MuscleMeat

The Lebowski Chronicles

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.001
BW 90,9 -> 90,7 kg

Zegt niet zo veel natuurlijk, als het gewicht op de lange termijn maar oploopt. Voer de calorietjes wat op en start ook met creatine.

SQUAT
Set 1: 117,5 kg × 5
Set 2: 117,5 kg × 5
Set 3: 117,5 kg × 5
Set 4: 117,5 kg × 5
Set 5: 117,5 kg × 5

Soepeltjes.

BENCH PRESS
Set 1: 115 kg × 3
Set 2: 115 kg × 3
Set 3: 115 kg × 3
Set 4: 100 kg × 4 paused
Set 5: 100 kg × 4 paused

Die 115 viel me mee, die paused setjes tegen.

CHEST SUPPORTED BARBELL ROW
Set 1: 50 kg × 5
Set 2: 80 kg × 5
Set 3: 80 kg × 5
Set 4: 80 kg × 5

Duizend keer beter dan normale rows, geen cheaten mogelijk en de onderrug doet niet meer mee. De 80 was wel wat te zwaar.

BW 90,9 -> 90,7 kg

Zegt niet zo veel natuurlijk, als het gewicht op de lange termijn maar oploopt. Voer de calorietjes wat op en start ook met creatine.

SQUAT
Set 1: 117,5 kg × 5
Set 2: 117,5 kg × 5
Set 3: 117,5 kg × 5
Set 4: 117,5 kg × 5
Set 5: 117,5 kg × 5

Soepeltjes.

BENCH PRESS
Set 1: 115 kg × 3
Set 2: 115 kg × 3
Set 3: 115 kg × 3
Set 4: 100 kg × 4 paused
Set 5: 100 kg × 4 paused

Die 115 viel me mee, die paused setjes tegen.

CHEST SUPPORTED BARBELL ROW
Set 1: 50 kg × 5
Set 2: 80 kg × 5
Set 3: 80 kg × 5
Set 4: 80 kg × 5

Duizend keer beter dan normale rows, geen cheaten mogelijk en de onderrug doet niet meer mee. De 80 was wel wat te zwaar.

Jij hebt ook een home gym toch? Hoe doe jij die chest supported rows?
Ik wil ze ook doen maar ik weet niet hoe.

• #2.003
Grofweg dezelfde setup als voor benchen, maar de catchers in de cage op de laagste stand, het bankje wat minder ver de cage ingeschoven en bankje natuurlijk ook niet flat. Barbell op de steunen, zelf met de knietjes op het horizontale deel van de bank en het bovenlichaam op het schuine, armpjes naar beneden laten hangen... en roeien maar :)

Zoiets, maar dan in de cage:

https://www.youtube.com/watch?v=Ijy0LB_qWCU

Zal binnenkort ook weer eens starten met de creatine.
Lol die sig en dan refereren naar mijn log, bedankt.

Grofweg dezelfde setup als voor benchen, maar de catchers in de cage op de laagste stand, het bankje wat minder ver de cage ingeschoven en bankje natuurlijk ook niet flat. Barbell op de steunen, zelf met de knietjes op het horizontale deel van de bank en het bovenlichaam op het schuine, armpjes naar beneden laten hangen... en roeien maar :)

Zoiets, maar dan in de cage:

http://www.youtube.com/watch?v=Ijy0LB_qWCU

Hmmm, dat ga ik met mijn armen niet redden vrees ik.

Krijg je dan nog wel voldoende lucht binnen man? 80 kg naar beneden laten hangen op je borst lijkt me wel wat
af te knijpen :)

• #2.007
Zal binnenkort ook weer eens starten met de creatine.
Lol die sig en dan refereren naar mijn log, bedankt.

Omarm je kneusheid nou eens Chick, maakt het leven makkelijk!

Hmmm, dat ga ik met mijn armen niet redden vrees ik.

Hangt ook van je bankje af hoe laag de barbell kan komen.

Krijg je dan nog wel voldoende lucht binnen man? 80 kg naar beneden laten hangen op je borst lijkt me wel wat
af te knijpen :)

Een setje van vijf kan wel in één adem :) Maar inderdaad, echt comfortabel is het niet, maar nog steeds beter dan staand IMO.

ik was/ben niet kapot van die chest sup rows - door de ligging op het bankje kreeg ik toch wat last van mijn nek - lange nek he

• #2.009
ik was/ben niet kapot van die chest sup rows - door de ligging op het bankje kreeg ik toch wat last van mijn nek - lange nek he

Jammer, ik heb mijn lats nog nooit zo goed gevoeld na een sessie rows. Het helpt kennelijk om ze echt te isoleren.

Isoleren? Je bent toch geen bb-homo of verzamel je titels kneus?
Ik heb de 'normale' bb-row verbannen, als ik ze doe dan is het een pendlay row.

• #2.011
Ben normaal helemaal niet van de isolatie-oefeningen inderdaad, je zult er echt goed naar moeten zoeken in mijn log. Maar mijn relatief zwakke lats zijn me al lang een doorn in het oog. En met standaard bb rows kom ik nauwelijks verder op de een of andere manier.

Inderdaad, als iets achterloopt kan je het beter negeren dan dat je er op een praktische manier aan werkt.

Lol, je mist mijn sarcastische ondertoon.
Is het doen van een pendlay row dan geen praktische manier van werken? Imo de betere variant (functioneel) van een bb row.

• #2.014
Ik doe ze altijd Pendlay-style moppie, maar toevallig zit die oefening niet in de app waar ik mee log.

Ik zou bang hebben om op mn bek te gaan zo dude. 9/10 over komt het me ook :)

Ik doe ze altijd Pendlay-style moppie, maar toevallig zit die oefening niet in de app waar ik mee log.

Zeg dat dan meteen droppie, nu hou je mij een beetje voor het lapje.
Wat moet je trouwens met een app waar DE pendlay row niet in staat?

• #2.018
  • #2.020
Ja, in before rows met shrugs--> boogie wil barbell droppen --> straps blijven haken --> boogie maakt dubbele front flip van het bankje :D

Filmpje!

Trouwe fans zullen al gemerkt hebben dat Crakie gisteren niet getraind heeft. Dat komt omdat die arme jongen een beetje ziek is. Koorts, kop vol snot en overal spierpijn.

Terug
Naar boven