XXL Nutrition

Contest Log The J-way or the highway; jwdoetditjaarookweermee

:D mag hoor, f**k het element van verassing :$ :haha:

Ik hoor hier een haagse bluf met een foto alvast willen plaatsen haha :lifter:

Echter zijn er veel deelnemers afgevallen voor de wedstrijd dus j way bobby zullen wel 1 van de winnaars worden

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoor hier een haagse bluf met een foto alvast willen plaatsen haha :lifter:

Echter zijn er veel deelnemers afgevallen voor de wedstrijd dus j way bobby zullen wel 1 van de winnaars worden
Haha ja ik stond echt op het punt.. maar vond de opmerking van @Punjab wel een terechte.

Wat ik wel kan doen is het verschil tussen volgend jaar en dit jaar laten zien in een onbewerkte foto; sta er echt van te kijken hoeveel ik vooruit ben gegaan terwijl ik dat in de spiegel zelf niet eens zo doorheb

Bij deze

dit is een goed jaar verschil

jaar%20progress_zpsin7eizx0.jpg

Baas! Mooie progressie man en hele goede prestatie op je pose! Mag je ondanks je zware tijden echt mega trots op zijn :cool:

Ziekelijk hoor JW. Mooie krater in je rug :thumbup:

thanks bro

<3

wait till you see the rest bbypls
Baas! Mooie progressie man en hele goede prestatie op je pose! Mag je ondanks je zware tijden echt mega trots op zijn :cool:
thanks man..! <3 appreciate it

Nu ben ik helemaal benieuwd naar t eindresultaat.. zieke progressie zeg!

Delts ook man vooral gezien je blessures waardoor je niet hebt kunnen pressen. Mooi omheen gewerkt! In mijn ogen minstens zo impressive als rug

Goeie progress. Erg knap wat je hebt neergezet.
Zeker een kanshebber voor de eerste plek (alweer....), en dat geef ik natuurlijk niet heel graag toe omdat ik liever Pun zie winnen :P Het is je in ieder geval gegund! Ben benieuwd naar hoe de uitslag gaat worden!
Je hebt zeker weer een epic fysiek neergezet!

Respect!

Delts ook man vooral gezien je blessures waardoor je niet hebt kunnen pressen. Mooi omheen gewerkt! In mijn ogen minstens zo impressive als rug

thanks bro! doe mn best :D

Zeker een kanshebber voor de eerste plek (alweer....), en dat geef ik natuurlijk niet heel graag toe omdat ik liever Pun zie winnen :P Het is je in ieder geval gegund! Ben benieuwd naar hoe de uitslag gaat worden!

Respect!

thanks babe, lief van je!

Respect!

Doet @Punjab nog mee dan?

@Jwdoetookmee hoeveel kg verschil zit er tussen foto 1 en 2?

Indien we geen FIFA praktijken gaan krijgen lijkt me de winnaar toch wel voor 90% duidelijk.

Terug
Naar boven