter"
Ben benieuw wat het gaat zijn als het af is, ill keep you posted.
Al bij al dikke aanrader voor iedereen die een degelijke sportschool wilt in omgeving leuven.Voor breezah's ben je waarschijnlijk beter af bij unifit, maar voor een echte training moet je bij the basement zijn!Ook aangenaam sfeertje trouwens.
BTW: de eigenaar sprak ervan het te hernoemen naar boka gym ofzoeits, weet niet zeker.
Heb 40 minuten moeten wandelen,en nog eens terug, maar het was het waard
Adres: tiensesteenweg 388 leuven

hmm

Aah de Maarten, al aant publiceren zie ik:)
Tword idd de bocagym, boca als int spaans vermoed ik...
Voor derest wat kan ik nog toevoegen aan uw uitleg... De opening is wellicht rond 5 oktober. Binnen een maand wordt ook de opening van een bijkomend zwembad verwacht en na januari opening van de Jacuzzi's...

Voor derest zeker al een langskomen naar deze Gym als je echt wil trainen!
Tiensesteenweg 388 nog altijd.

Greetz

Wat versta je onder zware halters ? ;)

K train in de Champion Gym in Tienen.

Gaan in de Boca gym ook beurten kaarten of per beurt betalen mogelijk worden?

beurtenkaarten, vrienden van mij vroeger daar ook al achter, kzal da zo vlug mogelijk laten weten... Miss weet Gallius al meer...
In ieder geval, je mag 1 proefbeurt doen, dus kom es af en verschaf de nodige uitleg als je niet meer kunt wachten :)

• Topic Starter Topic Starter
ik heb mij laten vertellen dat beurtenkaarten ook mogelijk zijn , 10 of 20 beurten

beurtenkaarten

Ja keb et vandaag nog es gevraagd... de uitbater zal proberen om 20 beurtenkaarten in te schakelen:)
Dus kom gerust eens langs...:cool:

eerst zat het vlakbij het station in die winkelstraat toch? zit het nu ver daar vandaan?

tis totaal niemer in de buurt van het station... de ring volgen en dan afslaan in de tiensesteenweg... tot n 388...
Nuja het blijft natuurlijk allemaal relatief dicht...:rolleyes:

Als ie vernieuwd is, binnenkort ook eens gaan trainen daar.

Nice, iemand van dezelfde leeftijd kan wel leuk zijn:cool:

Heeft er iemand de prijzen van die gym? Als powerlifter mag ik wssl wel in de halterzaal van de unief maar die uren zijn kak als je niet op kot zit.

is er dan een halterzaal in het sportkot?
kben er gistre nog geweest, sportkot zelf biedt niet veel... kben er nie voor te vinden... geef mij maar de bocagym!
voor studenten ist 290 euro per jaar wrs... mo tis nog altijd nie officieel open

ja maar enkel voor diegenen die bij de schoolploegen zitten of competitiesport doen (ofzoiets). De Univfit is crap, daar geef ik je wel gelijk in :)

is er dan een halterzaal in het sportkot?
kben er gistre nog geweest, sportkot zelf biedt niet veel... kben er nie voor te vinden... geef mij maar de bocagym!
voor studenten ist 290 euro per jaar wrs... mo tis nog altijd nie officieel open

plus je moet altijd met 2 zijn om binnen te mogen

serieus, djeezes... dan zitten we zeker goed:cool:

Mja als je te lang moet wachten tussen de oefeningen door de drukte is dat ook al een vrij negatief punt alsje toch een beetje serieus wilt trainen... dat is net het probleem, er zijn al zo weinig toestellen en dan nog eens dat wachten...

Maar 80 eur per jaar, veel jonge studentes en klotedruk. Hangt ervan af hoe serieus je bent, degelijk gespierd kan je er zeker worden.

tis maar wat je voor ogen hebt van degelijk gespierd, maar zonder halters of losse gewichten ga je toch niet ver komen

Uhu, kgeef gallius gelijk... kben toevallig nog eens gaan trainen int sportkot vandaag omdat de bocagym aan zijn afwerking bezig is voor de opening...
Kzal mij nie uitspreken over de degelijke gespierdheid van de mensen uit het sportkot, iedereen doet waar hij zich goed bijvoelt natuurlijk e:)
Maar morgen of overmorgen gaat dus de BocaGym officially open.:cool: Be there!

Terug
Naar boven