Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat lekker hier, die squat zag eruit alsof je hem zo door kon drukken? Iets frisser en je pakt hem makkelijk denk ik. Dan ligt onze squat dicht bij elkaar, deadlift loop ik redelijk voor en bench ver achter.
Leuk als het een beetje bij elkaar blijft.![]()

Is een goed teken dat je kracht zo omhoog gaat zonder nog echt te bulken. Ik ben met het bulken altijd iets meer van het IIFYM. Als je 3500+ kcals eet op een dag dan maakt het volgens mij weinig uit als 20-25% daarvan niet 'clean' is.
je kan best wel aardig wat kcals naar binnen krijgen gewoon door allerhande oliën naar binnen te werken![]()
Gaat imo om de calorieën niet of het 'schoon' is wil je afvallen of stabiel in gewicht blijven.

Ik los dat op door 1 soms 2 glazen chocomel te drinken bij het eten. Geen pakken meer zoals in het verleden.
Beetje kort door de bocht om te zeggen dat een kcal verschil een kcal verschil is. Maakt niet uit wat je eet.
Zijn tal van factoren ivm hormonen, verzadiging, etc die bijdragen in het vetverbrandingsproces of het al dan niet
consumeren van kcal.
Oude bodybuildmythe die maar niet wil uitsterven. Je kunt ook gespierd of ripped worden als je alleen BigMacs eet en cola drinkt, mits je je calorieën afstemt. Of dat gezond is en of je dat volhoudt is een tweede natuurlijk.
feit is dat voeding invloed heeft op insuline en insuline vetafbraak verhinderd.
Feit is ook als je suiker eet, je eerder geneigd gaat zijn om sneller terug suiker te eten omdat het gewoon
niet verzadigd. En zo kan je nog wel even door gaan.
Het hele IIFYM is de reinste bs imo als het je ook maar iets interesseert hoe je lichaams samenstelling is of
je je prestaties belangrijk vind
Betere argumenten dan graag, want ik heb nog niets overtuigends gezien.
Geen zin om een zooi argumenten op tafel te gooien. Want er zijn gewoon zat studies die aantonen dat je
beter functioneert als je wat gezonde keuzes maakt qua voeding.
Maar, toch gewoon een voorbeeld van mezelf... volgens IIFYM zou het allemaal niet uitmaken wat en wanneer je iets
eet, zolang het totaal maar goed is. Nou dan, als ik al mijn carbs op het einde van de dag naar binnen
smikkelen en in de ochtend train, train ik maar half zijn gat zo goed. Dus daar heb je al een argument.
En als ik dan na de training ga MacDo'en en voel me de rest van de dag bloated as phuck en geen zin
meer om iets doen, ga ik in de avond ook geen lekkere cardio sessie hebben.
Gewoon één dag uit het leven genomen en 2 trainingen beinvloed gewoon door keuzes van voeding
Maar goed, misschien heeft een andere persoon daar allemaal geen last van
En jouw persoonlijke ervaringen kun je inderdaad niet veralgemeniseren, maar dat deed je in je vorige posts wel. "Ondersteund" met wat insuline-scare natuurlijk, altijd populair bij bb'ers. Persoonlijk ben ik groot fan van insuline, een van de meest anabole hormonen die er zijn.