Borstkas
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 541
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 96kg
Zag hem wel eens in de drie gezusters in Nijmegen. Zie trouwens dat je Chadé ook op Facebook hebt, waar ken je die nou weer van?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

yess. buik stuk minder veiny en droog dan voorheen, maar mentaal wel stuk chiller nu. Die 4 dagen even helemaal niet trainen hebben me ook welecht ff goed gedaanHeel ziek, dit was ná je 'f**k even mijn dieet'-weekje?
Thanks! hoop natuurlijk van harte dat ik win, maar ik ga er totaal niet van uit dat dat een garantie is; we zullen zien!Ik denk eigenlijk dat we al een winnaar hebben. Niet alleen het beste fysiek maar zeker voor de effort die je in je foto's en log steekt![]()
hmm.. hij komt niet heel veel in nijmegen volgens mij, maar zou kunnen natuurlijk!Zag hem wel eens in de drie gezusters in Nijmegen. Zie trouwens dat je Chadé ook op Facebook hebt, waar ken je die nou weer van?![]()
thanks bro. Dit was meer een beetje een mislukte shot omdat 1 van de flitsers t niet deed, maar vonden m wel tof! rest volgt nog!Lekker kerel. Dik fysiek. Jammer dat het licht net niet je lats iets meer op de foto er bij had gepakt. Aan de op de foto rechter kant nog net wel, maar coole shoot. Benieuwd naar de rest. Even welverdiende rust nu.
waarschijnlijk minder omdat ik er op deze manier veel meer plezier in beleef en op deze manier het veel langer vol kan houdenFlinke progressie JW. Vraag me af hoe je dr bij stond als je alles "volgens het boekje" deed. (Geen IIFYM)
Respect kerel![]()

waarschijnlijk minder omdat ik er op deze manier veel meer plezier in beleef en op deze manier het veel langer vol kan houden![]()

dat bedoel ik. Plus, clean eten gaat echt geen betere resultaten geven bij gelijke macrosZit inderdaad ook wat in. Stuk minder binge eating op die manier denk. Na weken op 1800/2200 kcals te zitten heb ik altijd van die 10k+ vreet dagen![]()
dat bedoel ik. Plus, clean eten gaat echt geen betere resultaten geven bij gelijke macros

thanks man! en nee, let ik niet op. gewoon bijna elke dag beetje hetzelfde eten (y)Zieke shape bro! Kijk je trouwens ook naar natrium/kalium? Ik weet niet wat het is bij mij maar mn vochtbalans kan vaak zo hard schommelen terwijl ik veel kalium rijk voedsel eet en op zout let.