AndroidHealthClinic

Contest Log The J-way or the highway; jwdoetditjaarookweermee

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag weer nice twee keer getraind (love this shit)

Training 1; legs:

Legpress
10*150
10*200
10*330
10*415
10*460
9*550

Leg ext / standing leg curl
20*30
20*40 / 10*20
30*40 / 15*25

Glute machine
12*43
12*43

Abductor / adductor
15*80 / 15*80
15*80 / 15*80

Training 2, na eventjes Banshee gekeken te hebben, half uurtje powernap, en wat vreten tussendoor
armen

Triceps pushdown
12*36
13*36
12*46
10*46

Cable dips / DB side raise
12*72
10*72 / 20* 2*9
10*82 / 10* 2*10
14*62 / 14* 2*10

Rope extension / reverse flyes
15*21 / 15* 2*10
20*21 / 16* 2*10

Rope drag curls / facepulls
20*21 / 20*21
20*21 / 20*21

Ez bar curls / DB conc curl
8*50 / 10*14
8*50 / 10*14

yeshh. knieschijf spoort niet helemaal lekker, volgens fysio deels ook aangeboren (patella zit wat gedraaid, en beweegt ook deels zijwaarts)
sleeves geven net dat beetje extra druk waardoor patella netjes op zn plek blijft. scheelt de wereld voor mij

Bij mij precies hetzelfde,niet dat ik 550kg leg press, maar zonder kneesleeves bij 100kg legpress dagen last van m'n knie, nu bij 200kg nergens last van met kneesleeves.

Bij mij precies hetzelfde,niet dat ik 550kg leg press, maar zonder kneesleeves bij 100kg legpress dagen last van m'n knie, nu bij 200kg nergens last van met kneesleeves.
gewoon doen what floats your boat :)

squatten is technisch stuk lastiger dan leg press, merk dat die bij mij nog veel irritatie geeft, ook met sleeves. Dus gewoon geen squats voor mij, jammer dan. Ik ga ook zeker niet elke beentraining zo zwaar als ik vandaag deed; wil niet weer een grote terugval

Check!

pff vind t cutten nu alweer kut xD haha

Inn

550kg legpres zag er trouwens prima uit.

Voeding 7-5

ontbijt / pwo
100 gr havermout
60gr whey

between workouts
60gr whey
Bak chocolademouse
60gr waxy

post wo:
1 l magere melk
33gr crackers

avondeten:
300gr runderlap
400gr groente (tomaat en champignon)

beforebed
125 gr chips
50 gr night prot

Hoeveel whey gaat er bij jou doorheen in een maand?

JW wat is de toegevoegde waarde van waxy voor jou? Heb ooit eens het label van dat spul gelezen en het beloofd gouden bergen(net als de meeste sups).
Merk je er iets van?

Ik eet cleaner maar jij bent leaner (mirrin)

JW wat is de toegevoegde waarde van waxy voor jou? Heb ooit eens het label van dat spul gelezen en het beloofd gouden bergen(net als de meeste sups).
Merk je er iets van?

Ik eet cleaner maar jij bent leaner (mirrin)
dat is omdat clean eten niks te maken heeft met lean zijn; kcals tellen wel.

Waxy wordt lekker snel opgenomen, dus eventjes wat extra glycogeen aangezien ik aan het cutten ben/ Voor mn gevoel (dont care if placebo of niet) oog ik iets voller.

Gisteren wel wat meer last van mn knieeen (@lloydatoni thanks voor de achterafwaarschuwing) , maar vandaag is t weer 90% okee. Niet te vaak zo crazy heavy gaan, maar wel goed gevoel over dat ik zoveel kracht in mn benen heb

Gisteren wel wat meer last van mn knieeen (@lloydatoni thanks voor de achterafwaarschuwing) , maar vandaag is t weer 90% okee. Niet te vaak zo crazy heavy gaan, maar wel goed gevoel over dat ik zoveel kracht in mn benen heb
Squatten op 70% moet wel lukken met sleeves etc of vind je de meerwaarde zo laag? :(

Squatten op 70% moet wel lukken met sleeves etc of vind je de meerwaarde zo laag? :(
wil t wel weer keer proberen, maar merk dat het afzetten bij squatten op onewayoranother irritatie geeft in mn linker knie; ik pak ze wel sinds een paar weken op bodyweight of zo'n schuin plankje, langzaam, om t volledige bewegingsbereik weer terug te krijgen.
Maar for now vind ik lasten niet opwegen tegenover de baten :(

dat is omdat clean eten niks te maken heeft met lean zijn; kcals tellen wel.

Waxy wordt lekker snel opgenomen, dus eventjes wat extra glycogeen aangezien ik aan het cutten ben/ Voor mn gevoel (dont care if placebo of niet) oog ik iets voller.

Weet ik broer maar is wel kut:D

Misschien eens proberen. Als ik geld teveel heb

Terug
Naar boven