Fitness Seller

The Lebowski Chronicles

• Topic Starter Topic Starter
Da's een goeie, thx. Alleen die afwas dan weer he.. want laten staan is geen optie, zoals je waarschijnlijk wel weet :P

Havermout met een appeltje door met koude melk, niet in de oven. Wen je snel aan is heerlijk zonder al teveel afwas.:D

Also crakieman, nog steeds dikke workouts. Die cut zit maar tussen je oren! 3x70kg met een max van 80kg MP is goed!! En conditioning, lopen op een loopband heeft iedereen de schijthekel aan. Echte conditioning is tire, prowler, etc .... maakt doodgaan leuk! :D

Akkoord, de cut is nog geen drama. Press kan ermee door, bench nog wel wat ruimte, DL is prima, maar squat is effe in de lappenmand. Thanks for setting me straight!

Np bro!

Nice deadlift crakie! Nog een tip op havermout gebied melk/whey/havermout mix it up en drinken en kauwen smaakt veel beter en ook mooi wat eiwitjes:)

Nog een beetje geëxperimenteerd met de havermout, en in de koude melk met een schep whey gaat 'm worden. Apart een bakje kwark met fruit en studentenhaver en ik zit de hele ochtend lekker vol.

Wendler Cyclus 3 Wave 2 Training 3

BP

Opwarmen
8x50
5x70
3x95
3x102,5
3x110
8x90
8x90

Paar extra setjes gedaan.

FSQ

5x50
5x70
3x85
3x90
4x95 5F

Dips

5xBW
5xBW+5
10xBW+10

Krocs

10x48,5
12x48,5

Had op BP en FSQ wel een repje extra gewild, maar het voelde goed vandaag, niet zwaar.

Nice bench and frontsquats!

Extra volume op bench = good + goede dips, die gaan ook beter nu zeker? ;)

Thx :)

Extra volume op bench = good + goede dips, die gaan ook beter nu zeker? ;)

Zou je zeggen, maar mijn dips zijn weird zoals je weet :)

Wendler Cyclus 3 Wave 3 Training 1

Vandaag voor het eerst mijn Inzer polsbandages in gebruik genomen. Heerlijk, net alsof je bankschroeven om je pols hebt!

Squat

5x50
5x70
3x100
5x120
belt
3x140
1x155 2F

Heel blij mee! Geen grinder, dus zit nog meer in, al was de 2e rep echt kansloos.

Incl BP

5x50
3x70
1x90
1x100
1x110 PR (had nog nooit gemaxt ;))

Pull-ups (allerlei grepen)

32 reps in 6 sets

DB Curls

3x10x21

Oké jongens, graag jullie advies. De situatie is: a) ik ga max 2 maanden door met afvallen, en b) de squats gingen slecht deze cyclus (reps niet gehaald), maar de 1-repper ging wel goed. Wat nu met de squat?

Optie 1) Gewoon +5 kg en bidden maar
Optie 2) +2,5 kg iets voorzichtiger
Optie 3) 2 cycli terugzetten, zodat ik als ik weer mag eten ik precies weer op dit niveau zit.

De andere compounds gaan nog goed, dus daar ga ik gewoon mee door.

Optie 3 en werken aan je spierconditie -> meer reppen/volume op squats met back off sets na je main lift.

Laatst bewerkt:
pray!:P

bulken en 5kg adden :D
sowieso niet optie 2, das net niks
als je niet wilt bulken dus gewoon 2 cycli terug

Optie 1, of ander ben je een mietje. :D

Tussenstand: twee voor optie 1, twee voor optie 3 :D

Wender Cyclus 3 Wave 3 Training 2

DL

Opwarmen
8x70
5x100
5x130
3x150 Uhoh, al heel zwaar
Fx170 5 cm van de grond
Fx170 1 cm van de grond

MP

5x20
5x40
3x50
5x57,5
3x65
2x72,5

GM

8x50
8x70
8x80

Geen zin in shrugs, baalde echt van die DL. Het zal de squat van vrijdag geweest zijn, maar anders was het wel de volgende cyclus gebeurd. Kortom, tijd om te resetten, dan zit ik weer op dit niveau als het caltekort ten einde is.

Wendler zelf benadrukt ook lange termijn denken en adviseert ook goed te eten bij deze routine (kcal overschot dus).

Aangezien je gaat cutten zou ik de focus leggen op vet verlies. Conditioning werk + deload in je training; optie 3.

Het gaat je mentaal en fysiek toch in de weg zitten als je week op week je reps niet haalt.

Het gaat je mentaal en fysiek toch in de weg zitten als je week op week je reps niet haalt.

Wijze woorden. Ik stel altijd hoge eisen aan mezelf, waardoor ik het echt slecht trek om m'n reps niet te halen. Ik word er gewoon ongelukkig van. Ooit reageerde ik daarop door nog harder (proberen) te trainen, maar dat werd natuurlijk een drama. Ik trap niet nog een keer in die val. Ik stond net gewoon blij en opgelucht onder de douche omdat ik besloten had te resetten.

Tegen de tijd dat ik klaar ben met cutten, ben ik iets van 10 % van mijn BW kwijt, dus 5-10 % krachtverlies is te verwachten. Op de meeste oefeningen blijft het zelfs daaronder denk ik, dus al met al best oké.

Plus daarna pak je gewoon net zo makkelijk die kg's op al je lifts terug.

Op zich vel verstandige keuze ja, maar waarom niet gewoon lekker de gewichten behouden die je nu doet en meer reps proberen te halen!

Op zich vel verstandige keuze ja, maar waarom niet gewoon lekker de gewichten behouden die je nu doet en meer reps proberen te halen!

Crakie is al geen repper dus dat werkt averechts. Het is dan veel verstandiger om te resetten anders raakt hij nog meer gefrustreerd. Optie 3 is de enige juiste op lange termijn..

Terug
Naar boven