Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb in heel mijn leven 6 weken gecut. Geen reden tot klagen toch?
Hallo Crakie, Ik las je blog op het forum en ben genteresseerd in het Madcow schema. Zou je mij kunnen vertellen hoe jij je A/B dag ingedeeld had? Ik lees op sommige websites dat beide dagen squats en bench bevatten, andere websites zeggen van niet. Wat is jouw ervaring? Vriendelijk bedankt![]()
Nee. Dat ik later nog wat afviel stond los van de cut. Een longontsteking en een gekneusde rib kan ik daar toch echt niet onder scharen.
Hij wil de meest sexy vader op het strand zijn.Oh ja, sorry dat was ik vergeten. Maar ik ben oprecht benieuwd, heb je nou echt geen esthetische motivatie? Op mij komt dat namelijk wel zo over, met al die selfies en een cut plannen als daar weinig andere reden toe lijkt te zijn dan het fysiek op te krikken.

Nee daar ging het me vroeger misschien nog om maar de laatste jaren was ik juist blij dat ik wat vet wist op te bouwen, ben altijd een heel dun mannetje geweest.Oh ja, sorry dat was ik vergeten. Maar ik ben oprecht benieuwd, heb je nou echt geen esthetische motivatie? Op mij komt dat namelijk wel zo over, met al die selfies en een cut plannen als daar weinig andere reden toe lijkt te zijn dan het fysiek op te krikken.

Omdat ik niet van plan ben vaak te cutten. Vet zal langzaam toch steeds iets toenemen en dus wil ik nu gewoon wat lager zitten om dan voor een lange periode comfortabel te kunnen bouwen.Duidelijk en goed verhaal. Ik kan me er prima in verplaatsen, want ook ik was veel te dik en voel me fijner na mijn cut. Als ik me goed herinner was jouw buik nog niks bij de mijne
Ik heb er wel veel meer moeite mee om kracht in te leveren in ruil voor beter fysiek. Weet niet precies welk percentage je heen wilt - vermoed 10-12 - maar waarom zou bijvoorbeeld 15 procent niet genoeg zijn?
50cm? fatceps bedoel je?In voor esthethische motivatie ! iedereen wil toch 50cm guns

Duidelijk en goed verhaal. Ik kan me er prima in verplaatsen, want ook ik was veel te dik en voel me fijner na mijn cut. Als ik me goed herinner was jouw buik nog niks bij de mijne
Ik heb er wel veel meer moeite mee om kracht in te leveren in ruil voor beter fysiek. Weet niet precies welk percentage je heen wilt - vermoed 10-12 - maar waarom zou bijvoorbeeld 15 procent niet genoeg zijn?
In voor esthethische motivatie ! iedereen wil toch 50cm guns

Nee daar ging het me vroeger misschien nog om maar de laatste jaren was ik juist blij dat ik wat vet wist op te bouwen, ben altijd een heel dun mannetje geweest.
De laatste jaren werd ik steeds zwaarder maar door mijn gekleurde bril niet altijd even helder gehad dat ik niet alleen maar spiermassa won maar gewoon echt vet werd. Ik merkte dat ik me niet comfortabel voel met deze hoge vetmassa, en dat had niks te maken met hou ik eruit zag maar maar meer dat ik mij niet lekker in mijn lichaam voelde zitten. Naast dat mijn conditie natuurlijk ook steeds slechter werd, ik moest jaren geleden een trein halen en na 100m moest ik het al opgeven. Waardeloos toch als je zoveel tijd en energie in je hobby stopt en er dan als een wrak bijloopt. Wat heb je daaraan in je dagelijks leven?
Sinds ik ruim 10kg was afgevallen ben ik werkelijk een ander mens, voel me zoveel beter zowel mentaal als fysiek. En de laatste maanden heb ik mezelf ervan kunnen overtuigen dat ik nu net zo sterk of misschien wel sterker kan worden dan voorheen. Heb die kilo's helemaal niet nodig, heb ook zeker niet de ambitie om idioot sterk te worden want dat zit er toch niet in bij mij en zeker niet meer op mijn leeftijd.
Daarnaast vind ik het ook weer eens fijn om eruit te zien dat je ook werkelijk iets aan sport doet. Kleding zit ook weer beter en vrouwtje is ook blij. Ook al train ik niet voor mijn fysiek ben ik toch benieuwd wat voor spiermassa je nu werkelijk hebt opgebouwd door de jaren heen. Ik hanteer nu meer de filosofie van een atletische krachtsporter en daar voel ik me goed bij.
Ik heb maar ooit 1 cut plan gehad die ik had opgedeeld in 2 fases. Fase 1 van 23procent naar 18procent en een paar maanden later de rest maar daar is het nooit van gekomen vanwege die rugblokkades. In feite heb ik de cut bijna 2 jaar uitgesteld.
grind those reps bro