Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk je echt dat je na een jaar verschil ziet tussen 8 of 5 reps/set op assistance?
Hahaha

Dat is per persoon persoonlijk
Sowieso tot randje fail trainen om te gainen. Sommige gaan beter op een shitload aan reps, sommige niet
Zelf merk ik wel degelijk verschil als ik low reps ga tov de 'normale' 6 a 10 reps. Je staat gewoon 'harder' dan.
Meer als 10 reps tov anders merk ik echter geen verschil
Spiergroei is voor een krachtsporter een van de vele factoren om sterker te worden. Lijkt mij dat je daar moeilijk tegen kunt zijn.
Bench ga je me weer hard voorbij zie ik. Heb ervan genoten zolang als het duurde.

Deadlift is ook zeer eenvoudig. Stang vastpakken en rechtop staan.Het is niet zo moeilijk: bar laten zakken en dan weer terugduwen![]()

http://www.victormooren.nl/artikelen/
Lees het gewoon eens, het maakt echt wel uit en veel ook. Moet je uit je Wendler periode toch nog wel geleerd hebben?
Ook is het een stuk meer gewrichtsvriendelijk, niet onhandig gezien je status als lid van de kneuzenclub.![]()
Deadlift is ook zeer eenvoudig. Stang vastpakken en rechtop staan.![]()
Hogere reps zeker wel nuttig, makkelijker hoge volumes te halen met minder strain CNS.
Jongens, ik ken de repdoctrine, maar laat me nou. Oompje Wendler heeft zelf ook wel eens gezegd dat hij blij was dat hij 'het vak' heeft geleerd toen internet er nog niet was met de 1000-en-1 adviezen, zodat hij zijn eigen weg moest zoeken.