XXL Nutrition

The best powerlifting belt

Ja, ironforce, fortex,bodysolid. ... vraag me niet hoe het zit maar ze veranderen van namen, soms een ander kleurtje, een ander klevertje er op, en hup, zogezegd een nieuw product, vaak gepaard met een hoger prijskaartje.

Zoals gewoonlijk klopt daar weer helemaal niets van (fake news! :emo:)

Wij zijn bovendien één van de weinige aanbieders die juist wél zelf producten ontwikkelen en niet zomaar ergens een logo op plakken.

Als je @Fitness Seller wilt afzeiken doe het dan goed, Body Solid is nooit een eigen merk van ze geweest.

Is dit een probleem? Zolang het doet wat het moet doen maakt die naam mij niks uit.

Prijs is niet veranderd en is exact dezelfde riem met alleen een nieuwe merknaam, ik zie het probleem er niet van in?

Ik kan mij niet herinneren dat Yasmine niet kritisch was op Fitness Seller. Ik heb nog altijd geen idee waar dat vandaan gekomen is maar het ligt extreem gevoelig bij hem. Jammer dat het hem wederom is gelukt om een topic op deze manier te laten afdwalen van het onderwerp.

Body-Solid is inderdaad nooit een merk van ons geweest. Wij hebben wel door de Body-Solid fabriek toestellen laten produceren onder de oude Ironforce merknaam. Zodat wij de toestellen hier in Nederland voor een normale prijs konden aanbieden (aangezien er een partij is die de Body-Solid merknaam in NL heeft vastgelegd en ons verbood om de Body-Solid toestellen goedkoper dan hen aan te bieden, zelfs na tussenkomst van Body-Solid zelf). Dit was dus juist in het voordeel van onze klanten :)

De Ironforce accessoires (riemen, straps, wraps etc.) zijn inderdaad omgedoopt tot Fortex. Dat vonden wij simpelweg beter klinken en uitzien :cool: Prijzen zijn daarbij zeker niet zomaar verhoogd. Als er hier en daar toch een product duurder is geworden dan is dat enkel omdat de kwaliteit is verbeterd en de kosten gestegen zijn. Wij hebben nog steeds een enorm groot assortiment met een zeer scherpe prijs-kwaliteitverhouding.

Laatst bewerkt:
Ik heb nooit gezegd dat bodysoliid een merk was van FSIk ben hier niet het probleem, het probleem is dat er zodra er iets gezegd wordt over een prijs, sommigen hier absurd agressief worden. Bodysolid en, als ik me goed herinner, ironforce, zijn exact dezelfde benches. Men gooit er gewoon een andere naam op.
Zoals gewoonlijk klopt daar weer helemaal niets van (fake news! :emo:)

Wij zijn bovendien één van de weinige aanbieders die juist wél zelf producten ontwikkelen en niet zomaar ergens een logo op plakken.

Ik kan mij niet herinneren dat Yasmine niet kritisch was op Fitness Seller. Ik heb nog altijd geen idee waar dat vandaan gekomen is maar het ligt extreem gevoelig bij hem. Jammer dat het hem wederom is gelukt om een topic op deze manier te laten afdwalen van het onderwerp.

Body-Solid is inderdaad nooit een merk van ons geweest. Wij hebben wel door de Body-Solid fabriek toestellen laten produceren onder de oude Ironforce merknaam. Zodat wij de toestellen hier in Nederland voor een normale prijs konden aanbieden (aangezien er een partij is die de Body-Solid merknaam in NL heeft vastgelegd en ons verbood om de Body-Solid toestellen goedkoper dan hen aan te bieden, zelfs na tussenkomst van Body-Solid zelf). Dit was dus juist in het voordeel van onze klanten :)

De Ironforce accessoires (riemen, straps, wraps etc.) zijn inderdaad omgedoopt tot Fortex. Dat vonden wij simpelweg beter klinken en uitzien :cool: Prijzen zijn daarbij zeker niet zomaar verhoogd. Als er hier en daar toch een product duurder is geworden dan is dat enkel omdat de kwaliteit is verbeterd en de kosten gestegen zijn. Wij hebben nog steeds een enorm groot assortiment met een zeer scherpe prijs-kwaliteitverhouding.

En o ja, als een product in prijs stijgt, is dat zeker niet omdat de vrije markt en vraag en aanbod speelt he.neen, het is ALTIJD omdat de productie kosten zijn gestegen of zoiets.

heb zelf een inzer forever belt 13mm single prong.
oerdegelijk, houdt het prima vol onder 300kg lifts:cool:
wel heel erg stug op het begin en blijft ook behoorlijk stug

single prong is naar mijn mening ook het beste, minder kans dat het stuk gaat en als iemand anders je belt wil gebruiken of je gewoon goed gebunkerd hebt kun je hem verzetten.
dubbel prong verdeeld de druk over meerdere gaatjes en zou daardoor langer mee moeten gaan, maar dat is niet nodig als je gewoon goed kwaliteit leer hebt. verder is het gewoon veel moeilijker om vast te zetten en lost te krijgen.

Jullie reageren allergisch op een comment die niks verkeerd zegt. "
Ja, ironforce, fortex,bodysolid. ... vraag me niet hoe het zit maar ze veranderen van namen, soms een ander kleurtje, een ander klevertje er op, en hup, zogezegd een nieuw product, vaak gepaard met een hoger prijskaartje."

Ik zei " vaak" niet " altijd" .niks van wat ik zei was onwaar. Idioten.

heb zelf een inzer forever belt 13mm single prong.
oerdegelijk, houdt het prima vol onder 300kg lifts:cool:
wel heel erg stug op het begin en blijft ook behoorlijk stug

single prong is naar mijn mening ook het beste, minder kans dat het stuk gaat en als iemand anders je belt wil gebruiken of je gewoon goed gebunkerd hebt kun je hem verzetten.
dubbel prong verdeeld de druk over meerdere gaatjes en zou daardoor langer mee moeten gaan, maar dat is niet nodig als je gewoon goed kwaliteit leer hebt. verder is het gewoon veel moeilijker om vast te zetten en lost te krijgen.
Als mijn belt het begeeft ga ik ook een single prong kopen. Dubbele prong is meestal geen issue maar af en toe wel.

Ja, ironforce, fortex,bodysolid. ... vraag me niet hoe het zit maar ze veranderen van namen, soms een ander kleurtje, een ander klevertje er op, en hup, zogezegd een nieuw product, vaak gepaard met een hoger prijskaartje."

:roflol: bruh

Jesus, chill dude. Je ziet spoken.

Nvm. Heeft geen zin om tegen een boardssponsor te reageren.

Laatst bewerkt:
220px-ManWearingTinFoilHat.jpg

Ironforce was het goedkopere merk op ,FS en plots wordt het Fortex en is het het duurste op FS . Dus spaar me je onzin. En je weet best waarom ik kritisch was indertijd. Het is FS zelf die hier weer een polemiek creëert. Mijn eerste post hield niks verkeerd in. Ik ben het kotsbeu hoe FS hier de plak begint te zwaaien. BigT zou dit niet ok gevonden hebben.

Fortex het duurste? :dumbass:

"BigT zou dit niet ok gevonden hebben."
Dat je dit soort uitspraken durft te maken, you lost my respect ;).

Nu is het wel genoeg geweest. Terug on topic of slotje (en eventueel kaarten).

Terug
Naar boven