AndroidHealthClinic

Contest Log The J-way or the highway; jwdoetditjaarookweermee

• Topic Starter Topic Starter
Beide pics van afgelopen nacht, hungry as f**k, maar shredden gaat lekker! Ik verlies alleen wel echt kilos nu weer.. :( camera kwaliteit beetje kak though

13262407_10209796149487359_1692698605_o_zps3caqm2lk.jpg

13282412_10209796149687364_1504932637_o_zpswywxygas.jpg

Hoeveel weeg je nu? Of niet gewogen?
Staat er wel echt bruut bij man!

Godver wat droog al man :eek: :thumbs:

helaas voor de rest maar JW is de nr 1 van de contest

we gaan het zien. ik ben nog nooit zo dedicated bezig geweest, en ik hoop dat het genoeg is. If not, dan heb ik daar vrede mee, aangezien ik 100% zeker weet dat ik dr niet meer aan had kunnen doen dan ik nu doe. Enige wat kan gebeuren is dat ik mn prep of de fotos verneuk. Thanks voor het compliment though

23uur wakker. 2x training. Cardio en werken op 2200kcal. Saaaay whhhuuuut?

never again :( xD voelde me beroerd gisteren man

Dit mag ik wel.

Geest geeft altijd eerder op als het lichaam.

Als je 'mental thoughness' maar hoog genoeg is ben je in staat heel ver/diep te gaan.

Respect jw.

thanks bruh <3

afgelopen week een dikke kilo kwijt weer, dus ik ga niet meer wegen, sadpandaface. thanks man

en toch en toch. vasculairiteit is nice, maar totaal geen strepen in mn reet ofzo nog

Je reet komt als laatste :p Gelukkig is er geen eis voor een glute picture :o

God damnn wat sta ja god***domme droog JW!
Hoeveel VP% schat je zelf?

Op basis van de foto denk ik rond de 5%. Maar heb geen idee hoe je benen er uit zien. Al veel last van duizeligheid als je een paar uur niet eet?

Op basis van de foto denk ik rond de 5%. Al veel last van duizeligheid als je een paar uur niet eet?
duizelig niet echt veel gehad nog, gister wel paar keer tijdens werk. Echt nog nooit eerder zo gevoeld, tis echt kut xD
T ging tot vorige week opzich wel okee met wat starving feels, maar nu wordt t gewoon echt t*fus.

Zojuist redelijk ontbeten, maar nu alweer slappe hap. Fietsen schiet ook echtttttttttttttt niet meer op tegenwoordig. maarja f**k it

Wat een shape al man.
Hoelang moet je nog tot eind contest? Denk dat je indd te vroeg gaat pieken als je niet op past(al zou dit voor ieder ander hier als pieken zijn:D) is het toegestaan om die eind foto's voor het einde te maken?

dat vasculariteeeh :kiss:

Vandaag lekkere training met @bob k gehad (fotos volgen nog hij moet naar zuidfrankrijk rijden eerst ofzo)

Voeding 25-5

40gr chocola
eiwitreep
mueslireep

100gr rozijnbrood
80gr kaas

100gr rozijnbrood
70gr kaas

50gr waxy
50gr whey
200gr Tonijn
50gr ketchup

kleine milkshake
klein softijsje

300gr biefstuk

Training 25-5
Cable flyes
12* 2*30
12* 2*36
10* 2*43
10* 2*50
10* 2*50
12* 2*50

Incl db fly / side raise
12* 2*20
12* 2*20 /20* 2*10
18* 2*22,5 / 20* 2*10
12* 2*25 / 30* 2*10

Chest supp. Tric. Ext. / rope Hammer curl
12*65 / 20*50
12*65 / 20*50
12*65 / 20*50
10*70 / 20*45

Cable kickbacks / alternating db curls
12*10 / 12* 2*22
12*10 / 12* 2*22

Wat een shape al man.
Hoelang moet je nog tot eind contest? Denk dat je indd te vroeg gaat pieken als je niet op past(al zou dit voor ieder ander hier als pieken zijn:D) is het toegestaan om die eind foto's voor het einde te maken?
ik kap over 2 weken met cutten, dat is de einddatum die k voor mezelf heb gezet. Dan laat k de teugels wat vieren, en kan ik binnen notime weer goed staan

ik kap over 2 weken met cutten, dat is de einddatum die k voor mezelf heb gezet. Dan laat k de teugels wat vieren, en kan ik binnen notime weer goed staan

Lekker man!
Hoe zien je plannen er voor volgend jaar uit? Regan achterna(bonk massa erbij)? Of heb je comfortabel waar je nu zit?

Volg je nu ook al een tijdje op IG en snapchat. Zie goeie shizzle voorbij komen man. Keep it up!

Ren je vaker midden in de nacht op straat als je niet kan pitten? Zag het voorbij komen op snap toenstraks ghehe!

Laatst bewerkt:
Goeie shape man! shredded af

Jw gaat de zombie fase in :D

Terug
Naar boven