- Waardering
- 543
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

lekkere trainingen ouwe
bijna elk NO product voegt wat speciaals toe, train nu al weer een week zonder en het is gewoon weg k*t![]()

om weer op mn ouwe vertrouwde niveau te komen ) daarbij komt nog kijken dat die trainingsmaatje van me zn harses niet laat zien omdat ie zich schaamt voor de 8,5 kg die in de Indonesische wateren drijven. Erg jammer. Ziek dat jij deze prestaties nog kunt leveren op zo weinig.

Ja, stond ook al met mn bek open nadat ik had gedeadlift, als ik weer in mn dieet zit ga ik dikke PR's maken![]()
Hier klopt iets niet, zeggen dat er nauwelijks getraind en slecht gegeten is en dan ff cold turkey weer 12 x 140 squatten en 3x 180 deadliften.
Over een 140kg squat valt nog te discussiëren, maar een deadlift is een deadlift. Er moet toch 3 maal 180kg van de grond af komen....
Volgens mij is er stiekem doorgetraind en doorgegeten deze maand.
We zullen het nooit weten.
Ik had nog zelfs een grip fail, kon nog wel 2-3x die 180 kg eruit liften. Maargoed, voor een broodje gezond, banaan en niet dieeten was het zeker niet slecht. Wanneer zie ik je harses is een keer?
Niettemin goed gedeadlift en gesquat!
tiger beest lekker getraind!
Goed dat je weer gaat loggen bro.