Fitness Seller

The Lebowski Chronicles

He dat lijken mijn trainingen wel... deload. :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.322
He dat lijken mijn trainingen wel... deload. :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:49 ----------

CGBP
Set 1: 92,5 kg 6
Set 2: 92,5 kg 6
Set 3: 92,5 kg 6

FRONT SQUAT
Set 1: 85 kg 5
Set 2: 85 kg 5
Set 3: 85 kg 5

vpr is 3x90 volgens mij dus dat begint er weer op te lijken.

MILITARY PRESS
Set 1: 57,5 kg 6
Set 2: 57,5 kg 6
Set 3: 57,5 kg 6

ROMANIAN DEADLIFT
Set 1: 100 kg 6
Set 2: 110 kg 6
Set 3: 120 kg 6

Pis of poep?
Zeg het maar golden shower of chocolate crumble shower, ik wil het je best geven.

Bevalt het schema?

• #2.324
Pis of poep?
Zeg het maar golden shower of chocolate crumble shower, ik wil het je best geven.

Een Cleveland Steamer graag.

Uitstekend, wel een beetje makkelijk nog. Mijn luie ik vind dat prima, mijn calvinistische ik vind dat ik meer moet doen. Het compromis is dat het vanzelf zwaar gaat worden. Ben erg benieuwd hoe lang ik kan ophogen.

Daarna weer een schema met wat meer volume.

Cleveland Steamer
The cleveland steamer is far more specific than the listings I have seen here. A sexual act by nature (fetish) the cleveland steamer is when one person craps on another person's chest and (very important) then sits down and rocks back and forth like a steam roller.
:eyebrow:

Kun je het volume gewoon niet wat verhogen als dat nodig is maar verder zelfde schema hanteren?

• #2.326
Cleveland Steamer
The cleveland steamer is far more specific than the listings I have seen here. A sexual act by nature (fetish) the cleveland steamer is when one person craps on another person's chest and (very important) then sits down and rocks back and forth like a steam roller.
:eyebrow:

Weer wat geleerd? :D

Kun je het volume gewoon niet wat verhogen als dat nodig is maar verder zelfde schema hanteren?

Jawel, dat doe ik ook wel zo nu en dan op individuele oefeningen. Ik vind het aan de andere kant ook wel interessant om eens te kijken hoe dit uitpakt. Misschien is dit wel beter voor mijn ouwe lijf, who knows? :)

• #2.327
SQUAT
Set 1: 125 kg 4
Set 2: 125 kg 4
Set 3: 125 kg 4

BENCH PRESS
Set 1: 102,5 kg 5
Set 2: 102,5 kg 5
Set 3: 102,5 kg 5
Set 4: 102,5 kg 5

DEADLIFT
Set 1: 150 kg 3
Set 2: 150 kg 3
Set 3: 150 kg 3

CHIN UP
Set 1: +87 kg 7
Set 2: +87 kg 7
Set 3: +87 kg 6

Goed zo.

• #2.328
SQUAT PAUSED
Set 1: 105 kg 5
Set 2: 105 kg 5
Set 3: 105 kg 5

Super easy.

BENCH PAUSED, legs up
Set 1: 92,5 kg 5
Set 2: 92,5 kg 5
Set 3: 92,5 kg 5

Ook easy.

DEFICIT DEADLIFT
Set 1: 135 kg 5
Set 2: 135 kg 5
Set 3: 135 kg 5

Pittig.

BENT OVER ROW
Set 1: 70 kg 5
Set 2: 82,5 kg 5
Set 3: 90 kg 5

Ook pittig, plus ik haat ze.

• #2.329
CGBP
Set 1: 95 kg 6
Set 2: 95 kg 6
Set 3: 95 kg 6

FRONT SQUAT
Set 1: 87,5 kg 5
Set 2: 87,5 kg 5
Set 3: 87,5 kg 5

MILITARY PRESS
Set 1: 60 kg 5
Set 2: 60 kg 5
Set 3: 60 kg 5

ROMANIAN DEADLIFT
Set 1: 100 kg 6
Set 2: 115 kg 6
Set 3: 130 kg 6

Tricepsjes wilden vandaag niet zo.

Begint het al langzaam aan wat zwaarder te worden voor je gevoel?
Wat is de gedachten van zo'n RDL? Is jou lockout of je liftoff de zwakke schakel van de deadlift?

• #2.331
Begint het al langzaam aan wat zwaarder te worden voor je gevoel?
Wat is de gedachten van zo'n RDL? Is jou lockout of je liftoff de zwakke schakel van de deadlift?

Jawel, was best effe douwen vandaag. Maar ik push nog lang niet zoveel als ik gewend was.

De RDL is voor de heupen, daar heb je niet zoveel oefeningen voor. Ik voel ze flink terwijl ik dit aan het typen ben, en anders nooit. Ik zie het ook als complementair aan de deficit DL van maandag, maar ook aan de front squat op dezelfde dag (niet zoveel heup in de fsq). Lift-off is mijn zwakste punt dus daar hoef ik het niet voor te doen.

Ik ben zelf geen voorstander van een deadlift waarbij je de bar niet op de grond laat rusten.
Heeft een goodmorning niet hetzelfde effect m.b.t. je heupen?

• #2.333
Ja, goodmorning is ook prima, maar toch voel ik de RDL beter in de heupen. Waarom zou je altijd helemaal tot de grond moeten gaan met de DL?

Omdat het een DEAD lift is. ;)
Ik ben gewoon een voorstander om iedere rep dood neer te leggen. Ik heb een tijdje T&G gedaan en liep vrij snel vast bij het verhogen van de gewichten daardoor.

• #2.335
Omdat het een DEAD lift is. ;)
Ik ben gewoon een voorstander om iedere rep dood neer te leggen. Ik heb een tijdje T&G gedaan en liep vrij snel vast bij het verhogen van de gewichten daardoor.

Ja, maar dit is een ROMANIAN deadlift. Daarbij hoeft het niet :D En T&G deadliften is voor homo's!

Je vroeg me waarom je helemaal tot de grond moet gaan bij een DL en niet bij een RDL.
Imo is de naam RDL verkeerd gekozen, is geen DEADlift. ;)

• #2.337
Je vroeg me waarom je helemaal tot de grond moet gaan bij een DL en niet bij een RDL.
Imo is de naam RDL verkeerd gekozen, is geen DEADlift. ;)

Kom op Chick, is de "correctheid" van de naam reden een bepaalde oefening niet te doen? Jij zou ook niet bankdrukken als het banktrekken zou heten?

Ja, maar dit is een ROMANIAN deadlift. Daarbij hoeft het niet :D En T&G deadliften is voor homo's!

dan lopen er een hoop rond bij ons - vanaf dood punt het gewicht omhoog trekken zie ik niet bij ons
behalve natuurlijk bij mezelf :)

• #2.340
dan lopen er een hoop rond bij ons - vanaf dood punt het gewicht omhoog trekken zie ik niet bij ons
behalve natuurlijk bij mezelf :)

Zag ik ook vaak toen ik nog in een gym trainde. Eerste rep omhoog grinden en dan nog 4 keer laten stuiteren en dan claimen dat je 5 reps hebt gedaan.

SQUAT
Set 1: 130 kg × 4
Set 2: 130 kg × 4
Set 3: 130 kg × 4

Zeker nog een keertje +5 kg ophogen, maar de +2,5 kg komt dichterbij. Heb nog een rep per set als buffertje.

BENCH PRESS
Set 1: 105 kg × 5
Set 2: 105 kg × 5
Set 3: 105 kg × 5
Set 4: 105 kg × 5

DEADLIFT
Set 1: 155 kg × 3
Set 2: 155 kg × 3
Set 3: 155 kg × 3

CHIN UP dead hang
Set 1: +87 kg × 5
Set 2: +87 kg × 5
Set 3: +87 kg × 5

Lekker euforisch gevoel tijdens de training, meezingen etc.

Terug
Naar boven