MuscleMeat

The Iron never lies to you

Leuke discussie hier!
Echt goed dat je die 97kg nu al gehaalt hebt, ga je zeker op 8% halen met de zomer.:cool:
Kan me nog herinneren dat iedereen je voor gek zag dat je dit als doel had.:D

• Topic Starter Topic Starter
Training

Hanging Knees raises

4x15*4

Front squat

Bezet

Leg press ( plate loaded schuin omhoog )

Bezet

Legpress 180 graden

10x120
10x165
10x165
10x165

Standing Leg curl

10x25
10x35
10x40
10x45

Leg extensions

10x75
10x75
10x75
10x75

Standing Calve raises

15x120
15x120
12x200
12x200

Seated calve raises

15x40
15x40
15x40
12x40*12x20

Voeding

8:00

30 gram eiwit
Biergist
Vitamine C
Visolie
Brinta

10:30

6 boterhammen pindakaas
1 thee

12:00

Pasta met tomatensaus
200 gram tonijn
1 thee

14:00

30 gram eiwit
Halve zakje Cashewnoten

15:30

500 gram kwark
1 thee
4 boterhammen
200 gram worst

18:00

5 vissticks
Rijst met Creme fraiche
1 Vitamine C
Biergist

21:00

Pasta met tomatensaus
200 gram worst

23:00

500 gram kwark
200 gram ananas
2 pannenkoeken

23:45

30 gram eiwit
Biergist
Vitamine C

Opmerkingen; Binnenkort nieuwe kleren halen.

Netjes tijgertje, jammer van de frontsquat. Nieuwe kleren? :D Keep pumpin' :thumb:

Goede voeding kerel. Daar kan ik nog wat van leren!

geeeez wat stou jij allemaal weg man ...respect !

Lekker bezig met eten man, respect!

Lekker verrot he, squat rek WEER bezet.

**** hebben jullie maar 1 squat rek in de hele gym.
Jullie trainen toch beste wel in een hardcore gym als ik mij niet vergis?

Goede workout bro. Voeding is perfect vreetzak. Nieuwe kleren kopen gaat je geld kosten grote........heb laatst ook mijn halve garderobe in mijn garage gedumpt. Misschien nog even wachten als je zo gaat cutten val je weer af en is het weggegooid geld?
Ik ben erg benieuwd hoe jij er bij staat helemaal ripped. Volgens mij gaat dat er zeer indrukwekkend uitzien.

Overall ;Gaat lekker hier!

Laatst bewerkt:
De gym is zeker hardcore, en we hebben een vast groepie beesten die elke avond de boel uit elkaar trekt en stoot.
Maar de laatste tijd is het ****ing druk met ecto's, de zon begint te schijnen he.
We nemen wel eens iets in beslag, maar soms heb je gewoon pech.
Balen is dat.

Het ergste is nog dat ze oefeningen na-apen die wij doen; bent over rows en barbell shrugs en shit. Ik heb liever dat ze bij de machines blijven, daar komen wij toch zelden in de buurt.

De gym is zeker hardcore, en we hebben een vast groepie beesten die elke avond de boel uit elkaar trekt en stoot.
Maar de laatste tijd is het ****ing druk met ecto's, de zon begint te schijnen he.
Balen is dat.

Het ergste is nog dat ze oefeningen na-apen die wij doen; bent over rows en barbell shrugs en shit. Ik heb liever dat ze bij de machines blijven, daar komen wij toch zelden in de buurt.

Herkenbaar. :)

Kijken ze je in een groepje gvd via de spiegel de hele training aan vanuit een hoekje hoe je zit te liften. Om nadat jij klaar bent snel ook eens te proberen en te merken dat die 100kg deadlift waarmee je opwarmt toch best zwaar is. :roflol:

Als ik met een maatje ga trainen nemen we ook vaak gewoon zaken in beslag en dan mag er niemand tussen onder het mom "oefeningenroulatie", anders schiet het gewoon niet op met van die figuren die 50 reps gaan maken per set.

Balen is dat.

Dat is vaak een probleem, gelukkig dat die ecto's bij ons een beetje dumbbell werk doen en wat machines.

Komende schema is alleen maar barbell werk voor mij en daar houden ecto's niet van. Daarnaast hebben we gelukkig dubbele bench en squat rekken.

Balen is dat.

Bij ons is het ook redelijk hardcore, maar de mensen die in de buurt komen van het squatrek is te tellen op 1 hand. Gelukkig hebben we ook nog een powerrack, dus er is bijna altijd ruimte.
Dit in tenstelling tot de benchpress, waar er ook twee van zijn, deze zijn helaas bijna altijd bezet:mad:

Ik train in de meest zogenaamde classy gym met ****ing pappa en mamma rich boy f**gots. Squat rek is altijd maar dan ook echt ALTIJD vrij. Machines daarentegen altijd bezet:D

Dinsdag 6 Januari 2009

Training

Leg raises 15hhx4

Rope crunches 15hhx4

Squat

12x60
12x80
12x100
8x130 ( spot )
12x60 kg

Lunges

12x30
12x40
10x50
8x50

Standing leg curls

12x25
12x30
10x35
12x25

Leg extensions

vrouw hield hem bezet

Standing calve raises

15x130
15x130
12x170
12x170

Seated calve raises

15x40
15x40
15x40
15x40*10x20

Voeding

9:00

30 gram Proteine
10 gram Creatine
2 Capsules visolie

Uitgeslapen tot 12 uur

12:00

Vermicelli met groenten
100 gram sojaworst

2:00

1 banaan

3:00

4 Boterhammen
60 gram tonijnsalade
30 gram Proteine
1 turkse pizza

6:00

200 gram Macaroni
100 gram Sojaworst

8:00

30 gram Proteine
20 gram Dextrojuice

8:30

4 vissticks
400 gram Aardappelpuree en spruitjes

10:15

500 gram kwark
200 gram ananas
2 pannenkoeken

11:00

30 gram Proteine
10 gram Creatine

Opmerkingen;

Niet gek veel gegeten vandaag ivm het uitslapen, dus ik miste al 2 maaltijden. Niettemin brute training gehad, gegarandeerd dat ik morgen niet kan lopen.

waarvoor is die ananas goed voor? en die visolie waar ik altijd van alles over hoor?

ananas voor je vetverbranding als ik het goed heb, en het is gewoon goed te nassen :D

Goed bezig met eten, zo was ik ook vroegahh (eerste trainingsjaar).

nog een tip:
als het ananas uit blik is mag je er gelijk mee stoppen of je wilt nog wat snelle kh binnenkrijgen.

• Topic Starter Topic Starter
Goed bezig met eten, zo was ik ook vroegahh (eerste trainingsjaar).

nog een tip:
als het ananas uit blik is mag je er gelijk mee stoppen of je wilt nog wat snelle kh binnenkrijgen.

Klopt, je moet dan verse ananas hebben. Reden dat ik het neem was omdat het eiwitten sneller/beter deed opnemen. Dit geld dus niet voor ananas uit blik, nu eet ik het omdat ik het gewoon lekker vindt.

hmm elke dag verse ananas is niet zo evident .. het schellen en prepareren ervan is ook wel niet ideaal vind ik .. :s Tips hierrond? of andere fruit of whatever dat hetzelfde effectje geeft voor je eiwitten en vetverbranding?

Deca is de beste eiwitspaarder volgens mij.

In ananas zit een enzym die zou helpen bij het verteren van eiwitten.
Daarom zit bodybuild-land massaal aan de blikjes ananas.
Het verhaal gaat echter alleen op voor verse ananas, en dan vooral de steel/stronk.

Terug
Naar boven