AndroidHealthClinic

The Lebowski Chronicles

Kijk eens, mijn ketterij trekt nieuwe bezoekers van heinde en verre ;) Jongens, ik ken de repdoctrine, maar laat me nou. Oompje Wendler heeft zelf ook wel eens gezegd dat hij blij was dat hij 'het vak' heeft geleerd toen internet er nog niet was met de 1000-en-1 adviezen, zodat hij zijn eigen weg moest zoeken.

Geef alleen aan dat het nuttig kan zijn, wat je er mee doet moet je zelf weten ;)

Je weet toch dat je oude mannen niet van hun geloof gaat praten.
Laat Craak met rust!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

crakie heb je hulp nodig tegen die ouwe dikkerds

Oompje Wendler zegt ook dat je de boeken starting strength en practical programming moet lezen. In dat laatste boek staan die rep ranges ook mooi beschreven. Wendler zegt ook overal 8-12 reps voor assistence oefeningen. :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.428
Heb je Aron niet in zijn mooie singletje gezien? Sexy as phuck jonguh!

Hij had zijn polisie petje nog moeten opzetten en zijn polisie riem omdoen
en dan telkens voor een lift daar een circle rondlopen en roepen: "YMCA muddafukka"

• #2.430
Hij had zijn polisie petje nog moeten opzetten en zijn polisie riem omdoen en dan telkens voor een lift daar een circle rondlopen en roepen: "YMCA muddafukka"

Je hebt een verkeerd beeld van de Nederlandse politie. Die 'gaan het gesprek aan' en delen lollies uit bij een bekeuring. Die gaan zeker NIET agressief lopen schreeuwen!

• #2.432
:roflol: En binnenkort doen ze dat in flitsende kleding!

Ook singletjes? Hopelijk dat modelletje van Borat!

SQUAT PAUSED
Set 1: 100 kg × 5
Set 2: 100 kg × 5
Set 3: 100 kg × 5
Set 4: 100 kg × 5
Set 5: 100 kg × 5

BENCH PRESS
Set 1: 110 kg × 3
Set 2: 110 kg × 3
Set 3: 110 kg × 3
Set 4: 100 kg × 10

BENT OVER ROW
Set 1: 70 kg × 8
Set 2: 70 kg × 8
Set 3: 70 kg × 8

Iedereen blij nu? 4 (!) sets van 8 reps of meer. Easy training, toch doorweekt.

Wat zijn dat nou voor p*ssy weights man... vast ook halve deadlifts bij je BOR's... :trollface:

Waarom doe je 8jes? Iedereen weet toch dat 5 reps genoeg is om kracht en massa te bouwen? :D

Goed idee om naar Jaap te luisteren. :lol:

Terug
Naar boven