- Waardering
- 896
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 11%
Nice! Ben ook benieuwd naar de ingrediënten.M'n 10-or-so pwo ingrediënten binnen. Zometeen meteen proberen!!! Ill let you know![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice! Ben ook benieuwd naar de ingrediënten.M'n 10-or-so pwo ingrediënten binnen. Zometeen meteen proberen!!! Ill let you know![]()
Zou "vermalen fietspomp" een van de hoofdbestanddelen zijn? [emoji12]Dr. Jw's pwo formule, gegarandeerde 36 uur lange pomp. Ben benieuwd!
yeshhhh. dies fking nicechest supported tricep extensions is incline bench met je buik op liggen?
Zo fucking lekker. En best low on kcals

Dikke mik tussen ons
f**k. Wanneer zou jij kunnen?Vannacht trainen gaat hem niet wordenIk moet om 5u mijn bed uit voor werk op woensdag.

Neehoor, vind 't wel lachen om met gasten te trainen van niveau. Kan altijd meer leren. ✌️ als @Punjab van me wint dan is dat zo. Doe zelf m'n volle best, vorig jaar was dat genoeg voor eerste plek, en werk nu harder. Dus hoop dat 't voldoende is=)Wil je zo graag samen trainen omdat je van plan bent Punjabs training te saboteren voor extra voordeel richting de wedstrijd?![]()
Neehoor, vind 't wel lachen om met gasten te trainen van niveau. Kan altijd meer leren. ✌️ als @Punjab van me wint dan is dat zo. Doe zelf m'n volle best, vorig jaar was dat genoeg voor eerste plek, en werk nu harder. Dus hoop dat 't voldoende is=)