- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Idd, gewoon 200 als target, p*ssy!Waarom geef je trouwens aan dat 180 SQ je target is dit jaar als je al 185 in je sig hebt staan![]()

Waarom geef je trouwens aan dat 180 SQ je target is dit jaar als je al 185 in je sig hebt staan![]()
Dan moet je het lekker uit je sig halen

Ga je nou weer dat cut smoesje gebruikenDan moet je het lekker uit je sig halen
![]()
Je bent maar zo goed als je laatste lift![]()

Dat is de realiteit waar wij natty's mee moeten leven. Jij begint na een paar matige lifts meteen alweer aan roids te denken![]()

Na een paar matige lifts alweer? Ik denk haast iedere week wel eens dat ik nog maar eens wat roids moet doen![]()

Nee serieus, ik weet dat je allang weer natty bent... je bent er het type niet voor om erover te liegen. En dat siert je! Plus je hebt natty 200+ kg gesquat, en dat is voor de gemiddelde mensch een geweldige prestatie. Hier in de PL-sectie stelt het misschien niet veel voor, maar hoeveel procent van alle gym-bezoekers zou het halen? Een paar maar denk ik...Ga je nou weer dat cut smoesje gebruikenDan moet je het lekker uit je sig halen
![]()
Je bent maar zo goed als je laatste lift![]()

dan blijf ik aan de gang - je moet als een inspiratiebron zien rob - zo goed was ik ooit 'zo ben ik nu niet , maar zo goed wil ik wel weer worden![]()
Hoef je alleen EN roids bij te plaatsen en het is mogelijk.
Hoef je alleen EN roids bij te plaatsen en het is mogelijk.

Daar hebben we allemaal wel last van. We staan in deze sectie niet echt bekend om onze slanke tailles.
Ook een beetje kort door de bocht
Er is een logje hier van een mod en die heeft na een jaar roids, hgh nog steeds niet het gewenste resultaat.
Dus ja, het is niet zomaar even een kuurtje zetten en klaar.
Hangt ook af van hoe hoog je je doelen stelt natuurlijk.Ik zou nog niet te drastisch gaan verhogen met je kcals kerel. Je gaat nog vooruit, dus ik zou het nog even aanhouden.
Zolang je power omhoog blijft gaan is het in orde