- Waardering
- 2.472
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik faal echt steeds vaker, slappe shit. Denk weer ff een diet break. Hoe de f**k doen gasten die wedstrijden draaien? k ben nog lang niet zo laag dat ik mezelf ready zou vinden. Respect 4 dose guysLekker man!
Hoe zien je plannen er voor volgend jaar uit? Regan achterna(bonk massa erbij)? Of heb je comfortabel waar je nu zit?
Volg je nu ook al een tijdje op IG en snapchat. Zie goeie shizzle voorbij komen man. Keep it up!
Ren je vaker midden in de nacht op straat als je niet kan pitten? Zag het voorbij komen op snap toenstraks ghehe!
kan je nagaan wat voor schijttempo dat was
k ben niet vooruit te branden manIk denk dat het verstandig is om ff een break in te lassen JW. Je hebt nu nog de kans in ieder geval![]()
Ez win lees ik al hier.p*ssy ben je man, denk aan Lloyd die aan het cutten is van 130kg 6% van 135 3%.

Kunnen veel mensen van jou iets leren kerel, jij hebt mij ook een veel relaxter en complexer inzicht gegeven in het dieeten! De boog kan niet altijd gespannen staan, en kcal in kcal out is toch wat telt. Dat je even wat minder aan je behoeftes hebt gegeten fack it.. right? New day new opportunities
Je bent voor vele een grote motivatiebron hier!! Keep it up bro, je bent een baas!
dacht ik zelf ook aan manIk denk dat het verstandig is om ff een break in te lassen JW. Je hebt nu nog de kans in ieder geval![]()
Thanks bruhh
Thanks man! Tof te horenBeest haha strak bezig. Break zal juist positief uitpakken denk ik. Je hebt me gemotiveerd ook een log te openen.
zon dag verbrand je met gemak 6000 kcals. fucking retarded als je daar niet op anticipeert imo want dat gaat je absoluut massa kosten