AndroidHealthClinic

Contest Log The J-way or the highway; jwdoetditjaarookweermee

Neehoor, vind 't wel lachen om met gasten te trainen van niveau. Kan altijd meer leren. ✌️ als @Punjab van me wint dan is dat zo. Doe zelf m'n volle best, vorig jaar was dat genoeg voor eerste plek, en werk nu harder. Dus hoop dat 't voldoende is=)

Je mag ook met mij mee trainen hoor schatje xxx

• Topic Starter Topic Starter
Snap hem hoor! Vind het mooi voor de wedstrijd dat jullie er allebei inzitten.
Ik blijf neutraal. Beiden logs zijn ook interessant te volgen en jullie volgen beiden IIFYM wat mijzelf veel heeft geholpen.

Hoe zit het nu met je trainingsfrequentie JW?
Zie soms 2/3 trainingen per dag voorbij komen en dan ook nog cardio.
Hoe zorg je dan voor voldoende rust etc?
Respect trouwens hoe je dedicated bodybuilding gecombineerd krijgt met PT en studie!
Frequentie ligt zo hoog als goed voelt, voor zover dat momenteel mogelijk is, gezien weinig dingen goed voelen qua energie XD. Cardio probeer k nu echt met een doel te pakken; fietsen naar de trein bijv. Op die manier houd ik de motivatie wat hoger omdat je wel moet.

Training 1 24-5 (rug)
Pullups
15*
14*
15*
10* 5* 5*

Mid trap lpd / cable bor
20*45 / 6*80
20*45 / 6*80

Lpd / cable row
12*70 / 12*70
10*80 / 10*80

Chest supp row / reverse flyes
10* 2*30
9* 2*30 / 20* 2*8
11* 2*30 / 30 2*8

Lat prayers
10*50
12*55

Vanavond nog benen pakken.
Verder 2 blokken PT geven en 16km fietsen. Wil uitkomen op 2600 netto dus ik zal rond de 3700 eten i recon

Relax man 3700kcal kunnen eten in cut:)

Ik moet ook maar eens meer cardio gaan doen.

Ben je trouwens van plan ooit een rust periode in te plannen? Kan niet gezond zijn hoe jij te keer gaat.

Gaat lekker beest. Ik neem pwo gewoon 100-150 mg dmaa poeder, eventueel meng ik er een schep el cheapo pwo poeder xxl huismerk doorheen. Knallen als een malle.

image.jpg
Ben je trouwens van plan ooit een rust periode in te plannen? Kan niet gezond zijn hoe jij te keer gaat.

That's the way to go! Waarom zou je tijd verdoen door te cardioen in de gym als je net zo goed je reistijd kunt gebruiken :thumb:.

Lekkere trainingssessie trouwens. Pic zag er op zn zachtst gezegd weer indrukwekkend uit..

Relax man 3700kcal kunnen eten in cut:)

Ik moet ook maar eens meer cardio gaan doen.
Relaxt..? Vent, dit is een tekort van 2000 kcal oid XD ga eens 11 uur fysiek werk doen op een dag, 18 km fietsen en 2x krachttraining. Niks niet relaxt aan, k heb me nog nooit zo flauw gevoeld als vandaag =( net even een dextrose gepakt omdst ik echt 't gevoel had dat ik nokkie ging

Ik bedoel meer dat het voor mij relaxt zou zijn:p, snap dat het voor jou kut is.

Training 2 24-5

Splitsquat / RE lunge
10* 2*10 10* 2*10
Idem met 12
Idem met 14

Leg press
20*160
20*200
30*240
30*240
10*280
10*320

Leg ext 1 leg
20*30
20*30
20*35
20*35

en 8 km fietsen.

Voeding:
60gr whey
2 eierkoeken
2 eiwitrepen
100gr havermout
60gr whey
1 avocado
60gr whey
bevroren fruit
2 rijstwafels
50gr chocopasta
2 eiwitrepen
2 mueslirepen
bak kwark

Vandaag 2200 netto.. dit is wel echt ongeveer mn grens; trillende handen en voor mn gevoel close to pass-out #aanstellen.
Ben nu bijna 23 uur wakker, nog ff snel die bak kwark eten en dan pitten.

helaas voor de rest maar JW is de nr 1 van de contest

23uur wakker. 2x training. Cardio en werken op 2200kcal. Saaaay whhhuuuut?

Dit mag ik wel.

Geest geeft altijd eerder op als het lichaam.

Als je 'mental thoughness' maar hoog genoeg is ben je in staat heel ver/diep te gaan.

Respect jw.

Terug
Naar boven