Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom doe je dan niet wat extra reps als het zo makkelijk is...
Tja, daar zeg je zo wat. Niet eens aan gedacht. Maar het is wel goed zo, ik ga 3x/week squatten, dl'en en benchen, dus het is waarschijnlijk wel verstandig een beetje te wennen aan dat soort volume.
lui zweet is snel gereed 
Crakie draagt zijn kneus-status liefst zo lang mogelijk.![]()

Jij gaat binnenkort weer door je rug ofzo, dus dan ben jij weer de sjaak![]()

Minimale inspanning voor maximaal resultaat is een goede insteek.![]()

Mijn core zegt: 'Nee'. 4 Maanden blessure vrij = PR.![]()

Minimale inspanning voor maximaal resultaat is een goede insteek.![]()

Kijk, ik zie het zo: er zijn drie kneuzen. Wie daarvan gaat nog eens 200 squatten? De Neus? Nee, die verandert vlak daarvoor van doel of schema. Ik? Meh, niet zonder roids. Dus moet jij het worden.

Je legt nu wel erg veel druk op mijn fragiele schouders.
Jaap zal wel iets in zijn schild voeren, een aap uit zijn mouw gooien, een addertje onder het gras hebben liggen dat hij zo ineens ondergronds is gegaan. Die komt straks keihard terug nadat hij jaren nauwelijks progressie boekte. Dan snaait hij zo die 200kg voor onze neus weg.
En kneus Rob dan? Oh ja die heeft de 200kg al.
He craak je bent nu weer anderhalve week bezig, tijd om die gewichten op te voeren.![]()
Rob heeft die 200 wel, maar niet 2xBW 
Je legt nu wel erg veel druk op mijn fragiele schouders.
Jaap zal wel iets in zijn schild voeren, een aap uit zijn mouw gooien, een addertje onder het gras hebben liggen dat hij zo ineens ondergronds is gegaan. Die komt straks keihard terug nadat hij jaren nauwelijks progressie boekte. Dan snaait hij zo die 200kg voor onze neus weg.
En kneus Rob dan? Oh ja die heeft de 200kg al.
He craak je bent nu weer anderhalve week bezig, tijd om die gewichten op te voeren.![]()
doe ik ook nog mee met 4 x 160