gallius
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 68
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
Ben zonet even gaan trainen in the basement, welke nu een nieuwe locatie heeft gekregen.
De zaak was nog niet helemaal af, dit zou gepland zijn voor 1 oktober.
Eerste indruk: zeer degelijk, ondanks dat alle toestellen er nog niet stonden.
Meer zelfs, het wat weg van een echte hardcore gym, maar dan in een nieuw kleedje. Zware halters, powerrack, zowel inc, dec als flat bench(is tegenwoordig al uitzonderlijk dat er een bench staat in een fitnesscentrum)
Had een borst bicep schema in het vooruitzicht, en is dan ook lekker gegaan.
Niet te zwaar gegaan, iedere baar voelt immers anders aan, daarbij had ik nog nooit incline gebencht(hadden ze in vorige gym niet)
Bij de biceps wel lekker voluit gegaan, met goede pomp tot gevolg.
Eigenaar was ook erg vriendlijk, gaf meteen een rondleiding.
Morgen staat normaal gezien een onderrug-benen op het programma.Ik zal dan nog even updaten in hoeverre de gewichten dan nog voeldoen.
Achteraf nog even met de eigenaar gesproken, en een zeer positief gesprek gehad.Hij heeft een echt gym voor ogen, geen "healthcenter"
Ben benieuw wat het gaat zijn als het af is, ill keep you posted.
Al bij al dikke aanrader voor iedereen die een degelijke sportschool wilt in omgeving leuven.Voor breezah's ben je waarschijnlijk beter af bij unifit, maar voor een echte training moet je bij the basement zijn!Ook aangenaam sfeertje trouwens.
BTW: de eigenaar sprak ervan het te hernoemen naar boka gym ofzoeits, weet niet zeker.
Heb 40 minuten moeten wandelen,en nog eens terug, maar het was het waard
Adres: tiensesteenweg 388 leuven
De zaak was nog niet helemaal af, dit zou gepland zijn voor 1 oktober.
Eerste indruk: zeer degelijk, ondanks dat alle toestellen er nog niet stonden.
Meer zelfs, het wat weg van een echte hardcore gym, maar dan in een nieuw kleedje. Zware halters, powerrack, zowel inc, dec als flat bench(is tegenwoordig al uitzonderlijk dat er een bench staat in een fitnesscentrum)
Had een borst bicep schema in het vooruitzicht, en is dan ook lekker gegaan.
Niet te zwaar gegaan, iedere baar voelt immers anders aan, daarbij had ik nog nooit incline gebencht(hadden ze in vorige gym niet)
Bij de biceps wel lekker voluit gegaan, met goede pomp tot gevolg.
Eigenaar was ook erg vriendlijk, gaf meteen een rondleiding.
Morgen staat normaal gezien een onderrug-benen op het programma.Ik zal dan nog even updaten in hoeverre de gewichten dan nog voeldoen.
Achteraf nog even met de eigenaar gesproken, en een zeer positief gesprek gehad.Hij heeft een echt gym voor ogen, geen "healthcenter"
Ben benieuw wat het gaat zijn als het af is, ill keep you posted.
Al bij al dikke aanrader voor iedereen die een degelijke sportschool wilt in omgeving leuven.Voor breezah's ben je waarschijnlijk beter af bij unifit, maar voor een echte training moet je bij the basement zijn!Ook aangenaam sfeertje trouwens.
BTW: de eigenaar sprak ervan het te hernoemen naar boka gym ofzoeits, weet niet zeker.
Heb 40 minuten moeten wandelen,en nog eens terug, maar het was het waard
Adres: tiensesteenweg 388 leuven