Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die bulgarian split squat is goed man, zowieso goed om uni lateral werk er bij te doen voor de heup en coordinatie etc.

Jammer dat je je zo makkelijk van de MP hebt afgemaakt. Ik verwacht toch iets meer effort van je.
Nou ja ik zie toch echt kaarsrecht staan en dat is een ander woord voor p*ssy modus.![]()

Ach zo, lol! Je bent in de war met de overhead press. Military press moet kaarsrecht en met de voetjes dicht bij elkaar, anders is het geen MP
Was het trouwens niet zo dat de OH press oorspronkelijk ook een oly-lift was, maar dat ze die eruit hebben gehaald omdat de lifters zo gingen archen?

Inderdaad dat kwam door de arch haat lobbyisten. Over het algemeen inflexibele kabouters die groen van jalousie zagen vanwege de meesterlijke presses van het arch master race. Toen het besef binnen kwam dat ze niet konden winnen met hun stijve ruggen zijn ze jaren gaan huilen totdat niemand dit gehuil meer kon verdragen en ze de press hebben afgeschaft. Een zwarte dag in de krachtsport geschiedenis.![]()

knieën voorbij de tenen, dat mag absoluut niet gebeuren!

Hier een leuk verhaal over de geschiedenis van de press.
Jij hebt anders ook maar een zielig archje hoor.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lolKnieën zitten bijna altijd voorbij de tenen, het is maar van welke kant je kijkt![]()
mooi dat er nog mensen zijn die de kunst van overhead pressen snappen ipv er een bench van te maken

Je hebt erom gevraagd kerel.Ik kan het Chick wel vergeven, aangezien hij in principe voor strongman traint. Ik zeg in principe, want niemand heeft het hem ooit zien doen![]()