XXL Nutrition

The Lebowski Chronicles

Beiden. Nette krocs. :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.048
Idd, gewoon 200 als target, p*ssy! :D

Hehe. Zo'n beetje mijn oude pr met 10-15 kg lager BW vind ik ook heel mooi.

Ga je nou weer dat cut smoesje gebruiken :p Dan moet je het lekker uit je sig halen :p

Je bent maar zo goed als je laatste lift :trollface:

Dat is de realiteit waar wij natty's mee moeten leven. Jij begint na een paar matige lifts meteen alweer aan roids te denken :trollface:

P.S. leuke slowchat, maar nu moet ik naar de tandarts :D

Dat is de realiteit waar wij natty's mee moeten leven. Jij begint na een paar matige lifts meteen alweer aan roids te denken :trollface:

Na een paar matige lifts alweer? Ik denk haast iedere week wel eens dat ik nog maar eens wat roids moet
doen :roflol:

En ik ben ondertussen ook terug natty :mad:

• #2.050
Huppa, 36 jaartjes oud en nog steeds geen gaatjes.

Na een paar matige lifts alweer? Ik denk haast iedere week wel eens dat ik nog maar eens wat roids moet doen :roflol:

:roflol:

En ik ben ondertussen ook terug natty :mad:

Cool story, bro ;) Nee serieus, ik weet dat je allang weer natty bent... je bent er het type niet voor om erover te liegen. En dat siert je! Plus je hebt natty 200+ kg gesquat, en dat is voor de gemiddelde mensch een geweldige prestatie. Hier in de PL-sectie stelt het misschien niet veel voor, maar hoeveel procent van alle gym-bezoekers zou het halen? Een paar maar denk ik...

Ga je nou weer dat cut smoesje gebruiken :p Dan moet je het lekker uit je sig halen :p

Je bent maar zo goed als je laatste lift :trollface:

dan blijf ik aan de gang - je moet als een inspiratiebron zien rob - zo goed was ik ooit 'zo ben ik nu niet , maar zo goed wil ik wel weer worden :D

• #2.052
dan blijf ik aan de gang - je moet als een inspiratiebron zien rob - zo goed was ik ooit 'zo ben ik nu niet , maar zo goed wil ik wel weer worden :D

Puur op gevoel wil ik altijd alles tegelijk: EN sterk EN gezond eetpatroon en BW. Ik moet mezelf wel een paar keer per week toespreken dat ik moet kiezen.

Hoef je alleen EN roids bij te plaatsen en het is mogelijk.

• #2.054
Daar hebben we allemaal wel last van. We staan in deze sectie niet echt bekend om onze slanke tailles.

Hoef je alleen EN roids bij te plaatsen en het is mogelijk.

Ook een beetje kort door de bocht :p

Er is een logje hier van een mod en die heeft na een jaar roids, hgh nog steeds niet het gewenste resultaat.
Dus ja, het is niet zomaar even een kuurtje zetten en klaar.

• #2.057
Daar hebben we allemaal wel last van. We staan in deze sectie niet echt bekend om onze slanke tailles.

Da's bij de bb'ers niet anders, maar die kan het niet schelen wat ze tillen.

Ook een beetje kort door de bocht :p

Er is een logje hier van een mod en die heeft na een jaar roids, hgh nog steeds niet het gewenste resultaat.
Dus ja, het is niet zomaar even een kuurtje zetten en klaar.

Hij zei toch ook niet dat een kuurtje genoeg zou zijn? :D Hangt ook af van hoe hoog je je doelen stelt natuurlijk.

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:12 ----------

BW 89,7 -> 89,5

Valt nog niet mee om aan te komen als je schoon eet. Nog een boterhammetje per dag extra dan maar.

SQUAT
Set 1: 122,5 kg × 5
Set 2: 122,5 kg × 5
Set 3: 122,5 kg × 5
Set 4: 122,5 kg × 5
Set 5: 122,5 kg × 5

Zwaar.

BENCH PRESS
Set 1: 50 kg × 5
Set 2: 70 kg × 5
Set 3: 100 kg × 3
Set 4: 120 kg × 4 nice!
Set 5: 110 kg × 5
Set 6: 100 kg × 7

130 zou er alweer in moeten zitten!

BENT OVER ROW
Set 1: 80 kg × 5
Set 2: 80 kg × 5
Set 3: 80 kg × 5
Set 4: 80 kg × 5
Set 5: 80 kg × 5

Ik zou nog niet te drastisch gaan verhogen met je kcals kerel. Je gaat nog vooruit, dus ik zou het nog even aanhouden.
Zolang je power omhoog blijft gaan is het in orde

• #2.059
Ik zou nog niet te drastisch gaan verhogen met je kcals kerel. Je gaat nog vooruit, dus ik zou het nog even aanhouden.
Zolang je power omhoog blijft gaan is het in orde

Het was gisteren kielekiele op de squat hoor, dus iets in de plus gaan lijkt me wel verstandig om nog even door te kunnen. De extra 150-200 kcal van een boterhammetje lijkt me precies goed.

mooie bank craak

Terug
Naar boven