Depleten ging "prima"
Heb keto like gegeten; vet vlees, veel noten, Shakes met olijfolie. Drie dagen zo gegeten, waarvan twee dagen full body gedraaid op sets tot falen.
Flat as f**k, chagrijnig als de pest en werk ging voor geen meter, maar dat wist ik vantevoren. Wel op onderhoud gegeten deze dagen om mn werk nog enigszins te kunnen doen.
Daarna drie dagen laden. Eerste dag langlevedelol, pannekoeken met chocoladepasta, jam, mueslirepen dippen in honing, echt fucking mental. Had om 1uur smiddags al 5000 kcal op. Rest van de dag wat rustiger aan gedaan maar kwam die dag alsnog op 7000. Wel veinsssss on veins on veins. Denk dat ik er deze dag qua vascularatehhhhh het beste bijstond maar ach..
De twee dagen erop geladen op een goede manier, dacht ik. Vochtinname was de 5-2dagen voor shoot vrij hoog, een na laatste dag normaal en laatste dag weinig.
Om hier rekening mee te houden met carb inname gekozen voor zoete aardappel. Fakking veel aardappel.
K heb geladen met 600-700 gram carbs per dag voor 3 dagen lang. Dat komt neer op BEST VEEL aardappel. Met als gevolg dat ik een HUUUUGE BLOAT had. Echt extreem. Heb zitten denken aan een clisma, zat echt gigantisch verstopt, bijna janken van buikpijn. Taille zat laatste deplete dag op 79, na twee dagen laden op fucking 93.=/
Bij dokter geweest voor laxeershit maar uiteindelijk niet genomen omdat dat 't erger kon maken de eerste 24uur en die speling had ik niet. Heb 'm dus uitgezeten en gehoopt en gebeden dat 't minder zou worden.
De avond voor de shoot zat ik nog op 86. Stuk minder maar nog veel teveel. Uiteraard wel gewoon blijven eten, maar kon wel janken. Met zo'n huge gut heeft zo'n shoot ook geen zin.
Avond voor de shoot rode wijn met glycerol genomen, en de ochtend nog een keer. Deze sloeg echt ziek hard in, dat ene kutwijntje heeft d'r voor gezorgd dat ik kotsmisselijk en draaiend in bed heb gelegen. Ik drink echt nooit meer en wad flink uitgedroogd, dus dst wil dan wel.
Snachts keertje eruit geweest om te pissen, en stond toen echt ziekelijk hard en vasculair. Was de ochtend erop wel minder helaas. Die nacht ook niet echt geslapen, mja.
Taille was wel terug naar 82, waar ik blij mee was. Hele week niet fatsoenlijk kunnen schijten though en dat duurde daarna nog een paar dagen.
Weinig dingen die echt perfect zijn gegaan dus, maar wel hoop geleerd. En de pics zijn imo wel echt gruwelijk geworden, ben er tevreden mee, ook als ik kijk naar hoe belachelijk veel uur en tijd erin heeft gezeten. Ben stuk dieper en harder gegaan dan vorig jaar, en toen was ik eerste. Als ik nu niet eerste wordt dan heb ik daar vrede mee, ik denk oprecht niet dat ik dr meer moeite voor had kunnen doen in de tijd die ik had. Laden had beter gekund, maar dat was een leermoment.