Fitness Seller

Contest Log The J-way or the highway; jwdoetditjaarookweermee

Zieke shape hoor!! Net als je eetlust trouwens :D

Lekker kerel. Dik fysiek. Jammer dat het licht net niet je lats iets meer op de foto er bij had gepakt. Aan de op de foto rechter kant nog net wel, maar coole shoot. Benieuwd naar de rest. Even welverdiende rust nu.

• Topic Starter Topic Starter
13436111_10209955868400232_908389850_n_zpsvajpkm0v.jpg

fotootje tijdens trainen gisteren

Ik denk eigenlijk dat we al een winnaar hebben. Niet alleen het beste fysiek maar zeker voor de effort die je in je foto's en log steekt:thumbs:

Ik denk eigenlijk dat we al een winnaar hebben. Niet alleen het beste fysiek maar zeker voor de effort die je in je foto's en log steekt:thumbs:
Thanks! hoop natuurlijk van harte dat ik win, maar ik ga er totaal niet van uit dat dat een garantie is; we zullen zien!

Zag hem wel eens in de drie gezusters in Nijmegen. Zie trouwens dat je Chadé ook op Facebook hebt, waar ken je die nou weer van?:p
hmm.. hij komt niet heel veel in nijmegen volgens mij, maar zou kunnen natuurlijk!

En geen idee man haha heb boel mensen op facebook die ik niet rl ken

Lekker kerel. Dik fysiek. Jammer dat het licht net niet je lats iets meer op de foto er bij had gepakt. Aan de op de foto rechter kant nog net wel, maar coole shoot. Benieuwd naar de rest. Even welverdiende rust nu.
thanks bro. Dit was meer een beetje een mislukte shot omdat 1 van de flitsers t niet deed, maar vonden m wel tof! rest volgt nog!

DEDICATION to the max :bow:

Flinke progressie JW. Vraag me af hoe je dr bij stond als je alles "volgens het boekje" deed. (Geen IIFYM)

Respect kerel :thumb:

Flinke progressie JW. Vraag me af hoe je dr bij stond als je alles "volgens het boekje" deed. (Geen IIFYM)

Respect kerel :thumb:
waarschijnlijk minder omdat ik er op deze manier veel meer plezier in beleef en op deze manier het veel langer vol kan houden :)

waarschijnlijk minder omdat ik er op deze manier veel meer plezier in beleef en op deze manier het veel langer vol kan houden :)

Zit inderdaad ook wat in. Stuk minder binge eating op die manier denk. Na weken op 1800/2200 kcals te zitten heb ik altijd van die 10k+ vreet dagen :(

Zit inderdaad ook wat in. Stuk minder binge eating op die manier denk. Na weken op 1800/2200 kcals te zitten heb ik altijd van die 10k+ vreet dagen :(
dat bedoel ik. Plus, clean eten gaat echt geen betere resultaten geven bij gelijke macros

dat bedoel ik. Plus, clean eten gaat echt geen betere resultaten geven bij gelijke macros

Als je genoeg vitaminen binnenkrijgt niet nee denk.. Je krijgt bij "dirty" foods alleen veel minder volume voedsel binnen. Als je tegen honger kunt geen probleem uiteraard, maar als ik laag ga moet ik wel echt clean eten, anders krijg ik te veel honger.
In de bulk ben ik t eens met jouw aanpak :thumb:

Echt bizar goed bezig man!!

J WheetWelHoeHetMoet!

4 dagen rust.... mentaal of fysiek je goed gedaan? :D

Laatst bewerkt:
Zieke shape bro! Kijk je trouwens ook naar natrium/kalium? Ik weet niet wat het is bij mij maar mn vochtbalans kan vaak zo hard schommelen terwijl ik veel kalium rijk voedsel eet en op zout let.

Zal mn voeding en training weer gaan loggen ook; even een weekje eruit was lekker maar nu weer goed oppakken!!!\Iedereen thanks voor de berichten, tof! :D

Voeding 13-6

2 protein brownies
100gr havermout
50gr waxymaize
60 gr whey
105 gr doritos
250gr ben en jerries
330 gr vlees
60 gr night protein

Training 13-6
wel prima training vandaag; voelt goed om weer eventjes wat meer te kunnen eten. Voorlopig rond onderhoud en meteen ook een stuk minder strikt, maar kom dr goed mee weg. Ik houd mn huidplooi etc bij en die neemt niet toe.
Goed volume ook weer vandaag!

Elastic band facepulls
3 sets

Pullups
10*
12*
12*
12*

Lpd suppinated
10*70
10*84
10*91

Lpd pronated
10*91
10*91
10*91 / 6*70

Cable row / lpd
10*70 / 6*70
10*91
8*91
10*91

Chest supp row / y-raise
10* 2*27,5 / 20* 2*6
13* 2*27,5 /20* 2*6
12* 2*27, 5 / 20* 2*6

Plate loaded machine row
10*100
10*100
10*100

Pullups
10*
7*

Lat prayers / triceps ext
20*46 / 19*46
20*46 / 30*46
14*60 / 15*100

Triceps rope ext / rope Hammer curl
20*30 / 20*30
20*36 / 20*36
20*43 / 15*43
20*50 / 20*50

Zieke shape bro! Kijk je trouwens ook naar natrium/kalium? Ik weet niet wat het is bij mij maar mn vochtbalans kan vaak zo hard schommelen terwijl ik veel kalium rijk voedsel eet en op zout let.
thanks man! en nee, let ik niet op. gewoon bijna elke dag beetje hetzelfde eten (y)

Terug
Naar boven