MuscleMeat

The Lebowski Chronicles

Was 2 jaar geleden ook een mooie periode, komt in dit geval net iets te vroeg denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.622
Kan ik inkomen. Jammer. Maar mocht je de komende weken niet zo'n goed trainingsgevoel hebben, dan kan je er net zo goed een Smolovje ertegenaan knallen toch?

Die logica begrijp ik niet zo goed. Zou juist een smolov doen wanneer het goed gaat. Ik kijk gewoon rustig toe naar de pijniging die je vrijwillig zal ondergaan.

• #2.624
Mijn logica is dat Smolov je vanzelf erin trekt. Dat is mijn ervaring in ieder geval. Het is zwaar, maar na een paar trainingen gaat het verbazend makkelijk.

Oh nee dat geloof ik wel maar ik wil niet smolov doen om mijn 'oude' niveau te bereiken maar om de lat een stuk hoger te leggen. Nu mijn blessure gevoeligheid flink is gereduceerd geef ik mezelf de tijd om dat oude niveau of nog beter te bereiken en ook mijn overige lifts mee omhoog te trekken.

Mocht ik smolov gaan doen dan plan ik het 2 maanden voor mijn cut in zodat ik na smolov nog 1 maand heb om de gains veilig te stellen. Direct na smolov cutten zou zonde zijn.

• #2.626
Cutten 1 maand na Smolov is ook zonde!

Pas op met wat je zegt, straks praat je me helemaal van smolov af.

• #2.628
Het wordt weer tijd voor een preek geloof ik, de bodybuildneigingen steken weer de kop op.

Bodybuilding? Nee, wilks!!!

Squat
Set 1: 140 kg 3
Set 2: 140 kg 3
Set 3: 140 kg 5

Prettige van deze opzet is dat je meteen weet of je het volgende week gaat halen :)

Bench Press
Set 1: 110 kg 5
Set 2: 110 kg 5
Set 3: 110 kg 5
Set 4: 110 kg 5
Set 5: 110 kg 5

Was kielekiele, slecht herstel van MP speelt een rol denk ik, dus volgende week even inhouden daarop.

Pull Up
Set 1: +87 kg 5
Set 2: +97 kg 5
Set 3: +97 kg 5
Set 4: +97 kg 5

Heb eens even gekeken hoe ik dit jaar ga afmaken qua training. Het wordt nog een week of 4-5 van deze cyclus, dat is precies wanneer ik weinig gains meer kan verwachten op de meeste lifts. Dan zit ik rond SQ 170, BP 135-140, DL 190 en MP 80. Daarna doe ik nog een mini-Smolov op SQ en BP. Als dat allemaal lukt - fingers crossed - dan haal ik niet alleen ruimschoots mijn doelen, het wordt zo'n beetje mijn beste trainingsjaar ooit. Wat raar is, want ik heb een aanzienlijk deel ervan gecut, en ben de rest van de tijd niet echt veel aangekomen. Heb ik dan eindelijk mijn draai gevonden? :)

Lekkere bench press :D Wat zijn je doelen?

Smolov op elke van de 3 lifts tergelijk terwijl je in de cut zit en een kleine watercut doet is wel het beste idee IMO.

• #2.632

Geloof ik niet. Je bent duidelijk gewoon behoorlijk esthetisch gemotiveerd. Wat niet is toegestaan in deze sectie :trollface:

Lekkere bench press :D Wat zijn je doelen?

2xBW Squat, 1,5xBW BP, 2xBW DL en 1xBW MP. DL en BP kan ik al bijna afstrepen, squat moet kunnen, MP zal nog even moeten wachten.

Smolov op elke van de 3 lifts tergelijk terwijl je in de cut zit en een kleine watercut doet is wel het beste idee IMO.

Nutricia heeft gevraagd of ik van te voren even een seintje wil geven als ik ga Smolovven, dan kunnen ze op tijd de productie van chocomel verhogen.

Esthetisch gemotiveerd? Dan zou ik momenteel wel anders trainen.

• #2.634
Esthetisch gemotiveerd? Dan zou ik momenteel wel anders trainen.

Je bent in denial. Misschien moet ik maar eens een intervention regelen. Kunnen alle kneuzen en aanhang een voor een vertellen hoeveel pijn je jezelf EN hen doet met al dat excessieve gecut.

• #2.636
Ik heb de foto's gezien en zie echt geen reden om nog verder te cutten, anders dan blokjes willen.

Ik heb in heel mijn leven 6 weken gecut. Geen reden tot klagen toch?

Terug
Naar boven