MuscleMeat

Contest Log The J-way or the highway; jwdoetditjaarookweermee

Fear the walking jw.

• Topic Starter Topic Starter
update voeding: zojuist nog 3 boterhammen, 70 gram kaas, 2 plakken ham, 2 mueslirepen, en stuk chocola op :( ik faal echt steeds vaker, slappe shit. Denk weer ff een diet break. Hoe de f**k doen gasten die wedstrijden draaien? k ben nog lang niet zo laag dat ik mezelf ready zou vinden. Respect 4 dose guys

Lekker man!
Hoe zien je plannen er voor volgend jaar uit? Regan achterna(bonk massa erbij)? Of heb je comfortabel waar je nu zit?

wil eigenlijk nog wel een stukkie verder maar geen idee of dat erin zit. Ik voel me sowieso niet comfortabel op mn huidige shape, klote cut xD

Volg je nu ook al een tijdje op IG en snapchat. Zie goeie shizzle voorbij komen man. Keep it up!

Ren je vaker midden in de nacht op straat als je niet kan pitten? Zag het voorbij komen op snap toenstraks ghehe!

haha dat was met de fiets :o kan je nagaan wat voor schijttempo dat was :roflol: k ben niet vooruit te branden man

Goeie shape man! shredded af

thanksss

nou.. zo voel ik me wel beetje ja. Enige energieke lichtpuntjes zijn de trainingen met belachelijke shots pwo xD

ennnnnnnnnnnnnn tel daar nog 2 tostis en een blok chocola bij op. faaaaaaaaakkkkkkkkkkkkk

Jw pls stahp!

Ga lekker slapen man, kan je ook niet meer eten.

p*ssy ben je man, denk aan Lloyd die aan het cutten is van 130kg 6% van 135 3%.

Af en toe falen hoort erbij, zeker als je zo diep gaat. No worries, gewoon de draad weer oppakken! Vergeet niet dat je zaterdag 12u moet hakken ;)

Ik denk dat het verstandig is om ff een break in te lassen JW. Je hebt nu nog de kans in ieder geval ;)

I feel you. Gisteren een dag vrij dus pas ik dezelfde techniek toe als jou, dat ik eet en in vul wat ik wil eten, zolang ik aan mn macro's kom en goede eiwit bronnen. Hele dag ging prima tot ik savonds een kilo choco hazelnoot pudding naar binnen heb gewerkt van 1000kcal. Wel netjes ingevuld en extra late night sessie in de gym geknald die ongekend was + cardio.

Macro's die dagen waren: 4000 kcal 270/400/120 ekv en 150 gram suiker.

Daarbij 2280 kcal verbrand die dag dus alsnog een deficit van zon 1000 kcal :D

Ennnn weer super motivatie om clean te knallen + weer lekker vol en energiek.

Kunnen veel mensen van jou iets leren kerel, jij hebt mij ook een veel relaxter en complexer inzicht gegeven in het dieeten! De boog kan niet altijd gespannen staan, en kcal in kcal out is toch wat telt. Dat je even wat minder aan je behoeftes hebt gegeten fack it.. right? New day new opportunities :D

Je bent voor vele een grote motivatiebron hier!! Keep it up bro, je bent een baas!

Kunnen veel mensen van jou iets leren kerel, jij hebt mij ook een veel relaxter en complexer inzicht gegeven in het dieeten! De boog kan niet altijd gespannen staan, en kcal in kcal out is toch wat telt. Dat je even wat minder aan je behoeftes hebt gegeten fack it.. right? New day new opportunities :D

Je bent voor vele een grote motivatiebron hier!! Keep it up bro, je bent een baas!

JW FOR EL PRESIDENTE!!!

Best prima training vandaag

Chest supp row
10* 2*14
10* 2*20
14* 2*28
13* 2*28
18* 2*28

Smith Bor / calf raise / shrugs
10*45 / 10*45 / 10*45
12*65 / 10*65 / 10*65
10*75 / 10*75 / 10*75

Lpd
12*64
14*77
10*91
9*91
Cable row
10*56
9*91

One arm Lpd full row / back ext
10*43 / 15* +15
14*47 / 10* +15
15*54 / 10* bw

Pullups
8*
8*
4*

Leg press
18*130
20*150
20*150
20*150

Ziet er weet goed uit JW, ik ben in!

Beest haha strak bezig. Break zal juist positief uitpakken denk ik. Je hebt me gemotiveerd ook een log te openen.

DAGUPDATE:
Vandaag lekker getraind, daarna naar station gefietst (8km) en van half5 tot 10 PT gegeven. Nu weer naar huis fietsen. Tot zover 2300 kcal op. Zit nu te twijfelen om netjes aan m'n doel te houden of juist wel die diet break te doen.
Morgen wordt sowieso savonds een bak ben en jerries, en zaterdag ochtend ook. Zaterdag emporium, en vanaf maandag weet een week streng cutten. Dus ik weet even niet wat ik zondag dan moet doen en vandaag,en morgen de rest vd dag op die bak ijs na om vast wat carbs te laden.
Thoughts guys?

Carbs laden voor festival? ;p

• Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven