- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat voor liedjes zing je over het algemeen?
Trainingen gaan goed, zie weer wat leuke getallen.

Imo kan je blijven verhogen tot singles. Maar dan wel meer setjes draaien![]()
Dit zijn ondersteunende oefeningen he. Singles zijn meer iets voor de grote drie.
Ik zou niet voor minder reps gaan, het volume is nu al aan de lage kant.
Je kan heus sterker op de grote 3 door zwaar singles op ondersteunende oefeningen imo
Goed zo, laten schrikken die spieren!Volume is niet laag als je het over de hele week bekijkt. Ik doe minimaal 9 werksets per week op squat, bench en dl.
Ik ga wel verder met drietjes en viertjes, schat dat ik over 2-3 weken toch aan een nieuw schema toe ben.

Je mag natuurlijk blijven geloven dat je volume niet laag is. Even ter illustratie.Volume is niet laag als je het over de hele week bekijkt. Ik doe minimaal 9 werksets per week op squat, bench en dl.
Je mag natuurlijk blijven geloven dat je volume niet laag is. Even ter illustratie.
CGBP = 1755kg
Front squat = 1350kg
MP = 750kg
RDL = 1800kg
Totaal = 5655kg
Bij mijn laatste training was het squat volume alleen al 4100kg en MP bijna 2000kg en dan spreek ik nog niet over de ondersteunende oefeningen die ik normaliter erbij doe. Bij een week waarin ik 5 reps doe op mijn main lifts kom ik gemiddeld op 10.000kg volume uit, bij de 7 of 9 reppers kom ik nog hoger uit. Ik kan van mezelf niet zeggen dat ik nou extreem veel volume maak tijdens een training. Ik kom niet eens in de buurt van bijvoorbeeld G-men qua volumes.

Maar jij maakt een aanzienlijk deel van je volume bij lage intensiteit. Alleen volume is geen goede maatstaf, je moet het bekijken in relatie tot frequentie en intensiteit. Ik kan ook wel veel volume maken door 100 reppers met de stang te doen, maar daar schiet ik niets mee op.