- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zit echttttt te twijfelen om fotootje te posten haha

doen, iedereen is fucking benieuwd, kan je kleine teaser posten?![]()

Haha ja ik stond echt op het punt.. maar vond de opmerking van @Punjab wel een terechte.Ik hoor hier een haagse bluf met een foto alvast willen plaatsen haha
Echter zijn er veel deelnemers afgevallen voor de wedstrijd dus j way bobby zullen wel 1 van de winnaars worden
Je bent gaan leren poseren

thanks man..! <3 appreciate itBaas! Mooie progressie man en hele goede prestatie op je pose! Mag je ondanks je zware tijden echt mega trots op zijn![]()
Het is je in ieder geval gegund! Ben benieuwd naar hoe de uitslag gaat worden!Delts ook man vooral gezien je blessures waardoor je niet hebt kunnen pressen. Mooi omheen gewerkt! In mijn ogen minstens zo impressive als rug

Goeie progress. Erg knap wat je hebt neergezet.
Zeker een kanshebber voor de eerste plek (alweer....), en dat geef ik natuurlijk niet heel graag toe omdat ik liever Pun zie winnenHet is je in ieder geval gegund! Ben benieuwd naar hoe de uitslag gaat worden!
Je hebt zeker weer een epic fysiek neergezet!
Respect!
Goeie progress. Erg knap wat je hebt neergezet.
Zeker een kanshebber voor de eerste plek (alweer....), en dat geef ik natuurlijk niet heel graag toe omdat ik liever Pun zie winnenHet is je in ieder geval gegund! Ben benieuwd naar hoe de uitslag gaat worden!
Je hebt zeker weer een epic fysiek neergezet!
Respect!
hernia of geen hernia #opgevenisvoorpoesjesJa natuurlijkhernia of geen hernia #opgevenisvoorpoesjes