AndroidHealthClinic

The Lebowski Chronicles

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.901
Fysio's die raad geven over supps :hamer:
Zit wel wat in toch? Teveel spierspanning + oud lijf = makkelijker blessures

Ohhh ok dan ook maar ff geen crea nemen. Thnx voor tipz.

Ach ja, veel maakt het ook niet uit he.

---------- Toegevoegd om 14:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:29 ----------

Heb de pagina even bekeken, maar de therapie die zij beschrijven is precies wat een moderne manueel therapeut doet/zou moeten doen. -> Keten diagnostiek. Ook dat ze erbij zetten dat ze geen apparaten gebruiken, ik mag hopen dat alle normale fysiotherapeuten dat inmiddels ook niet meer doen aangezien het wetenschappelijk gezien niets toevoegt. Ik ben benieuwd. :)

Lezen Neus, ik er net geweest :D

Maakt wel wat uit voor mijn portemonnee.

Hulk force ! Smash smash !

Creatine zorgt helemaal niet voor meer spierspanning, enkel voor meer voorradige energie in de spier.

Voor de rest klinkt het prima uiteraard, gewricht vrijmaken en stretches om de druk in het gewricht te verminderen.

Noemt die fysio je oud :eyebrow:
Dat stuk over creatine riekt naar broscience.

Ok terug aan de crea! :o

• #2.913
Creatine zorgt helemaal niet voor meer spierspanning, enkel voor meer voorradige energie in de spier.

Bron? Ik kan zo gauw geen relevante en betrouwbare informatie vinden.

Hij was er nogal stellig over: hij wilde me niet eens meer behandelen als ik niet zou stoppen.

Noemt die fysio je oud :eyebrow: Dat stuk over creatine riekt naar broscience.

Jongens waar hebben we het nou over? Die extra rep op 8 herhalingen dankzij die creatine is nu niet bepaald essentieel.

---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

Max-poging ging belabberd: totaal kansloos op 145 kg.

Jongens waar hebben we het nou over? Die extra rep op 8 herhalingen dankzij die creatine is nu niet bepaald essentieel.

Max-poging ging belabberd: totaal kansloos op 145 kg.

:scratch: totaal kansloos? tot hoeveel ben je gekomen dan?
Overigens merk ik wel degelijk wat van creatine, ook bij lagere reps, al dan niet placebo.

• #2.916
Heb er geen verklaring voor, op basis van laatste trainingen zou het er toch wel in moeten zitten. Ben ook een dikke kilo aangekomen tijdens deze cycle, dus heb ook genoeg gegeten. Als ik overtraind was zou ik geen vpr's zetten.

Ik heb opgewarmd tot 130, die ging nog rap maar voelde toch niet goed. Daarna fail op 145 en niks meer geprobeerd, kon toch geen nieuw pr zetten.

Bizar buttcrack... mental fail?

Jammer Crakie..maar komt goed man...je moet falen om sterker te worden!

Terug
Naar boven