Fitness Seller

The Iron never lies to you

Kost veel energie inderdaad dat Loggen, ik ben altijd helemaal kapot als ik achter de pc vandaan kom. Kramp in mijn linker pink en rechter wijsvinger neit te houden gewoon. Altijd volgende dag spierpijn, kan er bijna niet meer van rukken.

:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

MarcJ post van de zomer foto's van z'n ripped fysiek + een brutaal squat filmpje en dan is bij iedereen de mond weer gesnoerd.
Show some ****ing effort MarcJ, don't let tiger4evah and me down.

zeker... die foto's en dat filmpje komen eraan zodra ik weer in mijn clean bulk zit, rond midden juli, denk ook niet dat het een 200 filmpje wordt maar eerder een 210/220 filmpje ( natuurlijk van goede kwaliteit en alle gewichten gefilmd).... gotta love rebound effects and NO

:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

zeker... die foto's en dat filmpje komen eraan zodra ik weer in mijn clean bulk zit, rond midden juli, denk ook niet dat het een 200 filmpje wordt maar eerder een 210/220 filmpje ( natuurlijk van goede kwaliteit en alle gewichten gefilmd).... gotta love rebound effects and NO

Dit keer wel erop letten dat je niks op de neemt wat onder je navel is he.

220 zou aardig ziek zijn bro.

En hoe was je voeding vandaag?

MarcJ post van de zomer foto's van z'n ripped fysiek + een brutaal squat filmpje en dan is bij iedereen de mond weer gesnoerd.Show some ****ing effort MarcJ, don't let tiger4evah and me down.

Ik heb Marc uitgenodigd om in mijn gym 200 kg te komen squatten.
Afgesproken dat hij komt en ik ga filmen + posten. Zal iedereen voorlopig op DBB even zijn bekkie houden tegen de supernurd die is veranderd in een beest die 200 kg kan squatten.

Ik heb Marc uitgenodigd om in mijn gym 200 kg te komen squatten.
Afgesproken dat hij komt en ik ga filmen + posten. Zal iedereen voorlopig op DBB even zijn bekkie houden tegen de supernurd die is veranderd in een beest die 200 kg kan squatten.

Hij trainde toch in jou gym? Tenminste, dat zei je een paar weken geleden.

Op die ene foto is het idd wel een supernerd haha.

• Topic Starter Topic Starter
Training

Deadliften

10x60
10x100
10x140
5x160

Wide grip pull ups

4x10 hh

BOR

10x60
10x70
10x80
10x80

Dumbbell rows

10x34
10x38
10x42

Bent over side raises

10x10
10x14
10x10

Barbell shrugs

10x60
10x90
10x110

Dumbbell shrugs

10x28
10x32
10x38

Voeding

Goed

Netjes Tijgertje, sterke DL! 1RM DL = ?

Zal zo rond de 200kg liggen denk ik sniper.

Flinke training weer met mooi volume en variatie in oefeningen tiger. :)

10x140/5x160 is/was quasi peanuts voor hem normaal dacht ik, hij bouwt gewoon weer even op als ik me niet vergis. :)

Idd de BB-section dus verder boeit het niet zo, al is het gewoon leuk om ook kracht te appreciëren als bb.

10x140/5x160 is/was quasi peanuts voor hem normaal dacht ik, hij bouwt gewoon weer even op als ik me niet vergis. :)

Idd de BB-section dus verder boeit het niet zo, al is het gewoon leuk om ook kracht te appreciëren als bb.

160 doe ik gewoon 10x, maar ben pas weer begonnen met deadlift(kreeg vandaag geen zuurstof naar mn kop:p). Dus weer rustig opbouwen. 1 RM is 200 of meer, maar kracht boeit me geen fl**ker eigenlijk.

Het liefst zet ik er helemaal geen gewichten bij:D

160 doe ik gewoon 10x, maar ben pas weer begonnen met deadlift(kreeg vandaag geen zuurstof naar mn kop:p). Dus weer rustig opbouwen. 1 RM is 200 of meer, maar kracht boeit me geen fl**ker eigenlijk.

Het liefst zet ik er helemaal geen gewichten bij:D

gezien je lichaam zou ik dat ook niet doen nee :cool::cool::thumbs:

het is weer tijd voor een correctie;

Wanneer heb je die 200 gepakt dan? Toen ik er een keer niet bij was?
Ik kan me alleen wat fails herrineren op 200.
190 is je 1rm.

u vraagt wij draaien, gegroet. :D

190 is je 1rm.

Hahaha heerlijke haat tussen jullie. Zo gaat dat ook tussen een mn trainingsmaatje en mij. En hij is ook een stuk ouder dan mij, zoals jij een stuk ouder dan tiger bent. En hij krijgt echt slapeloze nachten als ik van die dagen heb dat ik meer dan hem druk.

190 is je 1rm.

Milos Sarcev

"Twenty years ago when i walked into a gym in Yuguslavia i was in for a big suprise. I see two guys in the gym training chest, one was doing 80kg benchpress, and had enourmus chest, fenominal, proffessional level.
The other guy was doing over 200 kg's, and had almost no chest. He had a decent development, but his chest was really underdevelopt. The first thing i noticed, something is wrong here. If this guy can lift somemutch weight, how come he doesnt have a chest? As sone as i asked him some questions i realised that in bodybuilding, we're building the body, most important is to stimulate the bodypart that we are training. So if you're doing the chest, lets stimulate the chest, and only the chest. The other guy was doing for power and just wanted to lift, so he was using all the supporting muscle groups, like front delts, triceps, and even lats to do the work.

Hahaha heerlijke haat tussen jullie. Zo gaat dat ook tussen een mn trainingsmaatje en mij. En hij is ook een stuk ouder dan mij, zoals jij een stuk ouder dan tiger bent. En hij krijgt echt slapeloze nachten als ik van die dagen heb dat ik meer dan hem druk.

Gelukkig heb ik geen slapeloze nachten, Loo daarentegen :roflol:

ja ja gewicht zegt niks blabla.
Dan ook geen fictieve 1rm's liegen he, Loo's watching every move you make.
Ik weer PRECIES wat jij gepakt hebt in je trainingscarriere, op de rep precies.

ja ja gewicht zegt niks blabla.
Dan ook geen fictieve 1rm's liegen he, Loo's watching every move you make.
Ik weer PRECIES wat jij gepakt hebt in je trainingscarriere, op de rep precies.

Ik lieg niet. Ik heb die spycam die je aan mn trainingspakkie had bevestigd al vernietigd.

Gelukkig heb ik geen slapeloze nachten, Loo daarentegen :roflol:

Mn trainingsmaatje vertelde me dat hij maandagnacht een nachtmerrie heeft gehad over een benchtraining. Hij komt al 4 weken niet boven de 3 reps uit op 100kg. Maandagnacht droomde hij dat hij onder de barbell bleef vastzitten. En dat iedereen hem aan het uitlachen was. Uiteindelijk werd hij naar het ziekenhuis gebracht.

Hoe bedoel je het zit diep.

epic:roflol:

Terug
Naar boven