Fitness Seller

The Lebowski Chronicles

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.462
Squat paused
Set 1: 105 kg 5
Set 2: 105 kg 5
Set 3: 105 kg 5
Set 4: 105 kg 5
Set 5: 105 kg 5

Bench Press
Set 1: 112,5 kg 3
Set 2: 112,5 kg 3
Set 3: 112,5 kg 3
Set 4: 100 kg 5 close grip
Set 5: 100 kg 5 close grip

Bent Over Row
Set 1: 75 kg 8
Set 2: 75 kg 8
Set 3: 75 kg 8

All is well in Craksterland.

kom weer effe langs crakie

goeie deload!

• #2.465
Crap, net een training moeten afbreken. Had twee setjes DL 150 erop zitten en begon aan een repout, maar meteen bij de eerste rep schoot het in mijn rug. In weet ik hoeveel jaar deadliften nog nooit gehad, maar het voelde niet best. Met koud-warm-koud-warm douchen en voorzichtig rekken geprobeerd om de plek te doorbloeden en verder niks meer gedaan. Met je rug neem je geen risico's tenslotte.

Was sowieso al een baggerdag, want ik werd snotverkouden wakker :(

Damn, klinkt niet best.
Misschien toch maar beginnen met pilates om dit te voorkomen? :p

Beterschap.

• #2.467
Damn, klinkt niet best.
Misschien toch maar beginnen met pilates om dit te voorkomen? :p

Beterschap.

Dit is nou net een plek waar van nature amper beweging in zit - het alleronderste van mijn rug - en die je dus nauwelijks kunt rekken. Ik heb net van alles geprobeerd, maar niets waarvan ik zeg: ja, dat is 'm. Hopelijk goed teken dat ik al deze bewegingen kan maken zonder pijn. De plek voelt meer een beetje dof.

Klinkt als precies het plekje waar soms bij mij nog een blokkade zit. Is helemaal onderin bij SI-gewricht. Zit inderdaad weinig beweging in maar het zit er toch. Ik probeer mijn gewrichtsspiertjes sterker te maken om uiteindelijk die spanning volledig weg te nemen.

aaah, de kneuzenvloek slaat weer toe :p

• #2.470
Klinkt als precies het plekje waar soms bij mij nog een blokkade zit. Is helemaal onderin bij SI-gewricht. Zit inderdaad weinig beweging in maar het zit er toch. Ik probeer mijn gewrichtsspiertjes sterker te maken om uiteindelijk die spanning volledig weg te nemen.

Ik had regelmatig veel ergere rugpijn voordat ik ging liften, dus liften is al mijn pilates eigenlijk :P

aaah, de kneuzenvloek slaat weer toe :p

Laten we hopen van niet. Moeilijk te zeggen nog, maar het is niet erger geworden met een nacht slaap.

Laten we maar allemaal hopen dat jij de volledige kneuzen vloek van mij hebt overgenomen.
Zo kan ik weer heerlijk gains boeken en leer jij eindelijk the force van pilates te waarderen. mwhahaha

• #2.472
Lach maar om mijn verleden, wie het laatst lacht.. lacht het laatst. :D

Stelletje kneuzen!! :D

hier valt eigenlijk helemaal niets te lachen !

Terug
Naar boven