- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb jij geen rijbewijs?
Halen man, is zo makkelijk als je kan verplaatsen met auto.
Ik dacht dat al je foto's zonder filter waren lol.
100* Pullups. Omdat zomaar.
Nee, omdat dat vandaag zo uitkwam. En omdat trainen in een spagaat lastig is.Vanwaar train je nu eigelijk in een split dan? Omdat die CK? levels te hoog waren?
Zit zelf ook een beetje in dubio wat ik nou moet doen in de bulk.
Vanwaar train je nu eigelijk in een split dan? Omdat die CK? levels te hoog waren?
Zit zelf ook een beetje in dubio wat ik nou moet doen in de bulk.
Exact dit Ja. Plus, ik train nu ongeveer 10 jaar en heb niet eerst anderhalf jaar oid moeten afvallen.Maak gewoon je Sheiko af.
Niet voor iedereen is hetzelfde trainingsrigime weg gelegd of werkt het best. Dat jwhey gaat als een speer en 2x rug traind wil niet zeggen dat dat voor jou nu the way to go is bij wijze van (niet dat ik aanneem dat je dat denkt).
Beetje geduldig zijn en even een bepaalde methodiek uitwerken en daarna evalueren.
Kan niet squatten vanwege knie klachten

kon*

er paste 490 op, dus ik heb er nog een chick op gezet xD
er paste 490 op, dus ik heb er nog een chick op gezet xD
[Link niet meer beschikbaar]
, ook standaard kneesleeves aan bij legtraining?yeshh. knieschijf spoort niet helemaal lekker, volgens fysio deels ook aangeboren (patella zit wat gedraaid, en beweegt ook deels zijwaarts)Zag het al op fb ja, ook standaard kneesleeves aan bij legtraining?