Fitness Seller

The Lebowski Chronicles

waarom doe je dan niet wat extra reps als het zo makkelijk is...

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.262
waarom doe je dan niet wat extra reps als het zo makkelijk is...

Tja, daar zeg je zo wat. Niet eens aan gedacht. Maar het is wel goed zo, ik ga 3x/week squatten, dl'en en benchen, dus het is waarschijnlijk wel verstandig een beetje te wennen aan dat soort volume.

Crakie draagt zijn kneus-status liefst zo lang mogelijk. :D

3 x de grote drie p week crakie
pff - succes mate

:thumbup:

Minimale inspanning voor maximaal resultaat is een goede insteek. :D

• #2.270
Je bent veel te gul mijn vriend.

• #2.273
Je bent veel te gul mijn vriend.

Kijk, ik zie het zo: er zijn drie kneuzen. Wie daarvan gaat nog eens 200 squatten? De Neus? Nee, die verandert vlak daarvoor van doel of schema. Ik? Meh, niet zonder roids. Dus moet jij het worden.

Daar merk ik anders nooit wat van bij die trainingen van jou, mate ;)

CGBP
Set 1: 85 kg × 6
Set 2: 87,5 kg × 6
Set 3: 87,5 kg × 6

FRONT SQUAT
Set 1: 75 kg × 5
Set 2: 75 kg × 5
Set 3: 75 kg × 5

MILITARY PRESS
Set 1: 50 kg × 5
Set 2: 55 kg × 5
Set 3: 60 kg × 5

ROMANIAN DEADLIFT
Set 1: 70 kg × 8
Set 2: 100 kg × 8
Set 3: 100 kg × 8
Set 4: 100 kg × 8

Goed te doen allemaal. Vooral op techniek gelet bij RDL, met mijn flexibiliteit sta ik binnen de kortste keren eigenlijk gewoon te deadliften. Als ik het goed doe kom ik iets onder de knie.

Kijk, ik zie het zo: er zijn drie kneuzen. Wie daarvan gaat nog eens 200 squatten? De Neus? Nee, die verandert vlak daarvoor van doel of schema. Ik? Meh, niet zonder roids. Dus moet jij het worden.
:lol:
Je legt nu wel erg veel druk op mijn fragiele schouders.

Jaap zal wel iets in zijn schild voeren, een aap uit zijn mouw gooien, een addertje onder het gras hebben liggen dat hij zo ineens ondergronds is gegaan. Die komt straks keihard terug nadat hij jaren nauwelijks progressie boekte. Dan snaait hij zo die 200kg voor onze neus weg.

En kneus Rob dan? Oh ja die heeft de 200kg al.

He craak je bent nu weer anderhalve week bezig, tijd om die gewichten op te voeren. :D

• #2.275

Jaap zal wel iets in zijn schild voeren, een aap uit zijn mouw gooien, een addertje onder het gras hebben liggen dat hij zo ineens ondergronds is gegaan. Die komt straks keihard terug nadat hij jaren nauwelijks progressie boekte. Dan snaait hij zo die 200kg voor onze neus weg.

He craak je bent nu weer anderhalve week bezig, tijd om die gewichten op te voeren. :D

Goed punt over Jaap, heel verdacht inderdaad. Zou hij de spuit erin hebben gezet? :D Rob heeft die 200 wel, maar niet 2xBW :D

En die gewichten: ik merk dat ik kracht snel terug pak, maar ik neem een week of 4 voordat ik enigszins weer op niveau zit. En dan nog een week of 4 doortrainen, of zolang het nog goed gaat.

Die 200 ging zelfs vrij vlot de 2de keer toen ik hem probeerde. 202.5 failde keihard. Een 3de keer de 200 is me
ook nog niet gelukt. De boot strandde op 195.

maw: you gotta get fat voor de 200 pret

:( doe ik ook nog mee met 4 x 160

Het was Craak die de kneuzen heeft aangewezen. Van mij mag je ook bij de kneuzen club. :D

Ik wil helemaal niet bij de kneuzen club :(

Terug
Naar boven