- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je onder de 90kg duikt ben je geen kneus meer. Dus die biertjes voortaan laten staan.![]()
Als je onder de 90 duikt kan je net zo goed een tennisrokje aandoen en je in je sterretje laten pakken door
een tennis instructeur

Als je onder de 90 duikt kan je net zo goed een tennisrokje aandoen en je in je sterretje laten pakken door een tennis instructeur
Je moest eens weten wat die tennisinstructeur allemaal met jouw sterretje uitspookt als je weer eens hulpeloos in zuipcoma ligt.
Klik om Rob's gapende gat te zien.
gdvdmm Crack 

Hahahaha! Ik help je Rob, iedere keer als je wilt eten, moet je maar aan dat plaatje denken. Ben je zo onder de 90![]()
Ik denk zelfs dat ik in paniek zou slaan als ik onder de 100 raak 
Ik weeg er momenteel nog 94 (6 weken geleden 104), dus nog een paar weken en ik ben kneuzenclub af?
Hmmm, gaan we een nieuw clubje oprichten dan Crakie?

Ik wil helemaal niet onder de 90Ik denk zelfs dat ik in paniek zou slaan als ik onder de 100 raak
Vocht al een beetje weg aan het trekken dus?![]()

Nee, gewoon 200kg squatten! Zo makkelijk kom je er niet onderuit.Ik weeg er momenteel nog 94 (6 weken geleden 104), dus nog een paar weken en ik ben kneuzenclub af?
Hmmm, gaan we een nieuw clubje oprichten dan Crakie?

Als ik zie dat ik met mijn bench press een stuk sterker ben met 11kg minder BW heb ik niet het idee dat het onmogelijk zal zijn. Ga hard mijn best doen.
Ik ga eerst maar eens lean en fit worden mannen, beter voor mijn gezondheid. Dan maar eens leren sterker te worden zonder gewoon dik te worden. Dat is de manier die ik ken.Ik zei het toch Chick, Neusje gaat het niet wordenAlle hoop is op jouw gericht!

Ik ga eerst maar eens lean en fit worden mannen, beter voor mijn gezondheid. Dan maar eens leren sterker te worden zonder gewoon dik te worden. Dat is de manier die ik ken.
Al word ik nu ook relatief gezien steeds sterker.
Blijven trainen bolle!Ik ga eerst maar eens lean en fit worden mannen, beter voor mijn gezondheid. Dan maar eens leren sterker te worden zonder gewoon dik te worden. Dat is de manier die ik ken.
Al word ik nu ook relatief gezien steeds sterker.
Relatief relatief relatief ... relatief MP ik nu 95% van mijn bw tov 93% toen ik 116 woog. Relatief ben ik dus
sterker. Maar eigenlijk ben ik gewoon een grotere slapjanus geworden die zichzelf iets wijsmaakt
---------- Toegevoegd om 15:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:44 ----------
en goeie work out miss tennis skirt!
Dat ben ik niet met je eens Rob. Er zijn niet voor niets gewichtsklasses bij krachtsporten.
En thx, anusstretcher!
@ anusstretcher