Fitness Seller

Contest Log The J-way or the highway; jwdoetditjaarookweermee

• Topic Starter Topic Starter
Kan cardio veel kwaad voor je spieren als je ook nog wil verder opbouwen? Ik heb eens gehoord dat als je wil spieren bijkomen je helaas niet te veel cardio mag doen nog eens op je trainingen anders breek je alleen maar af en geef je je spieren geen rust om te herstellen.. Alvast bedankt
cardio is absoluut niet anabool nee. Als puur spiermassa opbouwen je doel is zou ik geen cardio doen, in ieder geval niet om een tekort te creeren

cardio is absoluut niet anabool nee. Als puur spiermassa opbouwen je doel is zou ik geen cardio doen, in ieder geval niet om een tekort te creeren

Wel t'is de bedoeling om nog spiermassa op te bouwen maar zou heel graag nog wel wat vet verliezen maar hoeft zeker niet op een snel tempo het vetverlies. Sinds ik tijdens mijn rustdagen cardio doe lukt het mij wel. Alleen was ik bang dat hierdoor de spiergroei zal verhinderd worden.. Me kcal zijn ook verlaagd. Ik voel me beter bij de combinatie dan nog meer die kcal te verlagen want dan voel ik mij minder energiek. Allesinds merci voor de reactie.

Wel t'is de bedoeling om nog spiermassa op te bouwen maar zou heel graag nog wel wat vet verliezen maar hoeft zeker niet op een snel tempo het vetverlies. Sinds ik tijdens mijn rustdagen cardio doe lukt het mij wel. Alleen was ik bang dat hierdoor de spiergroei zal verhinderd worden.. Me kcal zijn ook verlaagd. Ik voel me beter bij de combinatie dan nog meer die kcal te verlagen want dan voel ik mij minder energiek. Allesinds merci voor de reactie.
recompen gaat ERGGGG lang duren. ik zou eerst vol focussen op A en daarna op B

Gaat iedereen nou een man diep in de Prep allemaal vragen stellen? :D

Nog even doorbijten J.

Je kan dit.
Geen twijfel.

Gaat iedereen nou een man diep in de Prep allemaal vragen stellen? :D

Nog even doorbijten J.

Je kan dit.
Geen twijfel.
Vanaf begin volgende week is t voor nu even mooi geweest met dieper gaan; ga het onderhouden of zelfs iets laten oplopen, dit percentage vasthouden tot en met de fotos is beetje te pittig imo

Poepoe..merk dat ik beetje tegen m'n einde zit qua wilskracht en energie. Spareribs incoming met extra knoflooksaus, zal d'r denk over kwartier zijn. Trainen afgelopen paar dagen kak, wat meer last van knie laatste dagen. Slaap te weinig denk ik.
Ik ga morgen even kijken hoe trainen gaat; misschien goed om eventjes paar dagen rust in te lassen.

Smakelijk man!

Poepoe..merk dat ik beetje tegen m'n einde zit qua wilskracht en energie. Spareribs incoming met extra knoflooksaus, zal d'r denk over kwartier zijn. Trainen afgelopen paar dagen kak, wat meer last van knie laatste dagen. Slaap te weinig denk ik.
Ik ga morgen even kijken hoe trainen gaat; misschien goed om eventjes paar dagen rust in te lassen.
Rusten is super belangrijk, maar vermoed dat ik je dat niet hoef te vertellen.
Nog steeds respect voor je hoe je het volhoud, zeker met zo weinig slaap.

Enjoy your meal!

Hangt er vanaf wanneer je shoot is, anders zou ik nu echt niet gaan rusten.

Rusten doe je maar na je wedstrijd motherfucker.

Yeah buddy

Ik zou ook wel ff door raggen tot je shoot man. Ga je niet carb loaden, spelen met vochtinname, glaasje rood voor dem vains, of is dat ook allemaal bro science?

Tis nu ff taai maar als je een mega epic shoot hebt kan je daar nog lange tijd met veel plezier op terug kijken.

Ik had hem dus gemist en zie hem nu... Streef :-)

En nu maximaal marvinnen?

Damn goed fysiek en veel massa nog behouden!

Zal mentaal je goed doen! Hoe diep wil je daarna gaan?
sowieso waar ik nu op zit; zou gaaf zijn als ik nog wat extra strepen voor elkaar kan krijgen, maar merk wel wat meer pijntjes etc, dus laat het beetje leiden door blessures en feels

Terug
Naar boven