- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Squat
Set 1: 140 kg 3
Set 2: 140 kg 3
Set 3: 140 kg 5
Prettige van deze opzet is dat je meteen weet of je het volgende week gaat halen
Bench Press
Set 1: 110 kg 5
Set 2: 110 kg 5
Set 3: 110 kg 5
Set 4: 110 kg 5
Set 5: 110 kg 5
Was kielekiele, slecht herstel van MP speelt een rol denk ik, dus volgende week even inhouden daarop.
Pull Up
Set 1: +87 kg 5
Set 2: +97 kg 5
Set 3: +97 kg 5
Set 4: +97 kg 5
Heb eens even gekeken hoe ik dit jaar ga afmaken qua training. Het wordt nog een week of 4-5 van deze cyclus, dat is precies wanneer ik weinig gains meer kan verwachten op de meeste lifts. Dan zit ik rond SQ 170, BP 135-140, DL 190 en MP 80. Daarna doe ik nog een mini-Smolov op SQ en BP. Als dat allemaal lukt - fingers crossed - dan haal ik niet alleen ruimschoots mijn doelen, het wordt zo'n beetje mijn beste trainingsjaar ooit. Wat raar is, want ik heb een aanzienlijk deel ervan gecut, en ben de rest van de tijd niet echt veel aangekomen. Heb ik dan eindelijk mijn draai gevonden?![]()
Wat zijn je doelen?
Smolov op elke van de 3 lifts tergelijk terwijl je in de cut zit en een kleine watercut doet is wel het beste idee IMO.
Esthetisch gemotiveerd? Dan zou ik momenteel wel anders trainen.
Je bent in denial. Misschien moet ik maar eens een intervention regelen. Kunnen alle kneuzen en aanhang een voor een vertellen hoeveel pijn je jezelf EN hen doet met al dat excessieve gecut.

Onderschat de power of the blokjuhs niet!Ik heb de foto's gezien en zie echt geen reden om nog verder te cutten, anders dan blokjes willen.
Ik vrees dat ik een stuk erger nog ben dan Mark.