- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pis of poep?
Zeg het maar golden shower of chocolate crumble shower, ik wil het je best geven.

Cleveland Steamer
The cleveland steamer is far more specific than the listings I have seen here. A sexual act by nature (fetish) the cleveland steamer is when one person craps on another person's chest and (very important) then sits down and rocks back and forth like a steam roller.
![]()

Kun je het volume gewoon niet wat verhogen als dat nodig is maar verder zelfde schema hanteren?

Begint het al langzaam aan wat zwaarder te worden voor je gevoel?
Wat is de gedachten van zo'n RDL? Is jou lockout of je liftoff de zwakke schakel van de deadlift?
Omdat het een DEAD lift is.
Ik ben gewoon een voorstander om iedere rep dood neer te leggen. Ik heb een tijdje T&G gedaan en liep vrij snel vast bij het verhogen van de gewichten daardoor.
En T&G deadliften is voor homo's!Je vroeg me waarom je helemaal tot de grond moet gaan bij een DL en niet bij een RDL.
Imo is de naam RDL verkeerd gekozen, is geen DEADlift.![]()
Ja, maar dit is een ROMANIAN deadlift. Daarbij hoeft het nietEn T&G deadliften is voor homo's!

dan lopen er een hoop rond bij ons - vanaf dood punt het gewicht omhoog trekken zie ik niet bij ons
behalve natuurlijk bij mezelf![]()